Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten  (gelezen 33747 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #210 Gepost op: 27-04-2009, 22:01 »
Zoiets organiseren valt op zich wel mee. Met een beetje goeie wil van de deelnemers (inschrijven = ook daadwerkelijk komen en zo... 8)  ). Een paar x de inschrijvers bijhouden en de lijst posten. Goede afspraken maken met betreffend circuit en je hebt een evenement.
Maarrrr....; veel circuits hebben een KNMV-licentiebeleid. Velen van ons hebben die licentie niet en dat maakt e.e.a. (onnodig?) duurder. In Rutten kon dit wat makkelijker, maar op veel/de meeste circuits word zoiets lastig ben ik bang.
Daarnaast hebben deelnemers kunnen zien dat Rutten ook heel goed geschikt is voor allroads en minder getalenteerden. In Nederland zijn veel zandbanen en daardoor minder geschikt vlgns mij!?
 
September maar een datum voor Rutten plannen lijkt me?
groet, Marten

Offline member

  • *****
  • Berichten: 914
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #211 Gepost op: 27-04-2009, 22:04 »

De volgende komt in Brabant , ik ben met 2 circuits in onderhandeling , ik probeer er een weekend van te maken , zaterdag hele dag op de baan spelen , barbequen ,  overnachten op het circuit en zondag een ritje door ons mooie brabant , info volgt in de loop van deze week.

Hoi Jac,
Ik geef me alvast op.
Als je nooit valt, ga je niet hard genoeg!’

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #212 Gepost op: 27-04-2009, 22:40 »
Hoe die daar kwam? Rijdend denk ik...  :P
 
Was volgens mij Silbertanne, maar weet het absoluut niet zeker??!!  :-X
 
Stond overigens wel een mooi spoor de greppel in...  ;)
Nee, dit keer was ik het niet...  ;D  Ik heb n.l. de optie op sloten mét water...  ::)
Gr. Marcel
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1389
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #213 Gepost op: 27-04-2009, 23:07 »

De volgende komt in Brabant , ik ben met 2 circuits in onderhandeling , ik probeer er een weekend van te maken , zaterdag hele dag op de baan spelen , barbequen ,  overnachten op het circuit en zondag een ritje door ons mooie brabant , info volgt in de loop van deze week.
Ik ben benieuwd. Dan moet het circuit een keertje "nee" zeggen tegen de vaste rijders op zaterdagmiddag.
 
Wat mij betreft is een ochtendje ook al prima hoor!
 
Maurice

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #214 Gepost op: 28-04-2009, 11:25 »

De volgende komt in Brabant , ik ben met 2 circuits in onderhandeling , ik probeer er een weekend van te maken , zaterdag hele dag op de baan spelen , barbequen ,  overnachten op het circuit en zondag een ritje door ons mooie brabant , info volgt in de loop van deze week.

Goed man! En dat allemaal voor € 12,-  :-X

Post Merge: 28-04-2009, 11:27
Is het veel werk om een ARM-dag te organiseren?

Valt erg mee kan ik je nu uit eigen ervaring melden. Als je wat wilt doen, bel of meel ff, dan leg ik het uit. Gaat er vooral om dat je de financien goed regelt (zodat je er zelf niet teveel bij inschiet) en dat je de mannen/vrouwen van de baan te vriend houdt (niet te veel herrie maken/niet rijden in het rennerskwartier, dat soort dingen).
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 307
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #215 Gepost op: 28-04-2009, 12:58 »
is goed Corne, ik zal jou binnenkort wel even benaderen.
Mijn motor staat nu trouwens bij HK-suspension, laat de vering V+A helemaal doen, leek mij een verstandig plan aangezien dat apparaat van jou (corne) veel beter stuur(de) als die van mij. En uiteraard omdat mijn achterveer kapot/lek was.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #216 Gepost op: 28-04-2009, 13:16 »
is goed Corne, ik zal jou binnenkort wel even benaderen.
Mijn motor staat nu trouwens bij HK-suspension, laat de vering V+A helemaal doen, leek mij een verstandig plan aangezien dat apparaat van jou (corne) veel beter stuur(de) als die van mij. En uiteraard omdat mijn achterveer kapot/lek was.

Zie ik nou goed dat je Corne zijn motor in je avatar hebt staan? Kun je soms op je eigen motor niet springen?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 307
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #217 Gepost op: 28-04-2009, 13:28 »
nee, kon (voltooid verleden tijd) inderdaad niet, had ik dat wel gedaan dan was mijn achterveer via mijn zadel in mijn achterste beland.
 
(mooie foto he)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #218 Gepost op: 28-04-2009, 14:09 »
nee, kon (voltooid verleden tijd) inderdaad niet, had ik dat wel gedaan dan was mijn achterveer via mijn zadel in mijn achterste beland.
 
(mooie foto he)

Ja man, volgende keer voorzichtig zijn voor mijn brommert!
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #219 Gepost op: 28-04-2009, 14:23 »

September maar een datum voor Rutten plannen lijkt me?
groet, Marten

leuk Marten, het lijkt me een geweldig leuke baan, count me in! en dan o peen datum dat ik er wel ben, kan ik tenminste een beetje helpen met de orga.
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 307
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #220 Gepost op: 28-04-2009, 15:37 »
Ik zal de volgende keer rustig rond rijden op jou brommer Corne, en ik zal ook wat benzine meebrengen ter compensatie van afgelopen weekend. ik kon namelijk maar moeilijk stoppen met rijden zoals je gemerkt hebt..

Post Merge: 29-04-2009, 10:59
In Geldermalsen mogen we niet de crossbaan afhuren, ik heb ze benaderd maar het kan niet.
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 539
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #221 Gepost op: 29-04-2009, 13:51 »
Kan of wil Utrecht niet?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #222 Gepost op: 29-04-2009, 13:59 »
Vast wel, maar dan typisch op een vrijdag bijv. Ik heb er twee weken geleden gereden zonder licentie.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 307
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #223 Gepost op: 29-04-2009, 14:20 »
Ik ga nog wel een baan benaderen, of meerdere. Maar ik denk dat ze niet allemaal staan te springen om ons te ontvangen.

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: ARM Circuitdag 25 april 2009 bij MC NOP in Rutten
« Reactie #224 Gepost op: 29-04-2009, 14:27 »
Ik ga nog wel een baan benaderen, of meerdere. Maar ik denk dat ze niet allemaal staan te springen om ons te ontvangen.

Wat er voor hen inzit is:
  • extra inkomsten baanhuur;
  • Extra inkomsten kantine;
  • Mogelijke nieuwe leden?
 
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)