Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: AK-allroadrit 2009  (gelezen 42153 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 929
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #225 Gepost op: 06-07-2009, 12:47 »
@ Zappa-Suzuki:
Ik zat me al af te vragen wie het poppetje achter deze nick was...dat weet ik nu!

Tsja...liep op m'n laatste loodjes over de P-plaats......kom ik bij de snackbar.....geen geld meer bij me....met thuis wat geregeld, en kon weer pinnen om 2 blikjes icethee achterover te slaan.
Ik was ook m'n fles water verloren onderweg.....
Ik heb nog nooit zo veel gezweten als die zondag, m'n kleding was zeiknat.

Ja, kom je als een acrobaat voorbij rijden, Hahahaha!!
Ik zag jullie nog staan bij de Shell.....ik lag tegen een muur aan, uitgeput te lurken aan m'n 4 flesjes aquarius.
Ik ben nu nog beroerd...nog steeds dorst!

@ Dutchie:
Camelbag iid!! Ik ga voor die klim rugtas, lijkt me een ideaal ding.

Tsja, een hoop leermomenten op de AK rit. Zit nu nog in die roze wolk....wat een gaaf weekend!!!!!

Maar!....ik had wel een komplete EHBO uitrusting bij me op de motor. 8) ;)
Alleen bijna niets te eten en drinken...... :confused:


Gr. Johan.

Ps; Josja, gaat het nu een beetje met je?
Moet een beste knal geweest zijn. Schouderprotector was best ingedeukt. Ik zag ineens je prachtige BIG staan, redelijk in elkaar....niet best. Balen man....sterkte met de afhandeling en eventueel beterschap!
Past: Suzuki T500 "74, Suzuki DR800S "96, Aprilia ETV1000 "02, Honda NX250 "91---Now: Honda XR250R "92, Honda NPS50 "08, KTM 250EXC-F "07, Yamaha XT660Z "09!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #226 Gepost op: 06-07-2009, 13:55 »
Ps; Josja, gaat het nu een beetje met je?
Moet een beste knal geweest zijn. Schouderprotector was best ingedeukt. Ik zag ineens je prachtige BIG staan, redelijk in elkaar....niet best. Balen man....sterkte met de afhandeling en eventueel beterschap!

Met mij gaat het goed hóór! Die schouder protectie heeft goed zijn best gedaan want mijn schouder voelt aan alsof er niets mee is gebeurt.
 
Big is op transport terug naar mijn huis gezet door de verzekering; dat is allemaal gedekt. Eind deze week verwacht ik hem weer in mijn bezit te hebben en gaan we de schade eens goed bekijken. Maar ik heb goede hoop dat het meevalt; de kapotte onderdelen her en der bij elkaar sprokkelen op ebay en dan weer lekker rijden.
 
Het grappige is dat ik er zelf niet eens zo van geschrokken ben, voor mij gevoel stap ik zo weer op de motor als die gefixed is. Volgende keer extra goed opletten op singetracks met (uitgeharde) gleuven.  8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 322
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #227 Gepost op: 06-07-2009, 15:55 »
Mooie fotos zitten ertussen!

Heb deze even van jullie site gepikt... ssst! ;D :D

Pikken mag hoor, maar dan moet je natuurlijk wel de HELE foto pikken, dus inclusief die modderpoel waar je net zo moedig omheen gereden bent  ;)
Ach, laat er van die actie nou ook nog een foto zijn  :P

 
what doesn't kill me only makes me stronger

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #228 Gepost op: 06-07-2009, 16:18 »
Dat was weer een heel gezellig weekendje.Allemaal bedankt.
Wat heb ik gezien?
Dat Ad iets heel leuks doet om het mogelijk te maken zo'n rit te doen.
Namelijk de extra service die hij biedt.
Je plekkie om 't roadbook te plakken met uiteraard koffie, veldje om te kamperen is geregeld, je bagage kun je bij hem achterlaten als je gaat rijden en zondagmiddag staat hij weer met je spullen klaar.
Staat je motor stuk,zoals bij Shifty, wordt ie voor je van de track afgehaald.
Echt geweldig!!

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #229 Gepost op: 06-07-2009, 16:36 »

Pikken mag hoor, maar dan moet je natuurlijk wel de HELE foto pikken, dus inclusief die modderpoel waar je net zo moedig omheen gereden bent  ;)
Ach, laat er van die actie nou ook nog een foto zijn  :P

 

Er was mij altijd geleerd dat wanneer er publiek bij een riviertje, plas of modderpoel staat je dubbel op moet letten en dus je tijd nemen danwel omrijden voor de zekerheid ;D

There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1717
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #230 Gepost op: 06-07-2009, 16:42 »
Heb je zaterdag helaas niet meer overdag gezien, voor de rest alles goed gegaan??

Ja.. super zelfs. Lekker doorgereden... om 15.30 was ik binnen, samen met Shifty-PK (volgens mij) en een 690 Enduro. Helemaal klaar voor Duitsland  :D
KTM 300 EXC TPI

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #231 Gepost op: 06-07-2009, 16:51 »
@ Erwin,
Na het terrasje naast dat fonteintje, zijn wij ook nog tussen die Harley gasten gaan ziten, die hebben "Nog" straffere verhalen, ook nog kunnen zien hoe ze een "Harley" (onder het stof) fotograferen met het nodige bloot er op.
Altijd interessant! ;)
 
Prima hoe rustig jij dat doet met de tanktas als roadbook houder!
Moest ik dat zo doen zat ik na de tweede bocht al in een greppel of gracht!
 
Blij dat ik op die "nickname" ook weer een gezicht kan plakken!
 
tot de volgende keer!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #232 Gepost op: 06-07-2009, 17:23 »
Iedereen bedankt voor het mooie weekend. Het roadbook gaan we hier en daar aan de hand van de opmerkingen nog wat optimaliseren. Als je aan roadbooks gaat werken, op welke manier dan ook, dan dien je dit vele malen te checken. Het omzetten op het Tripy systeem, is het werk van Celsa. Daarvoor nog alle hulde.
Ook hulde aan iedereen (dus allemaal) :) om met motoren zonder herriepijpen >:( te rijden. Herrieschoppers moeten snel tot het besef komen dat in het all/offroadwereldje geen plaats meer voor hun is.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #233 Gepost op: 06-07-2009, 17:32 »
Ik moet er ook maar weer eens bij zijn. Mijn DR350 past dan prima, die laat alleen maar natte scheten!  ;D ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1820
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #234 Gepost op: 06-07-2009, 18:10 »
ook van deze kant het was top beide dagen de hele route gedaan met 2en zondag lekker op tijd terug en inderdaad ook nog tussen de nomads gestaan wel apart dat er ook gelijk een half naakte shoot was en striptease in de bar (maar goed dat we verder konden...)

Alles heel gehouden alleen viel de transalp op de laatste rotonde voor het huis van daniel van de kar  :-X (ik heb mijn lachen echt gehouden) "probleem" is dat ik/je daar niet voor verzekerd bent. Aansprakelijkheidsverzekering sluit kar en evt. motorvoertuig uit. Allrisk van de auto dekt het ook niet. Mijn auto zijn motor dus ik kan door daniel aansprakelijk worden gesteld en dan zou ik in theorie zelf moeten ophoesten. Is misschien een  tip voor mensen die goedwillend een motor meenemen van een ander als vrienden dienst kan dure grap worden mocht diegene willen. Wij zijn nog vrienden gelukkig ondanks dit gevalletje....

frank

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #235 Gepost op: 06-07-2009, 18:11 »
He Ad en mederijders,
 
Superweekend gehad! bedankt daarvoor. Goed gemaakt roadbook wat na enige aanpassing in de toekomst nog beter zal zijn! Beide dagen volledig gereden en daarmee toch ca 430 Km's gemaakt. Leuk!!
Helaas net te vroeg voor die fotoshoot met die dame..  8)  ze kwamen d'r net aan toen ik langs kwam.
 
Had alleen ca. 3u na thuiskomst ook een lullig akkefietje met bomen... (drie zelfs)
Soort windhoos gehad, waardoor 3 grote bomen omgewaaid zijn op ons erf. Eentje op de boerderij en een andere op 2 auto's... (beide totaloss) Ravage was het gevolg. Gevalletje stormschade dus..  :-[ :confused:

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1820
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #236 Gepost op: 06-07-2009, 18:19 »
Citaat
Had alleen ca. 3u na thuiskomst ook een lullig akkefietje met bomen... (drie zelfs)
Soort windhoos gehad, waardoor 3 grote bomen omgewaaid zijn op ons erf. Eentje op de boerderij en een andere op 2 auto's... (beide totaloss) Ravage was het gevolg. Gevalletje stormschade dus..  :-[ :confused:

kunnen we die alp van ons niet onder die bomen leggen is het toch verzekerd.... balen man.


Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #237 Gepost op: 06-07-2009, 20:01 »
Had alleen ca. 3u na thuiskomst ook een lullig akkefietje met bomen... (drie zelfs)
Soort windhoos gehad, waardoor 3 grote bomen omgewaaid zijn op ons erf. Eentje op de boerderij en een andere op 2 auto's... (beide totaloss) Ravage was het gevolg. Gevalletje stormschade dus..  :-[ :confused:

Oo, das balen. Dat is niet leuk thuiskomen zo. Schade aan het huis?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 898
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #238 Gepost op: 06-07-2009, 20:45 »
Wat een mooie rit gehad zaterdag,wat een weer,wat een stof.Eerst een kilometer of veertig alleen gereden dan Ninety tegengekomen op zijn AT,samen aan een leuk tempo de hele rit afgewerkt.Een rit waarvan het roadbook prima was want als ik dan eens miste stond Ninety al mooi te wachten waar ik in de fout was gegaan.Nog een lekke achterband als extraatje en een bakje koffie bij de finisch.
Gewoon een geweldige dag gehad, THANKS !

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2118
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #239 Gepost op: 06-07-2009, 21:35 »

Pikken mag hoor, maar dan moet je natuurlijk wel de HELE foto pikken, dus inclusief die modderpoel waar je net zo moedig omheen gereden bent  ;)
Ach, laat er van die actie nou ook nog een foto zijn  :P

 

... AH! Ben niet de enige die voor de laffe route heeft gekozen! Links voor kerels, rechts voor watjes! ;)

.... is er zowiezo wel iemand die het gewaagd heeft? Zag toch mensen met serieus off-road materiaal: lichte motor, dikke noppen, volledige enduro outfit..... de ambitie straalde er af..... en dan omrijden voor een modderpoeltje?   ;)

HJ
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!