Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?  (gelezen 14815 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?
« Reactie #105 Gepost op: 30-03-2009, 21:26 »
Dat komt goed, hierboven lees je dat ie wat te drinken moet regelen voor Peet,dus je kunt wel raden wat er in die vaatjes moet ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 376
Re: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?
« Reactie #106 Gepost op: 30-03-2009, 22:00 »
hey allemaal,
 
denken jullie er aan om een lege jerrycan mee te nemen.
 
normaal gezien is er een benzinepomp in het eerste nabijgelegen dorp waarlangs we elke morgen voorbijkomen maar dit is dan ook de enige en de eigenaar durft wel eens vergeten te openen ???
 
de jerrycan vullen kunnen jullie in ieder geval ginder, indien je deze niet in het goedkope luxemburgse tankstation wil voltanken en deze dan heel de reis in de wagen moet meesleuren :o
 
 
 

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 39
Re: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?
« Reactie #107 Gepost op: 31-03-2009, 07:24 »
Hey Johan,
 
nemen ze in de gite credit cards of moeten we voldoende cash meebrengen?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 376
Re: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?
« Reactie #108 Gepost op: 31-03-2009, 07:36 »
hey Marc,
 
credit cards.... geen idee, beter beetje cash en er is ook een bancontact in het dorp ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?
« Reactie #109 Gepost op: 31-03-2009, 11:57 »
Oh mijn Belgish is ook zo slecht, ik lees Trial en onmogelijke klimmen.
Daar ik nu 60 liter bier voor straf moet vervoeren is de 690 toch beter geschikt en ik kom toch wel 1 meter hoger als Peet daar ik maar 100KG weg  ;D
 
Ik ga nu de boel pakken, morgen om 0600 bij Breda, Peet wil mij nu al afmatten en Nilz niet zeuren over mijn 690 he, maar wel al jouw geheimen doorvertellen He.
 
Luitjes tot morgen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 493
Re: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?
« Reactie #110 Gepost op: 31-03-2009, 15:17 »
Haha wat moet ik nou zeuren over jou 690! lelijke kleur? :P maar vind het super dat je ook komt!
Volgens mij gaan we het heel mooi hebben daar 8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?
« Reactie #111 Gepost op: 31-03-2009, 17:55 »
tja,ik kon geen vrij krijgen :-X
maar nog een weekje en dan op naar tunesie :stupid: :stupid:

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?
« Reactie #112 Gepost op: 05-04-2009, 22:08 »
Wat een feest,fantastisch gezelschap :-* en supermooie tracks gereden in een geweldige omgeving.
Wat een avontuur!
Mooie eerste echte test voor de 690 die meteen na aankomst  :o (na een reis van ruim 900 km. op de aanhanger)  flink is uitgelaten.
Het was de relatief lange reis voor zo'n korte periode dik waard.
Dit gaan we nog eens over doen ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 493
Re: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?
« Reactie #113 Gepost op: 05-04-2009, 22:16 »
Gatverdamme wat was het saai, laten we dit draadje snel dichtgooien

:P FOTOS :P

Wat een gaaf gebied!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?
« Reactie #114 Gepost op: 05-04-2009, 22:59 »
Jongens wat een mooie dagen,  Johan is een diehard endurogast welke al 15 jaar gids. Nu wil hij graag met Katrien van het leven en rijden genieten vandaar een knipoog naar ARM. Nou Johan en Katrien meer dan welkom, ik heb mij kostelijk vermaakt echt perfect rijden door een prachtige wijnstreek met kastelen vergezichten etc. ik ben verliefd. Tja daar ons enduro hart nog iets te groot is hebben we ons niet altijd netjes gedragen, Sorry Mark, Peet en Katrien maar die klimmen zijn ook zo mooi. Zelf ben ik met een kontewipper 2 meter lager geland, mot ik ook maar kalm aan doen. Het was best een koprol, maar goed mijn ribben deden al zeer en een enkel heb je niet nodig als je rustig rijdt. Trouwens alle deelnemers zaten er wel eens doorheen, het gebied is zo uitdagend. Johan is de perfecte piloot daar zijn er niet veel van. Nilz en Toon beginnen het verdorie te snappen echt alles proberen ze met goed succes overgens. En dan Peet tufd gewoon al zweten ons achterna. nou zeggen ze dat ik druk ben, nou Peet was dat de eerste nacht, werkelijk waar hij, komt niet door de geluidskeuring bij een enduro. Maar na de eerste echte klimmen is hij echt lief gaan slapen, zelfs het snurken was veranderd in een gemoedelijk geknor, hij droomde van de perfecte streek en lachte ons een beetje toe. Mark en Katrien waren wat slimmer en sloegen soms een hellinkje over en zo hoort dat. Echt waar we waren allemaal helden en hebben super genoten. We komen zeker nog eens terug.
Luitjes bedankt dat ik mee mocht en Johan en Katrien super bedankt!!  :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?
« Reactie #115 Gepost op: 06-04-2009, 13:37 »
wat was het weer mooi daar voor mij soms te zwaar met die behoorlijke klimpartijen en zoveel stenen heb ik nog nooit gezien elke dag last van m'n polsen wat maak je daar klappen zeg
echt we hadden een gids bij ons die was niet te overtreffen wat een man was dat wat kon die rijden zeg op die zware Yamaha
Johan/Katrien bedankt voor de fijne dagen en de rest van de club voor de gezelligheid
dit is zeker voor herhaling vatbaar maar dan ga ik met een brommer met een knopje
mannen/vrouw tot volgende keer
greetz peet

Offline member

  • *****
  • Berichten: 376
Re: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?
« Reactie #116 Gepost op: 08-04-2009, 17:01 »
dag allemaal,
 
katrien en ik vonden het heel fijn jullie allemaal te hebben leren kennen! we hebben ons echt goed geamuseerd.
katrien heeft het heel erg geapprecieerd dat jullie zo begripvol waren voor haar iets lagere snelheden en vond het fijn dat jullie steeds met haar rekening hielden.
we zien het zeker zitten om nog eens met jullie allen op stap te gaan!
 
hieronder nog wat foto's van het ritje dat katrien en ik maakten zaterdagvoormiddag (hebben nog een paar leuke nieuwe wegen gevonden!) ;)
 
groetjes en tot binnenkort,
johan en katrien
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 204
Re: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?
« Reactie #117 Gepost op: 08-04-2009, 18:54 »
Zo te zien moet ik ok eens die kant op.
Ik zat die week in het zuiden van Portugal bij een Portugese off road vriend van me. Net boven de Algarve. Ook geweldig rijden daar. Heel veel ruimte en bijna geen mensen.
Honda XR400 - KTM LC4 Adventure - Honda Dominator - Honda Africa Twin

Offline member

  • *****
  • Berichten: 376
Re: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?
« Reactie #118 Gepost op: 08-04-2009, 19:04 »
heb je geen pics van de streek? ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 204
Re: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?
« Reactie #119 Gepost op: 08-04-2009, 19:50 »
Ik maak binnenkort als ik weer wat tijd heb een nieuwe topic met informatie en foto's over dit gebied. Je kunt er dagen rijden met GPS zonder of heel weinig asfalt onder de wielen.
Honda XR400 - KTM LC4 Adventure - Honda Dominator - Honda Africa Twin