Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: De ideale reis-/rally outfit en Lookwell  (gelezen 16330 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: De ideale reis-/rally outfit en Lookwell
« Reactie #60 Gepost op: 14-03-2009, 21:08 »
iemand al ervaring met de kenny titanium jacket?
 
Heb er een gekocht maar er zit geen removeble winter liner bij terwijl die er wel bij hoort volgens de site (kenny-racing.com).(want die wil ik er zeker bij hebben)
 
Die twee camelback oogjes? moet je de camleback dan onder je jas dragen? want ik zie nergens een zak voorde camelback met doorgang van de slang tot daar.
 
De grote zak enkelzijdig te bereiken aande achterkant achter de verselbare grote zak?  voor de mouwen in te doen?
 

Ja, ik heb hem , in het rood / zwart , perfect jasje , uitritsbare nek zodat je ook je leat brace kunt gebruiken , inderdaad met voering uitristbaar , was er gewoon bijgeleverd , camelbak onder de jas dragen en slang via slanggat naar voor , er zit extra ruimte in het rugpaneel dus dat gaat prima , volop ventilatie , dus dat zal ik de komende Tuareg eens goed gaat testen.
 

Post Merge: 14-03-2009, 21:10

Mooi spul hé. Dat zou ook mijn keuze zijn nu.
 
 
GJ :D
(maar dan wel met een beetje oranje d'r in 8) )

Die hebben ze , oranje zwart , rood zwart , grijs zwart en blauw zwart .
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: De ideale reis-/rally outfit en Lookwell
« Reactie #61 Gepost op: 15-03-2009, 07:20 »
Dank u , bij mij zat de binnenvoering er niet bij, dus maandag ff bellen.
verder mooie jas met veel zakken (wat je allemaal mee moet nemen.......joost mag het weten maar het kan.
 
Waarvoor zijn die twee klitteband dingen bij de camelbackgaatjes?
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 929
Re: De ideale reis-/rally outfit en Lookwell
« Reactie #62 Gepost op: 15-03-2009, 11:18 »
Ik heb een jas gehaald. Het is niet de Kenny geworden, na passen van div. jassen,
de Sinisalo tech black:


De grijze Kenny was net verkocht :'( .....en deze is lichter, heeft wat langere mouwen en wat ook wel makkelijk is dat je losse protectie er in kan zetten, zoals een reguliere motorjas! Handig voor de zomer, als je 'm op de weg gebruikt.
Maar de Kenny heeft wat meer mogelijkheden en blijft een hele mooie jas..en duurder. Voor dat geld heb ik nu jas. nekrol en handschoenen bij de Doelen. ;)


Gr. Johan.
Past: Suzuki T500 "74, Suzuki DR800S "96, Aprilia ETV1000 "02, Honda NX250 "91---Now: Honda XR250R "92, Honda NPS50 "08, KTM 250EXC-F "07, Yamaha XT660Z "09!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: De ideale reis-/rally outfit en Lookwell
« Reactie #63 Gepost op: 15-03-2009, 14:45 »
Jack heeft die binnenvoering ook mouwen of alleen body?
Zit die dan geritst aande bormale rits? en viae binnenvoering nog een rits om de jas dicht te doen?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: De ideale reis-/rally outfit en Lookwell
« Reactie #64 Gepost op: 17-03-2009, 14:51 »
Jack heeft die binnenvoering ook mouwen of alleen body?
Zit die dan geritst aande bormale rits? en viae binnenvoering nog een rits om de jas dicht te doen?

Ik heb geen idee , de jas is onderweg naar Marokko samen met de motor en de rest van de spullen , daar ga ik de jas voor het eerst aandoen , na de Tuareg heb ik alle informatie die je nodig mocht hebben.
 
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: De ideale reis-/rally outfit en Lookwell
« Reactie #65 Gepost op: 17-03-2009, 15:43 »
Ik heb reeds geldt met de verkoper, die regelt het verder met dekenny mensen, dus die binnenjaskomt eraan.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: De ideale reis-/rally outfit en Lookwell
« Reactie #66 Gepost op: 21-03-2009, 19:40 »
hmm kenny importeur nederland zegt dat er geen binnevoering/binnenjas in zit inde kenny titanium.... het zou voor het oude model wel zo zijn.... echter ik dacht dat de titanium "new" was.
Als iemand ook deze jas koopt of past laat ff weten of er wel og geen binnenjas/voering in zit.
tot nu toe heeft jkaq wel een binnenvoering, ik niet. dus wie is nummer drie.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Re: De ideale reis-/rally outfit en Lookwell
« Reactie #67 Gepost op: 22-03-2009, 21:49 »
Wat is nu een betaalbare "over de laars" off-road / reisbroek, een rondje polo-louis-hein gericke levert weinig op onder de 250 euro  :-\

Hoeft niet waterdicht te zijn, daarvoor heb ik al een goede broek maar die is voor off-road en zomer gebruik toch wat te warm.
Vstrom 650 - KTM 525 EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1597
Re: De ideale reis-/rally outfit en Lookwell
« Reactie #68 Gepost op: 23-03-2009, 09:00 »
De Dakar pants van Klim bevalt mij goed. Hamster weet er alles van.
Marcel

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 91
Re: De ideale reis-/rally outfit en Lookwell
« Reactie #69 Gepost op: 25-03-2009, 23:40 »
hmm kenny importeur nederland zegt dat er geen binnevoering/binnenjas in zit inde kenny titanium.... het zou voor het oude model wel zo zijn.... echter ik dacht dat de titanium "new" was.
Als iemand ook deze jas koopt of past laat ff weten of er wel og geen binnenjas/voering in zit.
tot nu toe heeft jkaq wel een binnenvoering, ik niet. dus wie is nummer drie.

Heb de Titanium ook gekocht. Zit geen binnenvoering bij.
 
Verder vraag ik me ook af waarom er twee flapjes met klitteband aan de binnenzijde zitten bij de doorvoeren voor de drinkslang. En hoe moet je de camelback onder de jas dragen? over je protectie de camelback aantrekken en dan nog de jas erover? Of is het de bedoeling dat alleen de waterzak aan de binnenzijde van het rugpand wordt opgehangen? Maar hoe dan? Iemand ervaring hiermee?
 
Gr,
Jasja

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: De ideale reis-/rally outfit en Lookwell
« Reactie #70 Gepost op: 25-03-2009, 23:49 »
De Dakar pants van Klim bevalt mij goed. Hamster weet er alles van.

Die bevalt mij ook heel goed! draag die het hele jaar door. is er ook in een langere lengte maat

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: De ideale reis-/rally outfit en Lookwell
« Reactie #71 Gepost op: 26-03-2009, 07:29 »
titanium model 2008 en 2009 geen binnenjas/voering model 2007 had dat wel.
 
camel back geen idee.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 929
Re: De ideale reis-/rally outfit en Lookwell
« Reactie #72 Gepost op: 26-03-2009, 10:15 »
Ik heb een oplossing gevonden voor de voering.
In m'n Sinisalo jas zit ook geen voering...
Bij sommige legerdumpzaken kan je voeringen kopen van jassen ed. Ik heb er voor €10 een voering gehaald....zit goed en goed warm! Is alleen groen....maarja, als je 'm aan hebt zie je het toch niet.


Gr. Johan.
Past: Suzuki T500 "74, Suzuki DR800S "96, Aprilia ETV1000 "02, Honda NX250 "91---Now: Honda XR250R "92, Honda NPS50 "08, KTM 250EXC-F "07, Yamaha XT660Z "09!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: De ideale reis-/rally outfit en Lookwell
« Reactie #73 Gepost op: 26-03-2009, 11:19 »
Aande andere aknt, als je ene beetje intensief aan het offroaden bent dan heb je het eerder te warm dan te koud.
Alleen voor lange afsalt verbings ritten kan eth wat koud zijn, maar zo'n binnen voering is een goed idee.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1597
Re: De ideale reis-/rally outfit en Lookwell
« Reactie #74 Gepost op: 26-03-2009, 12:50 »
Ik gebruik die van mijn eigen diensttijd zelfs nog. Bijna 25 jaar plezier voor € 10 waar vind je dat nog tegenwoordig.
Marcel