Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen  (gelezen 89019 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #15 Gepost op: 24-01-2009, 18:07 »
Nu zie ik 't ook, de uitlaat zit aan de voorzijde.

Erik, zou het mogelijk zijn om een 'dubbelwandige skid-plate' te fabrieken als uitlaat? Die neemt niet zo veel plek in en beschermt de onderboel dan wat beter tegen modder en stenen.

Offline member

  • If there is a Track there is a Road
  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #16 Gepost op: 24-01-2009, 18:34 »
@Noppy,
jij hebt een vooruitziende blik.  daar moet je wat mee gaan doen joh... ;)
De uitlaat werk prima nu mbt positie uitstoot (incl roetfilter) en gewicht.
Het nieuwe ontwerp wat nog niet op de Motorbeurs Utrecht te zien zal zijn omdat het nog niet uitgewerkt is , is de helft kleiner en multifunctioneel !!!

Erik Vegt
EVA Products BV

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #17 Gepost op: 24-01-2009, 18:55 »

Offline member

  • *****
  • Berichten: 399
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #18 Gepost op: 24-01-2009, 19:03 »
En nu een keurig kapje op de poelie.  :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 163
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #19 Gepost op: 24-01-2009, 19:10 »
Ha Erik!
 
Mooi man, die diesel was toch altijd een droom van je.
 
Ik denk dat wij donderdag naar de beurs gaan, we komen wel ff bij je langs
 
Groet Daan&Karin
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 750
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #20 Gepost op: 24-01-2009, 21:18 »
zeventien en een half rugje is toch een hoop poen  ::)

Och, wij hebben met m`n werk1200GSA in 2,5 jaar en iets meer dan 90.000 km 11.500 en een beetje euros aan ONDERHOUD betaald, ik kan je verzekeren dat m`n baas zich een krul in de spreekwoordelijke lul lacht als ik met een diesel ga rijden met wat degelijker techniek...

En wat is er zoal vervangen aan die GSA? Vering, blok, koppeling, bak, achterremklauw en nog het een en ander... simpelweg omdat het kapot ging.
J-P

Honda VFR1200X DCT crosstourer

Offline member

  • *****
  • Berichten: 307
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #21 Gepost op: 24-01-2009, 23:35 »
 
Erik; Ik zou nog een klein bagagerekje er standaard opzetten (voor jouw toch makkelijk te fabriceren  ;D
Toch iets wat op een all-road thuishoort....
 

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 45
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #22 Gepost op: 25-01-2009, 10:35 »
Ik ga jaarlijks naar de beurs, maar had eigenlijk zoiets van 'het is toch altijd hetzelfde'?!
Nu heb ik weer extra zin gekregen, en kom dan ook graag kijken :)
Groet,
Marinus

Offline member

  • *****
  • Berichten: 493
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #23 Gepost op: 27-01-2009, 11:40 »
Leuk dat je t zo hebt gedaan, zit die turbo ook een beetje beschermd voor de rechterkant crashes  :-X  (duur vervangings deel) Zat al te kijken hoe die riem afgedekt zat maar hij was dus open voorheen  ::)
Ik zou het wel weten als ik motorrijschool instructeur was  8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #24 Gepost op: 27-01-2009, 11:51 »
ziet er goed uit allemaal(alleen proefrijden kan pas na de beurs) :-[ :-[ :-[

Offline member

  • If there is a Track there is a Road
  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #25 Gepost op: 27-01-2009, 20:01 »
Richard,
wat heb je opeens een haast. we waren al een tijdje bezig hoor !!
Kom lekker even naar de motorbeurs om de 5 motoren te zien en te voelen.

Ik hoop dat jullie begrijpen dat deze motor zoals we hem nu aanbieden een echte basis is voor ons om de vele opties en mogelijkheden om bvb terrein & reis eigenschappen te optimaliseren en monteren.

De opties waar we aan werken en die er aan komen :
*Mistlamp rechts
*Bagage systemen (soft en hard)
*Topkoffer
*Carterbescherming
*Valbeugels
*Solozadel
*Til mechanisme icm Carterbeschermplaat  (om de motor uit het zand te tillen wanneer je vastzit)
*2WD Hydraulische hulpaandrijving op het voorwiel.
*LCD full color display met cameramodus.
*GPS en telefoon montagepunten.
*Dessert travel package. (watertank/bandwissel systeem/Tracking system/)
*Handvatverwarming
*Zadelverwarming
*Sleepoog
*Zadelhardheden
*Economy modus
*Etc.

Groet
Erik Vegt
EVA Products BV

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #26 Gepost op: 27-01-2009, 20:43 »
LCD full color display!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en dan graag met ingebouwde gps etc.
mooi flatscreen en met knopje bij je duim omte scrollen etc.
Dabit had hier eens plannen over.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #27 Gepost op: 27-01-2009, 22:51 »
Richard,
wat heb je opeens een haast. we waren al een tijdje bezig hoor !!
Kom lekker even naar de motorbeurs om de 5 motoren te zien en te voelen.

Ik hoop dat jullie begrijpen dat deze motor zoals we hem nu aanbieden een echte basis is voor ons om de vele opties en mogelijkheden om bvb terrein & reis eigenschappen te optimaliseren en monteren.

De opties waar we aan werken en die er aan komen :
*Mistlamp rechts
*Bagage systemen (soft en hard)
*Topkoffer
*Carterbescherming
*Valbeugels
*Solozadel
*Til mechanisme icm Carterbeschermplaat  (om de motor uit het zand te tillen wanneer je vastzit)
*2WD Hydraulische hulpaandrijving op het voorwiel.
*LCD full color display met cameramodus.
*GPS en telefoon montagepunten.
*Dessert travel package. (watertank/bandwissel systeem/Tracking system/)
*Handvatverwarming
*Zadelverwarming
*Sleepoog
*Zadelhardheden
*Economy modus
*Etc.

Groet
Erik Vegt
EVA Products BV

ik kom zowieso naar de beurs
ik dacht er meer aan om er 1 te bestellen op de beurs(altijd goed een beetje extra promotie)
vandaar mijn opmerking  :stupid: :stupid:

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #28 Gepost op: 28-01-2009, 08:19 »
Word jij de eerste in NL die er een heeft  8) :P ::)
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Introductie van de Track T-800CDI Dieselpowered Motorfietsen
« Reactie #29 Gepost op: 29-01-2009, 21:43 »
Word jij de eerste in NL die er een heeft  8) :P ::)

en ik zou het geeneens erg vinden 8) 8) 8)