Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: AK-allroadrit 2009  (gelezen 42174 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 929
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #180 Gepost op: 30-06-2009, 15:39 »
@ shifty-PK:
Ja is cool!

Ik stuur je even een Pm met m'n nummer. Kan je bellen als je er bent ivm toegang.


Gr. Johan.
Past: Suzuki T500 "74, Suzuki DR800S "96, Aprilia ETV1000 "02, Honda NX250 "91---Now: Honda XR250R "92, Honda NPS50 "08, KTM 250EXC-F "07, Yamaha XT660Z "09!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #181 Gepost op: 30-06-2009, 20:08 »
Ik krijg wat mailtjes dat het allemaal niet meer duidelijk is. Men heeft het steeds over de overnachting van vrijdag op zaterdag. Deze zul je zelf moeten regelen. Van zaterdag op zondag is dit door de organisatie geregeld. Maar indien je reeds hebt ingeschreven, kun je je ook gewoon op zaterdagmorgen tussen 8 en 10 op de parkeerplaats van de Safaricamping(campingweg in Hilvarenbeek) melden. Neem afslag 10 op de A58, dan richting Hilvarenbeek en ANWB borden Safaricamping/Biest Houtakker volgen . Je krijgt de roadbooks toch op de parkeerplaats uitgereikt. Eventuele bagage gaat met de volgwagen mee. Deze bagage staat vervolgens bij terugkeer van de rit, (bewaakt) klaar op veld Ratelslang. Op zondag dien je campeerplaats voor elven te verlaten. Je hebt dan reeds je roadbook voor de zondag ontvangen. Eventuele bagage wordt weer in bewaring genomen. Je auto kan zaterdagavond overigens geparkeerd worden bij de campeerplek. Inrijtickets zijn bij de organisatie te verkrijgen. Motoren kunnen tussen de slagbomen doorrijden.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4383
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #182 Gepost op: 30-06-2009, 21:09 »
Lijkt me duidelijk. Tot zaterdag
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1304
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #183 Gepost op: 30-06-2009, 21:18 »
ik ben er dit keer niet bij. Ander afspraken familieaangelegenheden. Jammer. wel goed weer voorspeld. Veel plezier. hou alles heel.
Orange is the color.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #184 Gepost op: 30-06-2009, 23:15 »
Gisterenavond begonnen met de opbouw van m'n blokkie. Cilinder d'r op, kop opbouwen, koppakking erop...SJAIT, randje steekt over. Verkeerde koppakking geleverd... K*T!!!
 
Met andere woorden: Ik ga het niet redden zondag... :'(
 
Veel plezier mannen (en vrouwen natuurlijk ook  ;) )

Hey, als je je oude koppakking nog hebt en toch wil rijden maar alles goed vet vrij en neem goede siliconen pakking waar je een blok mee dicht.
Smeer het dun op beide zijde van de pakking en rijden maar..
 
Houd mischien niet lang maar je kan wel spelen..
 
Mijn versnelingsbak heeft weer een 3, alleen de sport nokkenas maakt een pleuris herrie in de pijp :o
 
Door de veranderde timing krijg je dus dat erg velle rally bike geluid..
heeft ook een dip in lage toeren en een boost in hoog..
En wil geen dip bij kruip sluip ;)
 
Dus die gaat er nog ff uit deze week, oude er weer in en ander v-bandje steken..
Blijf vrijdag lekker in m'n eigen bed meuren en ben er zaterdag morgen.
 
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #185 Gepost op: 02-07-2009, 16:22 »
Als morgen alles goed gaat met 't werk zijn wij er 's avonds ook al. :)
Net geboekt en betaald.
Straks de camper even laden met sinas enzo ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2118
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #186 Gepost op: 02-07-2009, 19:07 »
tututut... jongens het is een all-road rit .... weet je wel. Dus gewoon op je motor aan komen rijden en de route afraggen. Dan weer gewoon op de motor naar huis.... anders is er geen lol aan natuurlijk ;)   tsss... .starten vanuit de aanhanger :N

HJ
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4383
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #187 Gepost op: 02-07-2009, 19:24 »

Dus die gaat er nog ff uit deze week, oude er weer in en ander v-bandje steken..
Blijf vrijdag lekker in m'n eigen bed meuren en ben er zaterdag morgen.
 

Nu geen proefritje meer maken he ;)
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 109
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #188 Gepost op: 02-07-2009, 21:45 »
Heb vandaag wel een proefritje gemaakt en moet helaas zeggen dat ik het niet ga halen.
Motor is OK  :)  maar heb helaas weer te veel last van een hardnekkige (al 2 maanden) spierblessure in mn bovenbeen waardoor zitten/staan en been uitsteken pijnlijk is en wordt er ook niet beter van. Was al bij fysio geweest en leek goed hersteld maar om nou zittend als een Boet van Dulmen door Brabant te crossen.....
Zal Ad nog snel een mailtje sturen dat mijn plekkie beschikbaar is.  Baal dr goed van.
Have fun

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #189 Gepost op: 02-07-2009, 22:49 »
Mijn IMO doet een beetje moeilijk sinds de OER.

Mogelijk om achter iemand aan te cruisen dit weekend?
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #190 Gepost op: 03-07-2009, 00:03 »
Nu geen proefritje meer maken he ;)

 ;D
 
Die gaan idd bijna altijd fout voor een ARM rit, of er gaat wat stuk aan de motor of iets aan mij  :(
 
Bij de ritten die ik voor de BIG club organiseer en andere ritten kan ik gewoon rijden maar ARM is een tikkie link  ???
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4383
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #191 Gepost op: 03-07-2009, 07:55 »
Mijn IMO doet een beetje moeilijk sinds de OER.

Mogelijk om achter iemand aan te cruisen dit weekend?
Nog ff en iedereen rijdt achter de voorste aan. Bij mij werkt alles nog, dus als ik je tempo rij vang gerust mijn stof op  ;D
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #192 Gepost op: 03-07-2009, 08:38 »


Bij de ritten die ik voor de BIG club organiseer en andere ritten kan ik gewoon rijden maar ARM is een tikkie link  ???

Misschien wil je tijdens die ritten wel te erg bewijzen dat een zware motor echt wel kan meekomen ;D

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #193 Gepost op: 03-07-2009, 10:07 »
Nog ff en iedereen rijdt achter de voorste aan. Bij mij werkt alles nog, dus als ik je tempo rij vang gerust mijn stof op  ;D

LOL! Dan neem ik maar een kaart mee voor de zekerheid  ;D
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: AK-allroadrit 2009
« Reactie #194 Gepost op: 03-07-2009, 20:25 »
Misschien wil je tijdens die ritten wel te erg bewijzen dat een zware motor echt wel kan meekomen ;D

Nah, ik ga hard plat bij het trainings rondje vooraf of rij dan stuk...
Haal dus het startpunt nogeneens  :-\
 
Hoef ook niks te bewijzen, doet de BIG wel voor me  :D
Ik sta er maar een beetje op te zweten  ;D
Maar vorig jaar met de AK rit was ik 1 van diegene die de hele rit net binnen de tijd uitreed..
Had dan wel geen roadbookhouder maar een mede BIG rijder reed goed voor  ;)
 
Maar heb nu weer een 3e versnelling, de sport en herrie nokkenas is er weer uit, nieuwe v-band ligt er op, roadbookhouder en nieuwe CRD 12 staan te trappelen, en de spullen worden gepakt..
 
Dus tot morgen  8)
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl