Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen  (gelezen 88845 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 69
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #360 Gepost op: 10-05-2012, 21:37 »
Track-Dieselmotorfiets, Erik Vegt legt uit.....

 
1 op 65??
als dat zo ver is wil ik het weten, dan wordt dit mijn woon-werk fiets ipv m'n Yamaha Bulldog die 1 op 20 rijdt op gewone benzine. En die 1 op 20 vond ik al zuinig!
 
paul

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #361 Gepost op: 11-05-2012, 16:57 »
Zeer interessant vooral hier in Oostenrijk.. Dieselprijs 1.20 geloof ik...

Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 205
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #362 Gepost op: 22-05-2012, 19:43 »
Ook ik vind die Track al vanaf het begin een heel interessant ding, en steeds interessanter met de huidige benzineprijzen... Hmmm... Iemand hier die ongeveer 17.000 euros wil geven voor mijn KTM 950 Adventure S uit 2003???  ::) :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #363 Gepost op: 22-05-2012, 20:19 »
ik rij nu met woon werk(25 km enkele rit)1 op 27,5  :-X 8) ::) ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #364 Gepost op: 22-05-2012, 20:25 »


1 op 27 is toch heel vergelijkbaar met wat die nieuwe benzine hondaatjes doen? Daar zit wel een bult meer geld achter natuurlijk. En ze zijn lang niet zo mooi..

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #365 Gepost op: 22-05-2012, 20:30 »

1 op 27 is toch heel vergelijkbaar met wat die nieuwe benzine hondaatjes doen? Daar zit wel een bult meer geld achter natuurlijk. En ze zijn lang niet zo mooi..
vergeet ook niet dat de literprijs E0,30 per liter goedkoper is 8) 8)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 52
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #366 Gepost op: 22-05-2012, 21:36 »
Er staat een 2e handse Track bij Triumph Bollenstreek.
Tussen veel andere 3 cylinders :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #368 Gepost op: 24-05-2012, 15:35 »
inderdaad een leuke prijs 8)

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #369 Gepost op: 24-05-2012, 15:58 »
was die van jou Richard. Ga je nou ook eindelijk eens Triumph rijden  :D 8)
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #370 Gepost op: 24-05-2012, 16:56 »
was die van jou Richard. Ga je nou ook eindelijk eens Triumph rijden  :D 8)

ik heb een andere kofferset :-X ::) ::) ::) ::)

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 6
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #371 Gepost op: 18-06-2012, 09:23 »
Wel tof zo te lezen. Ik heb er in 2010 op gereden en in 2011 een besteld.
En nu dus ook de trotse eigenaar van een T800CDi.



Hier in mijn garage, samen met mijn Triumph Daytona 955i NS
Ondanks het feit dat de Track echt lekker loopt en fijn rijdt...
moet er toch nog wel iets "op orde" gezet worden.
Maar zou hem zo weer kopen (hoewel de nieuwe Triumph Explorer ook wel erg mooi is)

Erik
The one thing that unites all human beings, regardless of age, gender, religion, economic status or ethnic background, is that, deep down inside, we ALL believe that we are above average drivers.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1820
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #372 Gepost op: 18-06-2012, 09:37 »
Ook ik vind die Track al vanaf het begin een heel interessant ding, en steeds interessanter met de huidige benzineprijzen... Hmmm... Iemand hier die ongeveer 17.000 euros wil geven voor mijn KTM 950 Adventure S uit 2003???  ::) :D
ik geloof dat sommige mensen wel denken dat ze dat nog ongeveer waard zij als ik op MP kijk :(

frank

Offline member

  • Soms naast de weg, meestal er op...
  • *****
  • Berichten: 165
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #373 Gepost op: 19-06-2012, 19:42 »
Hoi Erik,

welkom bij de nog steeds groeiende groep Track rijders. Ik ben zelf net terug van een weekje in het Zwarte Woud. Daar werd de BMW GS Challenge gehouden in samenwerking met Touratech (heb ik zadel en stuurstang van). Ook nog een stukje offroad mogen rijden dat bij de Challenge hoorde omdat ik vrijwilliger was en toch ook de route moest controleren ;)

Voor mij is de BMW R 1200 GSA de vergelijkende motor (de voorganger). Zo zonder schakelen de bergen op en af is toch wel heel relaxed rijden :D

Genoeg bekijks gehad daar trouwens, zowel rijdend als geparkeerd op het terrein van Touratech. "Wass ist Das? Diesel? Daimler Benz??? 8)

Groeten, Tom.
We don't want to but the people of earth leave us nog choice
Motor: Track T800CDI "Geel Spoor" & R 1200 GS Adventure 2006 Wüstengelb (waarom nog eigenlijk ;-) )

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 6
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #374 Gepost op: 21-06-2012, 00:42 »
@Tom...
Ik weet het. Een vriend van mij was er bij als mede werker. Heeft zelf een 1150GS.
Deze nazomer gaan we twee weken de Sahara in. Ben daar wel reuze benieuwd naar.
Maar uiteraard zullen alle details (en foto's) hier diep uitgemeten worden.

E.
The one thing that unites all human beings, regardless of age, gender, religion, economic status or ethnic background, is that, deep down inside, we ALL believe that we are above average drivers.