Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen  (gelezen 88877 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #270 Gepost op: 22-11-2010, 21:19 »
nee hoor,dat was gisteren en met zijn 2en :-X :-X :stupid: :stupid:

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 51
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #271 Gepost op: 22-11-2010, 21:31 »
Hoi,

ik ben bang dat ie dan smerig wordt.


 ;D

Mag ik dit opvatten als een uitdaging? ::) Don't push me!

Voor 2011 heb ik een leuk baantje gevonden om te oefenen. Ik ben voornemens van N65 15.597 W14 00.589 naar N64 08.867 W21 56.054 te rijden en dan weer terug. Je schijn dan met een pontje over te moeten, leuk stukkie varen ;)

Ik heb nog een paar kleine dingetjes die ik aan ga (laten) passen, onder andere om mijn lange stelten iets beter kwijt te raken. En dan gaaaan!

Even een plaatje van mijn "mini" GSA voor de duidelijkheid:



En dat is dan met 2 cm lagere voetsteunen en het stuur 8 cm hoger. Ik heb denk last van korte armen... ???

Groeten, Tom.

P.S. in 2011 dus geen zand maar stenen, ijs en geisers. Die dromedaris vervangen we dan door een papagaaiduiker of zo...

He Roomie, was mooi he Erg Chebbi. Maar heb nog geen spijt van de overgang 990 -> 690. Lekker spelen!
Hoe bevalt de Track?

Groeten, Roel

Offline member

  • Soms naast de weg, meestal er op...
  • *****
  • Berichten: 165
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #272 Gepost op: 23-11-2010, 19:37 »
Hoi Roel,

de plaatjes zeggen wel genoeg ;D

Groeten, Tom.
We don't want to but the people of earth leave us nog choice
Motor: Track T800CDI "Geel Spoor" & R 1200 GS Adventure 2006 Wüstengelb (waarom nog eigenlijk ;-) )

Offline member

  • Soms naast de weg, meestal er op...
  • *****
  • Berichten: 165
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #273 Gepost op: 29-11-2010, 19:44 »
Ja lekker, weer eens door de sneeuw ploegen!  ;D   
 
 Met de automaat door de sneeuw gaat wel relaxed hoor, zeker met de winterband voor en de bijna winterband achter. Ook al kan je met weinig gas een automaat op een gladde ondergrond laten slippen ;) Gewoon een kwestie van rustig opbouwen en met gevoel versnellen. Eigenlijk nog makkelijker dan met de GS (zeker omdat die op TKC's staat en die zijn niet zo wintervast). Maar het voelt in zijn geheel makkelijker aan. Eens kijken hoe deze winter zich verder ontwikkeld, anders wordt het tijd voor een schuiver voorop  ::)
 
Dus voorzichtig met de massa mee kom ik er wel. En als de weg te glad wordt neem ik de berm wel (doe ik wel vaker bij file).
 
 Groeten, Tom.
We don't want to but the people of earth leave us nog choice
Motor: Track T800CDI "Geel Spoor" & R 1200 GS Adventure 2006 Wüstengelb (waarom nog eigenlijk ;-) )

Offline member

  • Soms naast de weg, meestal er op...
  • *****
  • Berichten: 165
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #274 Gepost op: 17-12-2010, 18:51 »
Hoi,

allemaal weer heel binnen hoop ik? Mijn achterwiel heeft vandaag duidelijk meer meters gemaakt dan voor...  :o De wegen lagen er bij als ijsbanen zo nu en dan, andere stukken weer 15 cm sneeuw met daaronder deels aangereden lagen dus ook glibberen. Mijn werk-woon ritje duurde meer dan een uur, da's toch wel gemiddeld 11km/h ::) En dan nog hele einden meesteppen of gewoon de voeten als ski gebruiken. Ik heb wel het idee dat met dit met de Track makkelijker afgaat dan met de GSA. Die heeft een hoger zwaartepunt (of voelt het maar zo?). De Heidenau K60 Snow Tex voor lost de sneeuw goed en houd ook op ijsplakken grip. Voor is bijna niet weggegleden. Achter had het duidelijk moeilijker, ook al kan je met de Track heel rustig wegrijden. Maar dat is dan ook een standaard K60 Scout, geen Snow Tex uitvoering helaas.

Kortom, overleven was het doel vandaag en dat is gelukt. Al hoeven er niet meer van dit soort dagen in deze winter te zitten, dit is wel even afzien.

Groeten, Tom.
We don't want to but the people of earth leave us nog choice
Motor: Track T800CDI "Geel Spoor" & R 1200 GS Adventure 2006 Wüstengelb (waarom nog eigenlijk ;-) )

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #275 Gepost op: 18-12-2010, 09:21 »
Hé Tom, je had langs de N207 toch gewoon de berm kunnen pakken?? Lekker verse sneeuw :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 307
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #276 Gepost op: 18-12-2010, 17:15 »
Respect Tom !   ;D
 
11km per uur is altijd nog sneller dan de vele koekblikken reden......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 493
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #277 Gepost op: 18-12-2010, 18:04 »
sorry voor offtopic maar kan het niet laten..

elke dag 2x de motor op voor 11 km?  :-X :-X :-X :-X

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #278 Gepost op: 18-12-2010, 18:27 »
Op de fiets wordt het 2 x 17km voor hem ;D En zou jij de auto er voor pakken dan??

Offline member

  • *****
  • Berichten: 493
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #279 Gepost op: 18-12-2010, 18:34 »
50cc :)

Offline member

  • Zet maar gauw je helm weer op!
  • *****
  • Berichten: 706
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #280 Gepost op: 18-12-2010, 19:07 »
Ik had allang een autootje als pekelfiets gekocht. Maar ik ben m'n broer niet.
Waar blijft de Track met aangedreven span? Of een Traicke?
Even vooruitdromen.... Als je achteruit rijdt met een Track-kloon, wordt de cvt dan nog wel voldoende gekoeld?
 
Nee, toch maar niet doen. Twee wielen is meer dan genoeg.
 
@Tom: vandaag met Steef bijna reigervering gemonteerd. Maar waarschijnlijk laten we hem morgen weer los. Hij schreeuwt zo.
As je maar niet falt!

Offline member

  • Soms naast de weg, meestal er op...
  • *****
  • Berichten: 165
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #281 Gepost op: 19-12-2010, 17:50 »
Hoi Ferd,

in de berm lag toen al iets van 30 cm sneeuw, mede door schuifwerk van dagen ervoor, dat reed voor geen meter (wel geprobeerd hoor ;) ).

50 cc en Diesel: vertel eens? Ik mot natuurlijk wel één brandstof houden anders gaat het mis bij tanken...

Een zijspan voor de winter is wel een leuk idee, eens horen wat Mr. Track daarvan vindt. Zal op zijn vroegst volgende winter van toepassing zijn.

Een reiger veer mag je natuurlijk niet verwarren met een Reiger veer, broertje ;D Zo geef je de volgende generatie wel het verkeerde voorbeeld...

Groeten, Tom.
We don't want to but the people of earth leave us nog choice
Motor: Track T800CDI "Geel Spoor" & R 1200 GS Adventure 2006 Wüstengelb (waarom nog eigenlijk ;-) )

Offline member

  • If there is a Track there is a Road
  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #282 Gepost op: 20-12-2010, 18:15 »
Wie heeft er al filmpjes  in de sneeuw ?
Erik

Offline member

  • Zet maar gauw je helm weer op!
  • *****
  • Berichten: 706
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #283 Gepost op: 20-12-2010, 20:58 »
Wat gebeurde er de laatste keer dat er iemand om filmpjes vroeg? Ik ken iemand die dan zegt: Don't push me!
As je maar niet falt!

Offline member

  • If there is a Track there is a Road
  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #284 Gepost op: 20-12-2010, 21:52 »
nou ok dan............
Track T-800CDI in Snow 12 2010 1 deep snow
22 tot 30cm sneeuw.
Erik