Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)  (gelezen 36092 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 420
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec) ‎******VOL******
« Reactie #225 Gepost op: 27-12-2008, 14:21 »
Morgenvroag ga ik nog even met bakkertjedeeg voor en korte shakedown, het bekende rondje rond de kerk.
En als alles ok is zijn wij maandag in ieder geval van de partij
Sweaty, muddy, but happy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec) ‎******VOL******
« Reactie #226 Gepost op: 27-12-2008, 16:35 »
Martijn (nr. 3 op de lijst) gaat niet mee en ik heb dus voor de liefhebber nog een plek op de aanhanger.
Vertrek vanaf Apeldoorn. Email: silbertanne [apenstaart] tiscali [punt] nl
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 727
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec) ‎******VOL******
« Reactie #227 Gepost op: 27-12-2008, 16:38 »
Helaas weer een afmelding.

Loodgieter heeft maandag een gaatje in zijn agenda en hij gaat de vloerverwarming aansluiten in de aanbouw.

Heel veel plezier bij de rit en houd de wielen onder !

LEO

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 34
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec) ‎******VOL******
« Reactie #228 Gepost op: 27-12-2008, 16:58 »
Benjamin en ik rijden in ieder geval mee

Ik heb mijn GPS uitgeleend, dus geen zorgen!

Ik ben nog even aan het twijfelen over de snelle of de langzame groep, ik rij in ieder geval mee met Benjamin

zie jullie maandag!

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec) ‎gaat 't friezuh
« Reactie #229 Gepost op: 27-12-2008, 16:59 »
:stupid:

maar voor mij is het op de zondag... :P



 ???

Net terug...

Grond is goed hard, door en door. Snelheid aanpassen dus, ver vooruit kijken en je spoor vroegtijdig bepalen en echte diepe sporen vermijden...

Weet nu ook dat ik iets dikkere sokken aan moet trekken om een beetje op temperatuur te blijven, nog even neusstukje in m'n bril maken, olie en filtertje even verversen, handkapjes monteren en gaaaaaaaan met die banaan...

Tot maandag... 8)

Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec) ‎******VOL******
« Reactie #230 Gepost op: 27-12-2008, 18:39 »
LEO gaat er nog vanaf, want dat is geen bikkel.. als de grond maandag nog hard is blijftie thuis..
en zappa denk ik idemdito.. maar dat mogen ze zelf even komen vermelden..  :-X

Zeg Newbie CrazyWezel.. wil je niet voor mij gaan babelen? :P

M'n grijze haren zeggen.. "wees verstandig, 2 x gebleseerd in 6 maanden is genoeg.. vooral net voor je evt contract verlenging binnenkort.. en je moet 240 km op en neer op de brommer"

Maar m'n nog donkere haren zeggen "ach leuk, mischien wel laatste kans op wat echt kou lijden"
En die donkere haren zijn nog net in de meederheid :D

Dus nog iemand een plekkei vrij op de aanhangert in de buurt van Utreg? of evt die er langs komt rijden?  ;)

DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4390
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #231 Gepost op: 27-12-2008, 19:56 »
1. GezwindeSpoed
2. Dries 77
3. Biking
4. Bakkertjedeeg
5. Jootman
6. Zappa
7. Gerke
8. Frans
9. Hoelio
10. djustmie
11. Silbertanne
12. Richard
13. Komkommer
14. Double B
15. Patrick (Als z'n pols het doet)
16. CrazyWezel (ovb, werk vind dat cw moet werke, cw vind dattie vrij is)
17. KTM-fan
18. 800s
19. Edwin
20. Celsa

Langzamere groep:
1. Matrix Reloaded (GPS)
2. Dabit (GPS)
3. Meik de Beik
4. pepdeze
5. Benjamin

We kijken maandag wel of er nog een langzamere groep moet komen of dat we als een sliert gaan.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #232 Gepost op: 27-12-2008, 20:55 »
Gezwinde Spoed,

Ik hoop dat je mijn beslissing respecteerd,
Ik kan niet langer hopen op beter weer en daar den "opa" Celsa wat ouder word :'(
Ga ik me ook afmelden (zonder smoes). :confused:
Voor mij is het gewoon te koud en ben ik er zeker van dat de ondergrond TE gevaarlijk is voor mij,
Dus jongens ik hoop voor jullie dat het achteraf mag blijken dat ik ongelijk had!
Amuseer jullie maar wees voorzichtig!

Ik hoop dat deze rit later misschien nog een nagereden word en dat ik er dan bij mag zijn!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 105
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #233 Gepost op: 27-12-2008, 21:12 »
Ik meld me ook af,

Vandaag flink wat km's gereden (ook onverhard) en ik vind het gewoon te koud en te gevaarlijk.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2002
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #234 Gepost op: 27-12-2008, 21:23 »
Ik kom gewoon lekker wel. Ik weet dat het onverstandig en koud is, maar mijn god, wat ben ik toe aan een ritje. Als het met 2 voetjes aan de grond triallen nog niet lukt kan ik er alsnog mee ophouden.

De heenreis word afzien met die kou. Geen plug voor het verwarmde vest, geen handvatverwarming. Achja, so be it.

Zou er trouwens een goede reden zijn om niet met integraalhelm te gaan rijden ipv de crosshelm? Da's in de kou toch net een tikje comfortabeler, en van opspuitende modder hebben we niet veel last schat ik zo.

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #235 Gepost op: 27-12-2008, 21:34 »
Zou er trouwens een goede reden zijn om niet met integraalhelm te gaan rijden ipv de crosshelm?

Ja, die van mij ligt al een jaartje of 7 (schat ik) in de garage... Kom d'r maar 'ns aan ruiken... ::) :P :-\

(vanmiddag ging die gedachte ook door mijn hoofd, maar, zoals gezegd, die geurrrrrrrrrr...Toch maar m'n helmmutsje uit de mottenballen gehaald 8))
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 440
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #236 Gepost op: 27-12-2008, 21:34 »
Ha Winterbikkels!

Ik meld me bij deze af. Te harde grond en ga lekker verhuizen naar nieuwe casa ipv die koude caravan. Bikkel deze tijd al genoeg, kan 's ochtend de ijsbloemen aan de binnenkant van de slaapkamer afkrabben.

Veel plezier en take it easy going down is hard ;)
KTM adv. '04

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #237 Gepost op: 27-12-2008, 21:39 »
Zou er trouwens een goede reden zijn om niet met integraalhelm te gaan rijden ipv de crosshelm? Da's in de kou toch net een tikje comfortabeler, en van opspuitende modder hebben we niet veel last schat ik zo.
Ik heb zo'n veel te dure BMW-helm, maar da's nu wel handig; het vizier kan ervoor blijven zitten en indien noodzakelijk kan ik de bril er ook nog bijzetten. Dat laatste gaat maandag denk ik niet gebeuren... ;)

@DaBit: zie PM: plekje op de aanhangert is nog vrij...
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1304
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #238 Gepost op: 27-12-2008, 21:40 »
hey winterbikkels,
had vorige week rond Weert gereden. Was allemaal goed te doen. Diepe sporen, modder. Maar het was vandaag in het bos allemaal opgevroren. Diepe sporen, verradelijke ondergronden. Dus wees op je hoede. Probeer niet te vallen. Dan maar de snelheid eruit houden.
wees voorzichtig, veel plezier, rij voorzichtig. Mijd de diepe sporen.
groet,
Timo
Orange is the color.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #239 Gepost op: 27-12-2008, 22:18 »
Ik kom gewoon lekker wel. Ik weet dat het onverstandig en koud is, maar mijn god, wat ben ik toe aan een ritje. Als het met 2 voetjes aan de grond triallen nog niet lukt kan ik er alsnog mee ophouden.

De heenreis word afzien met die kou. Geen plug voor het verwarmde vest, geen handvatverwarming. Achja, so be it.

Zou er trouwens een goede reden zijn om niet met integraalhelm te gaan rijden ipv de crosshelm? Da's in de kou toch net een tikje comfortabeler, en van opspuitende modder hebben we niet veel last schat ik zo.
:stupid:

En over de helm.. denk dat ik de cross-helm in de tas stop en de luxe helm met pin-lock op zet.. die laat ik wel bij iemand in de auto liggen..
Is me opgevallen dat de zon erg laag hangt.. dan is de klep op de cross helm erg prettig in combi met cross-bril met blauwe glasen, want het word erg zonnig.. [en fris ;)]
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl