Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: VOL Frans Verhoeven Enduro Training , Zondag 7 dec 2008  (gelezen 9332 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1079
Re: VOL Frans Verhoeven Enduro Training , Zondag 7 dec 2008
« Reactie #45 Gepost op: 07-12-2008, 19:45 »
Damn, wat een idioot toffe dag. Vooral het laatste stuk was onbeschrijfelijk. Diepe moddergeulen + pikkedonker + hondsmoe op de motor = heerlijke waanzin.  :D  Ik snap nog steeds niet hoe ik het gehaald heb. Ook de sfeer was erg goed. Volgende keer ga ik weer mee. (maar dan nog wel iets aan m'n conditie doen)

Hé Neo, al enig idee wat er nu aan je motor mankeert? Ik was de enige met een SE die de finish met draaiende motor heeft gehaald. Christiaan had na een verkeerde afslag genomen te hebben last van een lege accu en heeft de laatste 500 meter moeten duwen.  :-\


Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • fear is a mind killer,therefore I must not fear
  • *****
  • Berichten: 631
Re: VOL Frans Verhoeven Enduro Training , Zondag 7 dec 2008
« Reactie #46 Gepost op: 07-12-2008, 19:57 »
Hé Neo, al enig idee wat er nu aan je motor mankeert? Ik was de enige met een SE die de finish met draaiende motor heeft gehaald. Christiaan had na een verkeerde afslag genomen te hebben last van een lege accu en heeft de laatste 500 meter moeten duwen.  :-\






Het zijn ook Duw Motoren haha.
Ok Cristiaan heeft het duwen gewonnen,ik moest maar 400 mtrs(hij moest toch wel een stukje off road duwen he?)

Het lijkt erop dat mijn accu ook de geest heeft gegeven.Thuis startte dat klereding direct aan met een starthulp.

Begrijp ik nog niet waarom de motor afsloeg,lees afstierf tijdens het rijden.Alsof ik zonder benzine kwam. :-\


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1079
Re: VOL Frans Verhoeven Enduro Training , Zondag 7 dec 2008
« Reactie #47 Gepost op: 07-12-2008, 20:09 »
Kijk voor de zekerheid je brandstofpomp eens na. Ik had een aantal weken dezelfde symptomen tot dat ie helemaal niks meer deed.

Ik ga in bad liggen en ik hoop dat ik niet in slaap val. Wat ben ik moe...   ::)


En wat kan die Frans goed rijden. Nog nooit iemand op een bospaadje zien keren dmv een stoppie. ;D
Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: VOL Frans Verhoeven Enduro Training , Zondag 7 dec 2008
« Reactie #48 Gepost op: 07-12-2008, 20:18 »
Ja Neo en
Mosseltje dat heb  je met die slopertjes ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 986
Re: VOL Frans Verhoeven Enduro Training , Zondag 7 dec 2008
« Reactie #49 Gepost op: 07-12-2008, 20:47 »
Zo geweldige dag gehad.
En NEO, dank voor het filmpje ! Eindelijk eens mezelf in actie zien, en het zag nog niet eens zo heel slecht uit !

Jac bedankt voor de organisatie, Frans bedankt voor de uitleg, route, en verhalen,
en alle deelnemers bedankt voor de gezelligheid ........

Ow ja... huize verhoeven bedankt voor koffie en cake.

TOP dagje.....

Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan...
Honda '95 Africa Twin in Rally uitvoering. Beta 520 RR 2011

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: VOL Frans Verhoeven Enduro Training , Zondag 7 dec 2008
« Reactie #50 Gepost op: 07-12-2008, 20:56 »
Ook namens Frans , wil ik alle deelnemers bedanken voor een top dag , heerlijk gereden , lekker gekletst , goed gegeten , gewoon voor herhaling vatbaar.
Neo , jammer dat de KTM ermee stopte , Rolf , zorg voor een goede behandeling van je brandwondje , Baro , pracht motor maar helaas niet geschikt voor deze natte ondergrond , gewoon een lichter ding erbij kopen en de volgende keer weer mee.
Ook Ad Ketelaars bedankt voor de snelle assistentie , in een kwartiertje een band geplakt , perfect.
Tot de volgende , Jac
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: VOL Frans Verhoeven Enduro Training , Zondag 7 dec 2008
« Reactie #51 Gepost op: 07-12-2008, 21:28 »
Baro , pracht motor maar helaas niet geschikt voor deze natte ondergrond , gewoon een lichter ding erbij kopen en de volgende keer weer mee.

...... en laat ik nu een pracht van een CR250 '94 in de aanbieding hebben!!! Helemaal klaar voor dit soort trainingen en off-road ritjes.
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 399
Re: VOL Frans Verhoeven Enduro Training , Zondag 7 dec 2008
« Reactie #52 Gepost op: 07-12-2008, 21:30 »
Jac, Frans, medestrijders: bedankt voor een prachtige rit! Wat een mooie paadjes allemaal, en dan heb ik nog maar de helft gezien.

"Waar zijn je duostepjes?" vroeg Ray nog toe hij achterop stapte.  :P 

Offline member

  • fear is a mind killer,therefore I must not fear
  • *****
  • Berichten: 631
Re: VOL Frans Verhoeven Enduro Training , Zondag 7 dec 2008
« Reactie #53 Gepost op: 07-12-2008, 22:28 »
"Uhh Waar zijn je duostepjes?" vroeg Ray nog toe hij achterop stapte.  :P 


%^#$#&$ Gaat die Rolf nog off road ook!! Allemachtig

Heb nu al spierpijn van benen wijd uiteenhouden achterop zo`n keiharde Beemer, maar ja je hebt er wel 1 nodig als je KTM rijd

 :-\ :-\

Offline member

  • *****
  • Berichten: 162
Re: VOL Frans Verhoeven Enduro Training , Zondag 7 dec 2008
« Reactie #54 Gepost op: 07-12-2008, 22:35 »
Jaq, Frans, ook mijnerzijds bedankt voor de leuke dag en alle deelnemers voor de goede sfeer. De goden waren ons goed gezind, droog, grond nat en super omgeving om te rijden. Gelukkig reden er niet zo veel 2takten mee  ;D

Motor(tje) weer schoon en ketting(kje) in het vet.....

En om de Brabantse sferen te blijven: En nu is het tijd voor een Bavaria.........  :D


Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Re: VOL Frans Verhoeven Enduro Training , Zondag 7 dec 2008
« Reactie #55 Gepost op: 07-12-2008, 23:53 »
ook zij vond de uiitsmijters in de bokkepruik te groot.Een halve vond ze beter. ;D
url]


Je zal ''in den bokkerijder'' bedoelen.
Daar zijn de uitsmijters inderdaad XXL  ::)

Ik kon er niet bij zijn vanwege een verdraaide knie waarvan ik al enkele weken last van heb  :(
Zo te zien heeft iedereen het naar de zin gehad  8)
Ik wou eigenlijk nog wel even komen buurten vanmorgen bij Frans maar dat is er niet van gekomen , het was zo lekker warm in mijn bed  ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: VOL Frans Verhoeven Enduro Training , Zondag 7 dec 2008
« Reactie #56 Gepost op: 08-12-2008, 00:51 »
He Ad,
da's minder van je knie..
Maar die van mij ging na 4 weken ineens hard vooruit ;)

Beterschap..
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: VOL Frans Verhoeven Enduro Training , Zondag 7 dec 2008
« Reactie #57 Gepost op: 08-12-2008, 07:42 »
offtopic: die van is na 3 weken brace voor 4 weken ingegipst........4 januari maar eens kijken hoe of wat.......

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 142
Re: VOL Frans Verhoeven Enduro Training , Zondag 7 dec 2008
« Reactie #58 Gepost op: 08-12-2008, 09:01 »
Ik ga in bad liggen en ik hoop dat ik niet in slaap val. Wat ben ik moe...   ::)

dat heeft me dus ook echt serieus moeite gekost.
man, wat heb ik een spierpijn van die laatste crash en idd 500 mtr 300 offroad-200 asfalt duwen
thuis nog 3 trappen op was ook geen pretje,

MAAR
dat kan niet op tegen wat we hebben meegemaakt.
ik kan me alleen maar aansluiten wat iedereen voor me heeft gezegd.
volgende keer ben ik er weer bij.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: VOL Frans Verhoeven Enduro Training , Zondag 7 dec 2008
« Reactie #59 Gepost op: 08-12-2008, 09:12 »
Tjonge, wat een dag. anderhalf uur zwaar terrein offroad rijden... in het pikkedonker en zonder achterrem !  wat een belevenis!
 
ik ben benieuwd naar de fotos!

Iedereen weer bedankt voor de aanmoedigingen en gezelligheid, Frans en Jac voor de organisatie, cake en koffie!


( ehh mn eerste 2 klimmetjes op die bult mag je wel ff wissen, die 3e poging graag laten staan  :-X )
offroadmotorloos. even.