Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: BDM mini rally weekend 31jan - 1 feb  (gelezen 4561 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: BDM mini rally weekend 31jan - 1 feb
« Reactie #30 Gepost op: 02-02-2009, 09:07 »
Dit watje  :-\  had er na ca 35 Km roadbook genoeg van... Ik vond het domweg te gevaarlijk met die bevroren richels. Als bevestiging daarvan zag ik Ernst dus liggen... Bovendien had ik het al gauw erg koud. Camelback bevroren, steenkoude p*ten, en toen ik stuur bijna niet meer vast kon houden ben ik maar weer naar het stratpunt getokkeld.. Echt zonde, want ik had d'r best zin in! (was er notabene 's morgens om 5.45u voor vertrokken)
Hopelijk volgend editie wat beter weer, want het evenement is beslist erg leuk (en goed georganiseerd!!)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1079
Re: BDM mini rally weekend 31jan - 1 feb
« Reactie #31 Gepost op: 02-02-2009, 09:12 »
Mijn bovenbenen zijn zo stijf als een plank. Trap lopen is momenteel geen pretje. Haha

Zeer leerzaam weekend gehad. Leek bijna net echt. ;)
Eerste dag een uurtje rijden en daarna de rest van de dag sleutelen. Zonder Alexander was het niet gelukt. Ook tof dat ik kosteloos de werkruimte van de KTM dealer in Lochem mocht gebruiken. Was prettiger werken dan langs de kant van de weg. ’s Avonds lekker en goed gegeten. Biertjes waren ook lekker.

Zondag mocht ik als tweede starten. Nog wat paniek om een bevroren ventiel zodat net leek of m’n band lek was maar toch op tijd vertrokken.
De eerste proef was loeizwaar. 200 kilo ijzer over een bevroren veld vol met losse harde kluiten. 5 rondes was echt door bikkelen.

De tweede proef daarentegen, wat een lol. De grond was daar wat zachter en de kluiten stukken kleiner. Vol gas doorschakelend en vervolgens zwaar in de ankers om half driftend de bocht door te worstelen. Ik had zo’n lol dat ik er maar 6 rondes van gemaakt heb. Haha.

En de kou? Ach, na 30 minuten een stijf bevroren camelbak. De musli repen waren harder dan beton en m’n lippen zijn compleet kapot gevroren. Respect voor de mensen die ’s avonds nog met de motor naar huis zijn gereden. Ik heb op de terug weg de verwarming op 25 graden gezet en had het nog koud.

Ik ben zwaar benieuwd naar de foto’s die gemaakt zijn. Iemand enig idee waar die te zien zijn?

Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 7
Re: BDM mini rally weekend 31jan - 1 feb
« Reactie #32 Gepost op: 02-02-2009, 09:54 »
ondanks een gebroken poot toch "geweldig genoten". Kan ik volgend jaar ook sterke verhalen tappen :-)

@jw dank je. hopelijk is ie volgend jaar weer beter.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: BDM mini rally weekend 31jan - 1 feb
« Reactie #33 Gepost op: 02-02-2009, 10:50 »
Beterschap man!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: BDM mini rally weekend 31jan - 1 feb
« Reactie #34 Gepost op: 02-02-2009, 11:19 »
SSSSSJHIT, moet jou weer overkomen.

terugreis ri Rotjeknor wel goed verlopen?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1079
Re: BDM mini rally weekend 31jan - 1 feb
« Reactie #35 Gepost op: 02-02-2009, 12:47 »
De eerste foto's met dank aan Gerard Brughuis en alledin-support
http://www.alledin-support.nl/BDM_Minirallyweekend_2008/

De uitslagen zijn hier te vinden:
http://www.alledin-support.nl/index.php?paginaid=22

Alleen jammer dat ik helemaal niet meer op de deelnemerslijst sta.  ???
Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1984
Re: BDM mini rally weekend 31jan - 1 feb
« Reactie #36 Gepost op: 02-02-2009, 13:05 »
Bij de eerste foto's dacht ik nog; Hé dat ziet er net zo uit als verleden jaar. Bij de 14e foto dacht ik: Hé een dubbelganger. Daarna werd het toch wat onwaarschijnlijk allemaal. Kortom: die foto's zijn van verleden jaar.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1079
Re: BDM mini rally weekend 31jan - 1 feb
« Reactie #37 Gepost op: 02-02-2009, 13:22 »
 :-[

Ik vond dat ik er al zo weinig opstond.  :D

Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: BDM mini rally weekend 31jan - 1 feb
« Reactie #38 Gepost op: 02-02-2009, 13:31 »
ook leuk, de fotos van vorig jaar weer ff te bekijken. Wat was het toen lekker warm he :)
zo zag het veldje van de eerste proef er vorig jaar op 3 feb uit... iets groener!


ik zie nu dat Louise bij de briefing al wist dat ik een bekeuring zou gaan krijgen.. het duiveltje!
 ;) kijk maar eens naar die ogen~!



offroadmotorloos. even.

Offline member

  • fear is a mind killer,therefore I must not fear
  • *****
  • Berichten: 631
Re: BDM mini rally weekend 31jan - 1 feb
« Reactie #39 Gepost op: 02-02-2009, 13:37 »
ff off topic
 
Hey Mossel,
 
ben je ook geinteresseerd in een group buy voor een Rekluse?
 
hi fellas,i've just got a recluse pro for my se for £399

i spoke to the guy and if a group of you fellas 4-5 want to buy he will give you a better deal,to late for me but i'll pass on any group so they can get a better price

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1079
Re: BDM mini rally weekend 31jan - 1 feb
« Reactie #40 Gepost op: 02-02-2009, 14:11 »
ff off topic
 
Hey Mossel,
 
ben je ook geinteresseerd in een group buy voor een Rekluse?
 
hi fellas,i've just got a recluse pro for my se for £399

i spoke to the guy and if a group of you fellas 4-5 want to buy he will give you a better deal,to late for me but i'll pass on any group so they can get a better price

Een wat?

Stuur anders ff een PB naar me met meer info over hoe en wat.
Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 194
Re: BDM mini rally weekend 31jan - 1 feb
« Reactie #41 Gepost op: 02-02-2009, 20:24 »
Hey Ernst, wat jammer dat het zo afliep (ik hoor toch liever andere stoere verhalen).
In elk geval beterschap gewenst!
 
Gerard is druk bezig met de foto's. Hij had voor de zondag twee collega's gevraagd of ze ook zin hadden om foto's te maken. En 's ochtends bij het kanaal heeft een vriend van ons nog foto's gemaakt. Ze hebben aardig wat foto's gemaakt met z'n vieren.  ::)
Gerard maakt een DVD voor Dieni. Zij zorgt voor de verdere verdeling. Als hij alles binnen heeft, maakt hij  een compilatie om op het net te zetten.
 
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
Re: BDM mini rally weekend 31jan - 1 feb
« Reactie #42 Gepost op: 02-02-2009, 21:00 »
Zonde Ernst, veel sterkte met herstel.
gr Hilbert

Offline member

  • *****
  • Berichten: 194
Re: BDM mini rally weekend 31jan - 1 feb
« Reactie #43 Gepost op: 07-02-2009, 11:44 »
Het heeft even geduurd, maar een selectie van de foto's staat nu op Gummikoe.
 
Vorig jaar had ik een probleem om op de beide zondag-specials foto's te maken van iedereen vanwege de overlap in tijd. Daarom had ik dit jaar enkele foto-gekken gevraagd om me daarbij te helpen. Als ik er drie vraag, dan heeft er vast wel eentje tijd (en zin om de kou te trotseren). Dacht ik. Tja, als ze het dan alle drie leuk vinden om plaatjes te schieten dan duurt het even voordat je alles binnen hebt. Smile  En vervolgens zit je met ruim 3000 foto's van 23 deelnemers ... Embarassed  Daarvan heb ik er meer dan 700 weggegooid, de rest op 2 DVD's gebrand en aan Dieni gegeven, en een selectie van zo'n 650 foto's op Gummikoe gezet... Very Happy
 
Grtz. Gerard

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: BDM mini rally weekend 31jan - 1 feb
« Reactie #44 Gepost op: 08-02-2009, 20:06 »
Super Gerard, wat een mooie fotoserie ..... dank
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007