Wijs op Reis > Reis-equipment

lekker zitten voor een zachtere prijs

(1/6) > >>

africaantje:
Sinds kort zijn wij dealer van corbinzadels...een beetje uit nood geboren eigenlijk.

Het zadel van de AT is zo bedroevend zacht en na een uurtje rijden beginnen de eerste verschijnselen van zadelpijn al op te duiken. In het voorjaar had ik een mooi corbinzadel gekocht op de beurs, die heerlijk zat ( geen pijnlijke kont meer :)) alleen die lag jammer genoeg in onze garage toen die in vlammen op ging :'( . En nu? tja weer zo'n zadel aanschaffen alleen tja die prijs...
Vandaar dat we op zoek gegaan zijn of het ook goedkoper kan....en dat is gelukt :)

Corbin levert zadels voor diverse modellen van KTM, AT, TA (600), diverse XR, BMW diverse GS modellen, XT600E, DRZ400 en diverse DR modellen, KLX400 en KLR650

Voor info kijk op onze website (  :-\ nog in opbouw) en/of stuur mij een email (corbin@markoos.net).

En ja ik weet het als je maar veel offroad rijdt dan heb je geen last van zadelpijn...maarja af en toe ( te vaak) ontkom je niet aan een fijne  ::) rit over het asfalt.

Esther

cornepol:
Niet om reclame te maken hoor: maar ik heb zo'n ding om mijn AT, en OOOOHHHHHHHHH wat zit dat lekker!

africaantje:

--- Citaat van: cornepol op 25-08-2005, 22:29 ---Niet om reclame te maken hoor: maar ik heb zo'n ding om mijn AT, en OOOOHHHHHHHHH wat zit dat lekker!

--- Einde van citaat ---

Goedzo Corné  GA door GA door !!!!

cornepol:

--- Citaat van: africaantje op 25-08-2005, 22:32 ---Goedzo Corné  GA door GA door !!!!

--- Einde van citaat ---

Over dat percentage moeten we het nog maar ff hebben dan   :-X :-X

africaantje:

--- Citaat van: cornepol op 26-08-2005, 13:31 ---Over dat percentage moeten we het nog maar ff hebben dan   :-X :-X

--- Einde van citaat ---

Als je nu eens met een heleboel klanten komt....dan kan ik er over na gaan denken 8)

Voor de mensen die een motor hebben waar corbin niks voor levert...of om een andere reden geen corbin zadel willen...BD-motorradzubehör kan ook zadels modificeren. Helemaal modificeren in allemaal spannende kleuren of bijvoorbeeld gewoon je eigen zadel houden (met eigen overtrek) alleen dan wel gel er in om je billen te sparen of iets er tussen in. Voor verschillende motoren leveren ze complete zadels ( je oude zadel kan je dus gewoon houden in orginele staat) en voor sommige motoren hanteren ze een uitwisselingssysteem zodat je pas je oude zadel hoeft in te leveren als je nieuwe klaar is.

groeten Esther

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie