Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Hebben jullie het al gemerkt??  (gelezen 5643 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Hebben jullie het al gemerkt??
« Reactie #30 Gepost op: 05-02-2009, 10:00 »
het is onder webontwikkelaars algemeen bekend dat microsoft ook met het internet weer een eigen standaard aanhoud. Met name IE6 is problematisch. Als je aks gebruiker van een site problemen ondervind kan je ook bij jezelf te rade gaan of je een niet-standaard wil ondersteunen en dus verwwachten dat de ontwikkelaars dus maar rekening houden met de afwijkingen. Tuurlijk is het middels scripting allemaal mogelijk te maken, maar dan heb je te maken met vieze workarounds, net als de logo's van Rally, Travel hier bovenaan. IE ondersteund geen png, dus moet je met een grafisch minder geschikt formaat aan de gang.

Je kan de shop natuurlijk even toevoegen bij de trusted sites, dan ben je van de foutmeldingen af.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 399
Re: Hebben jullie het al gemerkt??
« Reactie #31 Gepost op: 05-02-2009, 11:10 »
Mooi, werkt hier met FF 3.0 en IE 8.0

Alleen krijg je af en toe i.p.v. de normale homepage een sitemap in het content gedeelte. Dat zit zo te zien in de link content/nl/index.html

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: Hebben jullie het al gemerkt??
« Reactie #32 Gepost op: 05-02-2009, 11:41 »
Bij mij kan ik wel naar de verschillende artikelen kijken maar niet het plaatje vergroten.
Overigens staan deze artikelen in een redelijk onoverzichtelijke lijst.
Opslaan in het winkelwagentje of favorieten werkt niet.
 
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Hebben jullie het al gemerkt??
« Reactie #33 Gepost op: 05-02-2009, 13:08 »
Ik zeg (beter laat dan nooit): jij ontzettende ondernemert, suc6 met je sjop!
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Hebben jullie het al gemerkt??
« Reactie #34 Gepost op: 05-02-2009, 20:06 »
Hamstertip:
Je gaat toch niet de klassieke fout maken door het 'probleem' bij de klant neer te leggen? Jouw shop is de enige waarbij deze storing zich voordoet. Volgens mij heb je nog huiswerk  :D

Da's beetje kort door de bocht, je zou een punt hebben als het bij iedereen fout zou gaan.
't Is overigens geen eigen geknutsel maar standaardsoftware van ShopFactory (niet de eerste de beste op dit gebied). Die hebben een uitgebreid forum, zal eens rondneuzen daar...

Post Merge: 05-02-2009, 20:07
Ik zeg (beter laat dan nooit): jij ontzettende ondernemert, suc6 met je sjop!

Bedankt, en alle anderen voor de leuke reacties  :D

Post Merge: 05-02-2009, 20:11
het is onder webontwikkelaars algemeen bekend dat microsoft ook met het internet weer een eigen standaard aanhoud. Met name IE6 is problematisch. Als je aks gebruiker van een site problemen ondervind kan je ook bij jezelf te rade gaan of je een niet-standaard wil ondersteunen en dus verwwachten dat de ontwikkelaars dus maar rekening houden met de afwijkingen.

Klopt, maar zonder IE kan je ook weer niet. Ik ben een Opera-fan en daar werken soms ook dingen niet waardoor je soms weer op IE moet terugvallen. 't Blijft modderen met die verschillende browsers. Ff is denk ik de beste keuze.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: Hebben jullie het al gemerkt??
« Reactie #35 Gepost op: 07-02-2009, 21:34 »
Vraagje: Is er iemand die iets heeft kunnen kopen in de shop?
Ik krijg het niet eens voor elkaar om iets in het winkelmandje te plaatsen laat staan afrekenen.
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1949
Re: Hebben jullie het al gemerkt??
« Reactie #36 Gepost op: 08-02-2009, 13:17 »
Met name IE6 is problematisch

..zomaar even een opmerking. Met IE8 (op Windows 7) loopt het forum ook al niet altijd even lekker. De footer (waar de advertenties in staan) wordt vaak niet goed geladen. Bij een refresh vervolgens wel???

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 46
Re: Hebben jullie het al gemerkt??
« Reactie #37 Gepost op: 22-02-2009, 13:09 »
hier ga ik zeker wat vaker kijken! Top! succes ermee in ieder geval!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 50
Re: Hebben jullie het al gemerkt??
« Reactie #38 Gepost op: 10-04-2009, 23:36 »
bij mij werkt het niet
ctrl F5 doet niets en alle vaktermen die in het topic langs komen vliegen zeggen mij als digibeet helemaal niets
ik vrees daarom dat voor mij de shop deuren dicht blijven
verder maakt het voor mij dus niet uit door wie of wat dat komt, maar als ik op een standaard comp. (windows) niet zomaar binnen kan kijk ik er meestal niet nog een keer
en ik heb begrepen dat het gros van de computeraars zo werkt
het is dat herkomst en aard van de shop mijn sympatie hebben, anders zou ik zelfs niet de moeite doen om een reactie te plaatsen
dus.....succes en ik hoop dat je shop rolstoel vriendelijk kan worden
BIG fun