Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten  (gelezen 33783 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3434
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #105 Gepost op: 20-04-2009, 11:39 »
Ik heb er wel zin in, een paar uur over een baantje hobbelen ..... nou ja een paar uur .... waarschijnlijk 1 rondje rijden, half uur ontkrampen, dan weer een rondje ... 3 kwartie rust .... 
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #106 Gepost op: 20-04-2009, 11:45 »
Kijk er naar uit :)
Ik ga mijn vering testen en afstellen, deze week komt de andere achterveer er op.
Statisch doen we gewoon hier, de rest experimenteren op Rutte.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 307
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #107 Gepost op: 20-04-2009, 17:10 »
Nunspeet was echt goed vorig weekend, kan niet wachten tot komende zaterdag!
Enne, een wedstrijdje met 30 man, tegelijk starten, wordt waarschijnlijk wel een zootje, maar daarom niet minder leuk..!

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #108 Gepost op: 20-04-2009, 21:28 »
Ik hoop dat ik kan rijden. Heb op zoek naar de gasten van de cursus mijn polsen geblesseerd. Geen idee of ik zaterdag kan rijden. Ik ben er dan wel maar zal dan voornamelijk foto's nemen of vlaggen. Hoop dat ze de komende dagen wat beter gaan voelen. Heb echt zin in rijden op een harde baan.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #109 Gepost op: 21-04-2009, 21:43 »
Hallo ik moet helaas afzeggen heb 30 km verderop(joure) een wedstrijd.

Jammer, maar staat genoteerd.
Wel winnen dan hé ;D


GJ :D

Post Merge: 21-04-2009, 21:54
Nou mannen (M/V),

Het ziet er goed uit voor ons. Rest van de week vrijwel geen kans op neerslag, dus weinig kans dat we zaterdag as. moeten uitwijken vanwege een te natte baan. Donderdag sluit Marten nog een keer kort met de baanbeheerder en dan weten we definitief of we zaterdag gaan rijden of niet. Marten plaatst daar zelf een bericht over,  hou dit draadje dus nog ff in de gaten.

De kantine is zaterdag vanaf 08:30 uur open, ik doe m’n best er dan ook al te zijn om de eerste vroege vogels op te vangen.
Ik zal ergens bij de ingang een inschrijftafel neerzetten, verzoek aan jullie je daar bij aankomst ff te melden zodat ik bij kan houden wie er zijn, of alle rijders betaald en een vrijwaringsverklaring ingevuld en ondertekend hebben. Als alle formaliteieten in orde zijn krijg je een sticker voor op je koplamp en kan je vanaf 09:00 uur de baan op.
Voor degene die mij (nog) niet kennen: ik ben te herkennen aan een blauwe VW Jetta met een KTM 400 EXC op de aanhanger en een tafeltje er naast. En als het koud is met een GS-fleece aan 8)

Als er kijkers zijn die een tijdje zouden willen vlaggen bij de grootste bulten zouden we dat erg op prijs stellen. Meldt je dan even bij de inschrijftafel, dan krijg je een vlag mee en proberen we het zo te regelen dat je er niet de hele ochtend aan vast zit.

Ik heb met Marten nog overlegd over het idee van een wedstrijdje aan het eind, maar ons inziens is dat de beste garantie om  toch de ziekenauto te moeten bellen. Dertig relatief onervaren crossers na een paar slopende uren nog even een wedstrijdje insturen is vragen om moeilijkheden en gaan wij niet faciliteren.  Wat ons betreft is de ochtend geslaagd als iedereen heelhuids naar huis kan en plezier heeft gehad, in die volgorde!

Tot zaterdag!!


GJ :D

Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #110 Gepost op: 21-04-2009, 22:26 »
Ik zie dat Irene en ik nog op het lijstje staan ....
 
Ik heb net de "uitslag" van het 2e bezoekje ziekenhuis....
 
Mooi lichtgewicht polyester ipv looiig gips, maar het moet tot de 27e blijven zitten. We gaan er allebei niet bij zijn.  :(

 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #111 Gepost op: 21-04-2009, 22:43 »
Hé, ik dacht dat jullie kwamen vlaggen.......
 
Maar je heb gelijk. Ik moet alle berichtjes nog ff scannen op aan-/afwezigheid. Jullie dus afwezig :(
 
 
GJ :-\
(bijgewerkt, benieuwd of ik volledig ben)
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #112 Gepost op: 21-04-2009, 22:54 »
Hallo Marten,
 
I`m looking forward to Saturday. As you suggested, I`ll bring another friend with me. Hope, that we will
have an nice day.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #113 Gepost op: 21-04-2009, 23:22 »
Hallo Marten,
 
I`m looking forward to Saturday. As you suggested, I`ll bring another friend with me. Hope, that we will
have an nice day.

No problem Basic,
 
Added your friend to the list. I suppose you'll pay when you get there?
 
 
GJ 8)
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 487
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #114 Gepost op: 22-04-2009, 02:59 »


Ik heb met Marten nog overlegd over het idee van een wedstrijdje aan het eind, maar ons inziens is dat de beste garantie om  toch de ziekenauto te moeten bellen. Dertig relatief onervaren crossers na een paar slopende uren nog even een wedstrijdje insturen is vragen om moeilijkheden en gaan wij niet faciliteren.  Wat ons betreft is de ochtend geslaagd als iedereen heelhuids naar huis kan en plezier heeft gehad, in die volgorde!

Tot zaterdag!!


GJ :D



Ik denk dat je gelijk hebt.
 
Tot zaterdag,
 
Grtz,
Dick.
(zin, zin, zin....!)
Grtz,
Herr DRénérZéele

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #115 Gepost op: 22-04-2009, 08:33 »
Hallo Marten,
 
I`m looking forward to Saturday. As you suggested, I`ll bring another friend with me. Hope, that we will
have an nice day.
Toll das ihr dabei seit Dirk! Wir haben jetzt eine internationelle veranstaltung.... 8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #116 Gepost op: 22-04-2009, 12:49 »
Ziet er inderdaad heel goed uit voor ons!  :D Temperaturen van boven de 20 graden, dat wordt zweten...  ::) Neem aan dat er in de kantine het nodige vocht te krijgen is?

Heb er zin in... Ff de Soes nog wat onderhouden en gaaan!
Two stroke addict!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 183
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #117 Gepost op: 22-04-2009, 21:08 »
Heren en dames,

Op verzoek van Ferd om technische redenen een nieuw draadje voor de circuitdag op 25 april as.  Ach het is dan pas het vierde draadje, waar hebben we het over… ::)

Wie, wat, waar en hoe?

Wie: voor alle ARM’ers die zin hebben, zich aanmelden en voor zijn/haar deelname betaald. Bedoeling is om rijders die anders niet op een crossbaan komen in de gelegenheid te stellen dat een paar uur redelijk ongestoord te kunnen doen. Op die ochtend zullen we alleen gekentekende allroad/enduro-motoren met een tot acceptabel niveau gedempte uitlaat toestaan.
Het evenement is nadrukkelijk NIET bedoeld voor hardcore crossers. Die hebben genoeg andere mogelijkheden om zich op een crossbaan uit te leven. 

Wat: Marten heeft voor ons geregeld dat we op zaterdag 25 april 2009 van 9.30 t/m 12.45u met onze allroads kunnen rijden/crossen op het circuit van MC NOP in Rutten. Bij slecht weer zullen we uitwijken naar 9 mei 2009, omdat de baan dan te glad en te gevaarlijk wordt.

Waar: het crosscircuit van MC NOP aan de Ruttenseweg in Rutten (omgeving Emmeloord). Info over de baan kan je vinden op [url=http://www.mcnop.nl/]http://www.mcnop.nl/[/url] Daar staat o.a. ook button om een routebeschrijving vanaf je huisadres te krijgen (die bij mij overigens een error gaf…)
Het circuit ligt zoals gezegd aan de Ruttenseweg te Rutten. Een nummer heeft het blijkbaar niet, maar als ik op Google Maps kijk ligt het dicht bij de kruising met de Lemsterweg. Als je vanuit Rutten de Ruttenseweg op rijdt ligt het na een paar 100m aan je rechterhand.

Hoe: meld ik me aan? Door te reageren op dit draadje en de bijdrage te betalen. En door het vrijwaringsformulier in te vullen zie HIER Tot nu toe hebben de volgende rijders zich aangemeld:

1   Arjen                 
2   Houten Klaas     €, afgemeld
3   Xtoon               
4   Nilzz                 
5   KTM640           
6   Brommer           
7   Erwindob           €, afgemeld
8   Tikka                €, wel of niet rijden?
9   Paul                 
10   Sanne               
11   KTMFAN           
12   Chioccola         
13   Martijn             
14   ESS, afgemeld
15   Cornepol           
16   MotorOllie         
17   Cappie             
18   Noppy               
19   Irene                 €, afgemeld
20   Mototravel         
21   AndreXT           
22   Silbertanne       
23   Freddie, afgemeld ivm wedstrijd
24   JohanXR           
25   HP2                 
26   zxrblack
27   FrenkieH
28   Cathodion         
29   BasicBiker, + friend.
30    JWXT               
31    M@rco             
32    Herr DR*N*RZ*ELE
33    Leon               
34    Martine           
35    Husabeer         
36    Steve               
37    Bart                 
37    Thore               
38    Lampie           
39    Marten
40    GS GJ
Laat ff weten als is je inschrijving gemist heb of dat je naam erbij staat terwijl dat niet de bedoeling was.

Deelname aan de circuitdag kost € 12,- per persoon, vooraf te betalen. Je kan je inschrijving definitief maken door het bedrag over te maken op:
Bankrekening 568613015
t.n.v. F.Weijers
te Lisse
Onder vermelding van: Circuitdag 2009 Rutten en je nickname

Ik krijg eens in de zoveel tijd van Ferd een overzichtje van de ontvangen betalingen en zal de inschrijflijst (in de startpost) daarmee updaten.

Bij aankomst zullen we je vragen een deelnameformulier in te vullen en te ondertekenen . Je kan deze alvast  HIER vinden, zodat je kan kijken of je hiermee kan leven. Natuurlijk zou het handig zijn als je ‘m zelf print, invult, ondertekend en meeneemt . We kunnen in Rutten beter tijd besteden aan rijden dan aan administratie.

De woensdag, uiterlijk donderdag voor de 25e zullen we besluiten of de circuitdag die zaterdag door kan gaan. Na een aantal dagen slecht weer wordt de baan nl. spek-en-spekglad en voor Allroad onberijdbaar.
Kijk die donderdag of vrijdag dus vooral nog even op het forum! We zullen de GO of NO GO in de startpost plaatsen.
Bij een NO GO wijken we uit naar 9 mei en sta je daar dus in principe voor ingeschreven. Laat dan weten als je 9 mei niet kunt, dan zien we wel hoe we je inschrijfgeld weer terugstorten.

Ik heb d’r zin an!

GJ :D

Ik begrijp dat ik rijkelijk laat ben met deze reaktie, maar is het ook mogelijk om op zaterdag ter plekke te betalen? Het is voor mij namelijk nog niet helemaal zeker of ik erbij kan zijn, al heb ik er wel veel zin in!
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #118 Gepost op: 22-04-2009, 21:12 »
mooi man dan is er weer een vintage brommer bij.
 

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #119 Gepost op: 22-04-2009, 21:20 »
Het ziet er naar uit dat ik wel wat ronden kan rijden. Mijn linkerpols voelt beter en rechts gaat ook wel. Paul had nog een brace liggen en daarmee moet het wel lukken. Ga wel met paul zijn 525 rijden en niet met me XT. Daarnaast lekker foto's maken  ;)