Wijs op Reis > Reis-voertuigen met 2+ aandrijving

Ideale 4x4

<< < (2/87) > >>

Arjen:
Dat begrijp ik ook wel, maar we kunnen hier toch wel ff 68 pagina's vollullen over 4x4's? Het vriest toch buiten.

hoelio:
 ;D
 
Point taken...
 
Voor mij dan dus een Defender Pick-Up graag, een matzwarte als U die nog eentje heeft graag  8)
Setje vreete(?) wielen d'ronder en nix meer aan doen
 
Stoere bak met mogelijkheid tot heul veul meezeulen :D

Erik...:

--- Citaat van: hoelio op 08-01-2009, 23:07 --- ;D
 
Point taken...
 
Voor mij dan dus een Defender Pick-Up graag, een matzwarte als U die nog eentje heeft graag  8)
Setje vreete(?) wielen d'ronder en nix meer aan doen
 
Stoere bak met mogelijkheid tot heul veul meezeulen :D

--- Einde van citaat ---

Eentje met dubbele cabine zeker?

hoelio:

--- Citaat van: Erik... op 09-01-2009, 10:52 ---
Eentje met dubbele cabine zeker?

--- Einde van citaat ---

Dat zou "personen-meeneem-technisch" wel zo handig zijn, ware het niet dat ik die d'r weer NIET vind uitzien... Gewoon een enkele kabine met "truck-roof" duzzzzz....

Arthur:
Volvo c 303
 
6 cilinder 3 liter benzine dus horst heeft ie wel.
120 km per uur lijkt mee wat veel of je moet met oordoppen rijden.
Het grote voordeel van deze auto is dat hij portaal assen heeft dus veel boden vrijheid.
 
De 6 cilinder benzine is een nadeel veel toeren draaien om koppel te hebben, en dan de kans dat je de koppeling er uit rookt.
 
Er is een ombouw naar een 2,8 liter dieselmotor. Dit is een doorontwikkelt blok van de LandRover defender de oude 200/300 tdi. wat in Brazilie werd gebouwt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie