Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen  (gelezen 88866 keer)

Offline member

  • Soms naast de weg, meestal er op...
  • *****
  • Berichten: 165
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #300 Gepost op: 15-01-2011, 20:32 »
Hoi Steven,

nog niet gewogen, maar ze komt stiekem wel wat aan...

Het voorspatbord van de Track (KTM 990 Adventure) is aan de korte kant. Bij zusje KTM geen probleem, die heeft een carterbeschermer die de meeste zooi opvangt. Dus vandaag maar eens een spatbordverlenger geplaatst. Mijne komt bij Piramid vandaan, dat was een van de twee merken die ik kon vinden.

   

En gelijk maar neopreen sokjes om haar voorbenen getrokken.

   

En natuurlijk een dwarsstang voor het stuur zodat ik weer herkenbaar ben.



De Wolfman tanktas die ik heb liggen past er goed op, maar ik ga nog een paar RVS beugeltjes maken zodat ik met korte bandjes toe kan, dan flappert er niks als de tas er niet op zit.



En nu weer rijden met die hap!

Groeten, Tom.
We don't want to but the people of earth leave us nog choice
Motor: Track T800CDI "Geel Spoor" & R 1200 GS Adventure 2006 Wüstengelb (waarom nog eigenlijk ;-) )

Offline member

  • *****
  • Berichten: 914
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #301 Gepost op: 26-01-2011, 19:31 »
Hier nog een dieseltje.
Triumph Tiger Kompressor Diesel
Als je nooit valt, ga je niet hard genoeg!’

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #302 Gepost op: 27-01-2011, 09:58 »

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1483
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #303 Gepost op: 27-01-2011, 10:04 »
dB meter op een smartfoon?
If nothing goes right......

go left!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1572
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #304 Gepost op: 27-01-2011, 10:44 »
dB meter op een smartfoon?

Die op mijn iPhone wijkt maar 1 dB af van Noppy's geijkte echte meter.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 493
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #305 Gepost op: 27-01-2011, 11:00 »
dB is een logaritmische schaal dus 1 stap = veel  ;)
maar in de praktijk natuurlijk goed genoeg, wel mooi dat die dingen dat kunnen. maat van me stemde laatst zijn gitaar met een iphone :P

OT: die 2e is het blok er wel mooi in gezet

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1572
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #306 Gepost op: 27-01-2011, 11:30 »
1 stap = weinig als je onderin de schaal zit  ;)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #307 Gepost op: 27-01-2011, 12:00 »
Hier nog een dieseltje.

Knap dat ze die in het frame hebben gekregen. Waarom nou toch een godesnaam die burnout aan het einde  ???
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • Soms naast de weg, meestal er op...
  • *****
  • Berichten: 165
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #308 Gepost op: 02-02-2011, 22:04 »
Hoi,

na alle mooie filmpjes van andere Diesels weer eens tijd voor een update van de Track.

De voetsteunen heb ik vervangen door iets grotere en kantelbare van Pivot Pegs. Helaas is MK3 nog niet leverbaar in Nederland (die is nog 10 mm groter) maar MK2 is zeker ook een goede keus.

   

Hierboven het vergelijk met de standaard Track (KTM) voetsteun en de eigenbouw BMW GSA voetsteun.

   

Hierboven de nieuwe Pivot Pegs na montage (tien minuten werk met tijd voor foto's).

Ook de positie van het stuur wilde ik nog wat aan doen. Dat heb ik opgelost met twee inch Rox Risers. Voor andere Track rijders even een tip: een 1 3/4 model past niet!



Hierboven de standaard Track situatie. Het stuur komt hiermee naar achter en iets naar boven.

   

Hierboven de Rox Risers met rechts de reden dat de 1 3/4 inch uitvoering niet gaat passen, die steek een mm of zes verder door naar beneden en botst met de doorstekende voorvorkpoot. Het stuur komt nu net niet tegen het scherm. Ik denk dat ik het scherm toch nog iets verder naar voren afstel, dus dan is dat ook opgelost.

De ergonomie heeft weer een stap voorwaarts gemaakt. De voetsteunen zullen in de toekomst nog wat lager moeten om bij staand rijden geen onplezierige houding te krijgen, maar dat heb ik bij mijn GSA ook flink aangepast (en het ziet er nog niet uit  ::) maar het rijdt wel aardig  ;) )

Groeten, Tom.

P.S. de snelle levering van de onderdelen komt voor rekening van Sponsor Gert!
We don't want to but the people of earth leave us nog choice
Motor: Track T800CDI "Geel Spoor" & R 1200 GS Adventure 2006 Wüstengelb (waarom nog eigenlijk ;-) )

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #309 Gepost op: 03-02-2011, 09:42 »
wat zijn die voorpoten absurbt ver doorgestoken?!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #310 Gepost op: 05-02-2011, 08:42 »
wat zijn die voorpoten absurbt ver doorgestoken?!

inderdaad,bij mij zitten ze gelijk aan de bovenplaat en de voorvering helemaal opgeschroefd  :-X

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 138
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #311 Gepost op: 05-02-2011, 10:37 »
is makkelijker met circuitrijden ::)
Welkom to the jungle!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #312 Gepost op: 05-02-2011, 12:17 »
Hierboven de Rox Risers met rechts de reden dat de 1 3/4 inch uitvoering niet gaat passen, die steek een mm of zes verder door naar beneden en botst met de doorstekende voorvorkpoot.

Hallo Tom, die voorkpoten staan echt niet goed!
Of je moet erg klein zijn en heel bewust de geometrie hebben aangepast om met je voeten aan de grond te kunnen
(maar eigenlijk lees ik al dat dat niet het geval is).
 
Anders echt even contact opnemen met Track.
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #313 Gepost op: 05-02-2011, 13:44 »
Ik zal jullie gerust stellen, het hoort zo.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #314 Gepost op: 05-02-2011, 20:58 »
Ik zal jullie gerust stellen, het hoort zo.

bij mij steken ze niet door en zo is het ook afgeleverd ::) ::) 8) 8)