Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Ethiopië  (gelezen 1057 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 594
Ethiopië
« Gepost op: 07-11-2008, 20:48 »
Afgelopen 2 weken heb ik voor mijn werk in Ethiopië rond gereisd. Dit is een ontzettend mooi land met zeer vriendelijke mensen ondanks de omstandigheden waar ze in wonen die echt vaak verschikkelijk zijn. Dat was ook de reden dat ik daar was om te proberen er wat aan te doen
Bij een van de stops zag ik 2 KTM's staan. Deze waren van Flavio Bonaituti een Ethiopiër. Hij verhuurt daar motoren en fungeert als gids. Op dit moment heeft hij 9 KTM motoren. Nu heeft hij 525 modellen maar eind van het jaar stapt hij over naar de 590.
Dit land heeft echt ontelbare onverharde wegen en bergketens waar elke offroadfan aan zijn trekken kan komen zeker nu het af en goed regende.

www.africaridingadventures.com

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Ethiopië
« Reactie #1 Gepost op: 07-11-2008, 21:03 »
Dat ziet er gaaf uit. Ga het allemaal eens goed lezen.

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2923
Re: Ethiopië
« Reactie #2 Gepost op: 07-11-2008, 23:50 »
En ze hebben de lekkerste koffie ter wereld daar........gaaf man....ff lezen....
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4276
Re: Ethiopië
« Reactie #3 Gepost op: 08-11-2008, 10:29 »
YOU YOU YOU YOU YOU YOU YOU YOU YOU YOU YOU YOU YOU YOU YOU YOU YOU YOU


Gimmie burrrrrr

hey YOU burrrrr burrrrr
You gimmie burrr!

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Ethiopië
« Reactie #4 Gepost op: 08-11-2008, 15:35 »
 :stupid:

Ik had er zelf een die zei 'give my money'  8)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 204
Re: Ethiopië
« Reactie #5 Gepost op: 21-11-2008, 18:21 »
Lijkt me een super avontuur in een land waar je niet zomaar komt met een off road motor. Of je moet van beroep wereldreiziger zijn. De huurprijzen van de motoren vallen me mee maar voor de rest kan ik nergens prijzen ontdekken. Ik neem aan dat de gids niet voor noppes meerijdt. Heeft iemand ervaring met deze organisatie? Ik zou best eens die kant op willen met een paar gelijkgestemden. Steven van D., ben jij soms bij hem geweest?
Honda XR400 - KTM LC4 Adventure - Honda Dominator - Honda Africa Twin

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4276
Re: Ethiopië
« Reactie #6 Gepost op: 23-11-2008, 12:52 »
Ik ben hem in addis wel tegen gekomen, heb nog een voorvork keerringetje bij hem gescoord.