Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: OTR Varsseveld 9 nov  (gelezen 6633 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: OTR Varsseveld 9 nov
« Reactie #30 Gepost op: 07-11-2008, 19:32 »
pas op voor verwarring ...... er zijn hier 2 martijnen in het spel ..... 1 met een HP2 en 1 met een primus
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 93
Re: OTR Varsseveld 9 nov
« Reactie #31 Gepost op: 07-11-2008, 20:19 »
Ik weet niet hoe het met de primus zit, maar de Martijn met de HP2 is erbij zondag... :D De HP2 is weer gemaakt. Gelukkig zit hij nog in de garantie...
Ik kom zelf ook trouwens. :D
Komt Marcel niet trouwens?


Gr Els

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 75
Re: OTR Varsseveld 9 nov
« Reactie #32 Gepost op: 07-11-2008, 23:01 »
Nee Marcel komt niet, heeft wat anders te doen, en de andere ritjes is het zelfde als bij jullie, te ver om over de straat te gaan, maar is bezig met een aanhanger+trekhaak.

Ben nu goed ziek aan het worden maar ga zondag hoe dan ook rijden, tot dan ik bel wel als ik er ben.

Gr Roy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1820
Re: OTR Varsseveld 9 nov
« Reactie #33 Gepost op: 08-11-2008, 12:02 »
Citaat
Die ga ik doen ... op de nog steeds niet verkochte WRF.

doe je wel voorzichtig  ;D ;D

frank

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: OTR Varsseveld 9 nov
« Reactie #34 Gepost op: 08-11-2008, 16:35 »
KNMV. Info zie link.

Download het inschrijfformulier en vul dat van te voren in.

Zondag zou het later op de dag slechter weer worden... dus op tijd komen denk ik. Starten vanaf 10:00 tot 13:45


weersvoorspelling is nu andersom, eerst slecht weer en dan later beter. dus... rond 10 uur een rustig bakkie koffie bij de Octavia van gerben, wachten tot t opklaart. ik wil liever niet dat mn motor vies wordt namelijk,  dus wacht wel tot t droog wordt  ;D ;D ;D
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: OTR Varsseveld 9 nov
« Reactie #35 Gepost op: 08-11-2008, 16:44 »
j ja ja

inde ochtend regen en dan droog......

afijn ktm640 en ik zei de gek(brommer) komen weer vanaf het verre westen die kant op.
op een mooie rit die hopelijk droog is...
maar ik neem mijn oranje overalregenpak van louis wel mee!!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 43
Re: OTR Varsseveld 9 nov
« Reactie #36 Gepost op: 08-11-2008, 17:09 »
ach, ik wacht gewoon thuis tot het droog is, ben er met 5 minuten op de motor :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4385
Re: OTR Varsseveld 9 nov
« Reactie #37 Gepost op: 08-11-2008, 22:15 »
Voor mij was het nog ff spannend, had de motor verwend met half synthetische olie ipv mineraal. Afgelopen zondag heel veel koppeling slip tijdens road book ritje. Dus van de week weer olie gewisseld naar mineraal en ik dacht dat het wel goed zou zijn. Niet dus, vandaag proefritje en alleen maar slip en daar kwam ik dus vandaag om 3 uur achter. Lekker last minute werk dus. De enige optie die ik nog  had was de koppeling uit m'n reserve blok in m'n goeie te zetten. Heel wat gesleutel en de halve garage onder de olie  :-[ om half zes eindelijk een motor die goed genoeg rijd voor morgen. Na het eerste rondje maar ff kijken of ik alle boutjes en moertjes goed vastgedraaid heb, al met al niet echt een goede voorbereiding. Heb er veel zin in om lekker de blubber in te duiken en dan's middags in het zonnetje weer naar huis te rijden 8).
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 75
Re: OTR Varsseveld 9 nov
« Reactie #38 Gepost op: 08-11-2008, 23:37 »
Je een beetje water is toch niet erg, weet dat het niet Fijn is :-* maar het is maar eens per jaar, regen of geen regen GAS.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4276
Re: OTR Varsseveld 9 nov
« Reactie #39 Gepost op: 08-11-2008, 23:43 »
Ik ben er helaas toch niet bij :(
Maar daardoor kan ik er volgende week weer wel zijn, en dat is de afsluiter geloof ik... die wil ik dus niet missen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: OTR Varsseveld 9 nov
« Reactie #40 Gepost op: 09-11-2008, 06:50 »
volgens buienradar, regent het nu en rond 755 is bnijna alle regen al weg,en ik zie geen nieuwe buien aankomen!!!!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4385
Re: OTR Varsseveld 9 nov
« Reactie #41 Gepost op: 09-11-2008, 07:14 »
Zat net ook te kijken, lekker in het zonnetje rijden maar wel veel blubber denk ik zo. Tot zo.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: OTR Varsseveld 9 nov
« Reactie #42 Gepost op: 09-11-2008, 15:28 »
Heerlijk gereden, snap niet dat het zo droog was op sommige stukken met al die regen.
Helaas een paar kilometer voor het einde ben ik van achteren aangereden/cq iemand wilde me rechts inhalen terwijl ik al uiterst recht reed, afijn boem gevallen en mijn rechter knie voelt instabiel en is vrij dik......
Gelukkig is het einde seizoen zullen we maar denken, ben hier wel een paar weken zoet mee :(

respect voor Els en Martijn die dat  smalle glibber plankje overgereden zijn (weiland naa r bos)
Ik zag een stuk of 4 mensen omkiepen, en ben toen maar omgedraait :-[ :-[  :-X en via de hardeweg weer op de route gekomen)


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 38
Re: OTR Varsseveld 9 nov
« Reactie #43 Gepost op: 09-11-2008, 16:46 »
Dat smalle plankje ging nog wel, maar bij die enorme boomstam (met oprijdplankje) daarna in het bos ging Martijn heel mooi headfirst eraf (motor bleef hangen)...
Daardoor eventjes een file.
Leuke rit trouwens. wij hebben maar 1 rondje gedaan: ik was helemaal kapot (ik zou graag denken dat het ligt aan dat ik een beetje ziekjes ben, maar eigenlijk kwam het natuurlijk van de best wel pittige route :D). Martijn wilde eigenlijk nog wel een rondje maar is met mij mee naar huis gegaan, gentleman als hij is :). Ik heb een keer of 5 á 6 m'n motor opgeraapt, maar ik was gelukkig niet de enige zag ik overal om me heen... ;D. Ik dacht in het begin nog dat het een soepelere rit was dan de Peelrandrit van een paar weken geleden, maar gaandeweg de route moest ik dat standpunt toch echt herzien. Kruipdoor sluipdoor door de bossen nóg krapper, en aantal velden waar je motor wel heel erg aan het zwabberen ging...
Maar we hebben het erg naar onze zin gehad, leuke rit!
We zitten nu weer lekker gedoucht en rozig op de bank, ik denk niet dat we daar nog veel vanaf komen vandaag...


Gr Els en Martijn

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Re: OTR Varsseveld 9 nov
« Reactie #44 Gepost op: 09-11-2008, 17:33 »
Net weer thuis.

Het was een hele mooie dag en op de route was het zelfs op een paar plaatsen stoffig  ???

De motor is maar amper vies geworden  ::)

3 rondjes gereden met de KTM 2-takt mannen en met Speedphreax.

De route was bij lange na niet zo zwaar als in Handel en Eersel en je werd er eigenlijk helemaal niet moe.

Wel leuk met die auto , waar ik de eerste ronde rustig overheen reed om te kijken wat er achter zat.
De tweede en derde ronde nam ik die auto als springschans , compleet er overheen  8)

Is zeker wel weer voor herhaling vatbaar  8)