even voor de duidelijkheid, we zijn bezig om het vervoer naar Sete zelf te doen. In Sete zal de orga het overnemen.
voordelen: - Je hoeft niet 2X op en neer naar Parijs om je motor weg te brengen en op te halen. (tijd,benzine,vervoer regelen)
- Je motor staat niet weken in Frankrijk zonder dat je weet wat er mee gebeurd
- vertrek kan "gewoon" 1 a 2 dagen van te voren (met z'n allen?), voordeel ook langere voorbereidingstijd voor de bike.
- Na terugkeer in Frankrijk nog even ergens anders spelen?
De richtprijs die we dus proberen te halen, is dus reis motor (en misschien ook de rijder) naar sete en dan de optie classique light van de ORGA. prijs vervoer orga van Sete naar Marakech is 230,-(?)
Dus de 630 - 230 euri = 400euri voor transport van je motor vanuit NL naar Sete. Ik weet niet of het gaat lukken, maar met deze voordelen is het te proberen.
Ook hier telt mee, hoe meer meedoen, hoe haalbaarder het wordt
Ik snap het nog steeds niet
Even jou optie
transport 630 euro (ik neem aan dat dit ook weer terug naar nederland is, en dat dit nog goedkoper kan worden bij meerdere personen)
inschrijving 600 euro (courte light)
maakt 1230 euro
maar je zult dan zelf de overtocht van sete naar tanger moeten regelen het goedkoopste retourtje is 150 euro (in het laagseizoen, weet niet waar april/mei in valt)
dus 1230 + 150 = 1380 euro.
Tenzij je wilt vliegen dan val de 150 euro weg maar moet je er nog een duurdere ticket bij rekenen.
voor 400 euro rij je in je 1tje met een aanhanger van amsterdam naar sete en terug inclusief tol, regel een karretje voor 3 motoren en de kosten zijn 133 euro pp
dus 133 transport + 1200 inschrijving (classique light) = 1333 euro pp
tot slot nog even de optie die ik heb gekozen.
transport naar parijs en terug (2x) voor 7 personen (grote bus + aanhanger) 50 euro pp
transport parijs marrakech en terug 490 euro (organisatie)
inschrijving 600 euro
vliegticket 380 euro
maakt 1520 euro, goed is wat duurder maar dan hoef ik maar 1 week vrij te nemen i.p.v. 3