Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)  (gelezen 36077 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 92
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #285 Gepost op: 29-12-2008, 17:03 »
Zooooo.... Net terug. Heerlijke dagje gehad. Ik was een beetje sceptisch. Ik op mijn brommertje tussen jullie volwassen motoren... :D 100% meegevallen dus. :) Tempo was echt lekker. Mede doordat het inhalen mocht komt iedereen aan zijn trekken. Ik denk dat we met zijn allen hebben bewezen dat rijden op een bevroren ondergrond echt niet zo spannend is (Respect voor de dikke jongens onder ons trouwens). Hier ga ik geen vrienden mee maken, maar stemmingmakerij is op ieder forum dus hier hier ook. Het ligt met name aan de rijstijl of het je goed af gaat of niet. Staan, vooruit kijken en gas erop is mijn mening.

@GS bedankt voor het uitzetten van de route. De organisatie was super. Count me in voor de blubbereditie.. ;D

@ Erik  erg goed verzorgde ontvangst :o Het eten was erg lekker en mijn bijdrage is uiteraard ook vanzelfsprekend.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2002
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #286 Gepost op: 29-12-2008, 17:19 »
Zo, dit stuk trailertuig is ook weer terug. Het was een heerlijk ritje. Niks te lang, niks te kort. En niks te koud; het leek onderhand wel zomer met die zon en dat stof erbij. Ik had spijt van de integraalhelm.

Mijn schouder heeft gelukkig niet veel geleden van de aanvaring met een andere brommer. Wel jammer van de handkap en de voet. Hopen dat het niks ernstigs is.

De erwtensoep smaakte erg goed, waarvoor dank! Helaas ben ik glad vergeten om een donatie te doen; we gingen plots tanken en daarna meteen er weer vandoor. Erik: excuses.

En wat die sporen betreft: tsja. Deze keer viel het reuze mee (al ben ik nog steeds niet zo'n held op dit soort ondergrond. Eigenlijk op geeneen ondergrond), maar het kan een stuk erger. Een dun laagje sneeuw er overheen doet wat dat betreft al veel.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 173
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #287 Gepost op: 29-12-2008, 17:44 »
De rit was prima opletten op de harde sporen maar je kreeg het vanzelf warm.
Lekkere soep gegeten , bedankt voor deze service

Ben al even terug. Gelukkig heb ik automaat en cruisecontrol  ;D

Voet in de icepacks en na het eten maar even fotootje laten maken
Yamaha XT600E 1992
Yamaha XT600E 1999
Yamaha XJR1300

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 17
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #288 Gepost op: 29-12-2008, 19:17 »
zeeeer mooi ritje  :D
al was het ijs voor mij op een bepaald plekje net iets te dun op dat bakbeest te houden, het ging lekker !
er werdt trouwens netjes gereden en gewacht bij afslagen / kruisingen,
goed voor gereden, lekkere rit, ik geef m n 10 :)
dat trapje.. ik had het nog nooit gedaan.. ik had ook niet van me zelf verwacht dat ik het ooit zou gaan doen, maar nu wil ik nog wel een keer, das best c00l om te doen  8)

tot de volgende keer

p.s hoop dat ik met mn slagschip niet teveel in de weg heb gereden  :P

edit:
foto's + filmpje volgen nog.
Suzuki DR800s RR no.4 -verkocht-
Kawasaki KX250 Enduro 2T -bevalt goed-

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #289 Gepost op: 29-12-2008, 19:50 »
Ook ik ben weer thuis, gedouched en wel, weer fris en fruitig...
Ook ik wil GezwindeSpoed bedanken voor de magnifieke rit en ook zeker Erik voor het (voedzame) soepje met broodjes.
Ook ik vond de temperatuur en de sporen eigenlijk best meevallen. (wel wat blaartjes op de handen door dubbele handschoenen)
Jammer van Matrix z'n pootje en van Silbertanne z'n hardhandige bodemonderzoek in de laatste bocht, maarja een HP2 zonder krasjes moeten ze maar gewoon in de showroom zetten... ;)

Het was fijn, leerzaam en wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar (mag idd ook een blubbereditie van komen :D)
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #290 Gepost op: 29-12-2008, 20:06 »
Jammer van Matrix z'n pootje en van Silbertanne z'n hardhandige bodemonderzoek in de laatste bocht, maarja een HP2 zonder krasjes moeten ze maar gewoon in de showroom zetten... ;)
Was het maar bodemonderzoek... het trieste is juist dat er alleen maar asfalt lag... Ben trouwens blij dat ik plat lag; had ik doorgereden en niet vol in de ankers getrokken, dan was ik door een vrachtwagen van 13 ton + geschept..... Was er trouwens wel een mooi gebruikte aanhangert op de markt gekomen.... Schade valt mee; knipperlichtglas en remvloeistofpotje. En inderdaad, een HP2 zonder krassen is geen HP2...

GezwindeSpoed; bedankt voor de rit; wederom een toppertje. Achterrijden beviel mij uitstekend; geen één keer hoeven stoppen ;D. Erik, bedankt voor de soep en de vuurkorven. Was erg aangenaam. De rest bedankt voor het rijden en de gezelligheid. Echte bikkels gaan gewoon!  ;)

En Matrix: sterkte met je voet. Je bent niet de eerste met dit euvel bij een GezwindeSpoed ritje..  :-X

Ik heb niet zoveel foto's, helaas:
http://picasaweb.google.com/silbertannepics/ARMRitGezwindeSpoed29122009#
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 173
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #291 Gepost op: 29-12-2008, 20:30 »
Zo terug van de fotograaf en de schade is een gebroken grote teen.
Op zo'n plaats dat er 4 weken gips om moet en niet mag belasten........dus nu op krukken

Morgen krijg ik een gipsvoetje..... :-X
Yamaha XT600E 1992
Yamaha XT600E 1999
Yamaha XJR1300

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #292 Gepost op: 29-12-2008, 21:09 »
@ Matrix,

Dat is minder.............spoedig herstel!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 173
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #293 Gepost op: 29-12-2008, 21:17 »
ah de een heeft wat krasjes op de motor de ander gebroken botje  :D
Yamaha XT600E 1992
Yamaha XT600E 1999
Yamaha XJR1300

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #294 Gepost op: 29-12-2008, 21:51 »
 :o Shit man... Spoedig herstel gewenst!!!

(Wil wel nog effe melden dat allebei de ongelukjes dus HELEMAAL NIX met de weersomstandigheden te maken hadden... :-X)


PS. Justme: Bedankt ook nog voor het (bijna) thuisbrengen ;) Was een mooie "cooling-down"...
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 34
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #295 Gepost op: 29-12-2008, 23:15 »
nog wat fotootjes:
als het lukt..


Post Merge: 29-12-2008, 23:18
nog een

zo, niet startende kawasaki, niet startende bmw, begon goed:P
sorry kon het niet laten er een fotootje van te knippen:P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 420
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #296 Gepost op: 30-12-2008, 00:08 »
Ook ik vond het een prima ritje, ondanks dat m'n accu wat roet in het eten probeerde te gooien (meerdere malen)
Daarom nog bedankt voor het aanduwen mannen en daarna was het advies, niet meer af laten slaan cq uitzetten, wat ook gelukt is tot het eindpunt.

goede voornemens: nieuwe accu en kickstarter setje  8)

@ GS: bedankt voor het ritje, was weer toppie (net als afgelopen voorjaar)

@ Erik: badankt voor de soep (volgende keer gewoon ff met de muts rondgaan, maar wil best nog een bijdrage doen, want het was een welkome versnapering)

@ Allen die mee gereden hebben, bedankt voor het leuke ritje en tot een volgende keer
Sweaty, muddy, but happy

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 92
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #297 Gepost op: 30-12-2008, 05:57 »
Zo terug van de fotograaf en de schade is een gebroken grote teen.
Op zo'n plaats dat er 4 weken gips om moet en niet mag belasten........dus nu op krukken

Morgen krijg ik een gipsvoetje..... :-X
:o

Ik snapte er in eerste instantie niks van. Niemand gevallen, iemand die op de grond lag van de pijn... ::) Sterkte ermee.


Ow ja......ben zelf niks meer gewend. Ik heb spierpijn... :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #298 Gepost op: 30-12-2008, 09:13 »
Ik heb verschillende motoren geduwd en dankzij die inspanningen hoef ik vandaag niet naar de sportschool en ook ook geen rondje hardlopen.
Ik opteer trouwens ook voor een nieuw accu-tje. Altijd de powerpack meenemen is ook een beetje omslagtig...
En Erik, betreffende die donatie geldt voor mij hetzelfde: ik heb het gemist en wil graag iets doneren.

@Warme Bakker:  ;D
Dan wordt het tijd voor een KNMV Off-road ritje; dan weet je pas echt wat spierpijn is....

@Matrix: ik zag je al behoorlijk wit wegtrekken en toen zei ik al dat er waarschijnlijk iets gebroken zou zijn; helaas is het ook zo. Beterschap!
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 92
Re: Tussen kerst en O&N ritje (29 dec)
« Reactie #299 Gepost op: 30-12-2008, 09:24 »
@Warme Bakker:  ;D
Dan wordt het tijd voor een KNMV Off-road ritje; dan weet je pas echt wat spierpijn is....

:D

Ik heb in de herfst de MON off road ritten in Hapert en Handel gedaan. Idd een stuk zwaarder. Spierpijn daarna was ook een stuk meer. Nu alleen de spieren tussen en rondom de schouderbladen. Maar mij hoor je niet klagen. Iemand nog een warme olie... :D