Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?  (gelezen 14807 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?
« Reactie #120 Gepost op: 08-04-2009, 20:52 »
Zo te zien moet ik ok eens die kant op.
Ik zat die week in het zuiden van Portugal bij een Portugese off road vriend van me. Net boven de Algarve. Ook geweldig rijden daar. Heel veel ruimte en bijna geen mensen.

Ik had je nog zo gewaarschuwd ;)

Offline member

  • Noppe hef moor vun
  • *****
  • Berichten: 1304
Re: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?
« Reactie #121 Gepost op: 08-04-2009, 20:57 »
Ik maak binnenkort als ik weer wat tijd heb een nieuwe topic met informatie en foto's over dit gebied. Je kunt er dagen rijden met GPS zonder of heel weinig asfalt onder de wielen.

Ik heb nu twee keer gereden bij Adriaan Seunke www.algarve-offroad.com en het rijden bij hem en zeker in dat offroadparadijs was me zeer goed bevallen! Aanrader.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 204
Re: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?
« Reactie #122 Gepost op: 08-04-2009, 21:15 »
Ik ben in een ander gebied geweest als waar Seunke rijdt (ca. 100 km noordelijker) maar het zal wel op elkaar lijken. Van Seunke hoor ik alleen maar goede dingen dus het zal daar ook best goed zijn.
Honda XR400 - KTM LC4 Adventure - Honda Dominator - Honda Africa Twin

Offline member

  • Noppe hef moor vun
  • *****
  • Berichten: 1304
Re: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?
« Reactie #123 Gepost op: 08-04-2009, 21:28 »
Ik ben in een ander gebied geweest als waar Seunke rijdt (ca. 100 km noordelijker) maar het zal wel op elkaar lijken. Van Seunke hoor ik alleen maar goede dingen dus het zal daar ook best goed zijn.
Bij hem maak je ook tochten van max 200 km, ook naar het noorden, dus de gebieden zullen hier en daar wel overlappen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?
« Reactie #124 Gepost op: 08-04-2009, 21:40 »
Jaap/Peter, huur je daar een motor ? Lijkt me nogal een eind om te rijden naar de Algarve :-\

Offline member

  • Noppe hef moor vun
  • *****
  • Berichten: 1304
Re: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?
« Reactie #125 Gepost op: 08-04-2009, 21:50 »
Adriaan heeft Husabergs en KTM's staan. Regelt evt ook de transfer van het vliegveld.

Ik ging daar met mijn maat heen en met vrouw en kinderen. Wij hadden daar een villa gehuurd en werden elke ochtend opgehaald door hem.

http://www.villaquerida.com/

Offline member

  • *****
  • Berichten: 204
Re: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?
« Reactie #126 Gepost op: 08-04-2009, 22:55 »
Waar ik ben geweest kun je geen motor huren. Alfredo Horta wil wel iets opzetten maar beschikt niet over de financiele middelen om motoren aan te schaffen. Wel is het mogelijk om, als je met een grotere groep bent, het transport voor een aantal eigen motoren vanuit Nederland zelf te regelen. De kosten die je dan maakt zijn ongeveer hetzelfde als voor een week een motor huren. Het is inderdaad omslachtiger maar wel te doen als je met een groep vrienden bent. Horta heeft zelf wel een eigen gastenverblijf voor maximaal 10 mensen. Vanaf zijn huis (tussen Odemira en Orique) zit je meteen op de piste. Een uurtje off road brengt je bijvoorbeeld naar de Atlantische Oceaan.
Honda XR400 - KTM LC4 Adventure - Honda Dominator - Honda Africa Twin

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?
« Reactie #127 Gepost op: 08-04-2009, 23:20 »
Klinkt goed Sandman, moet lukken met dit mooie forum.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?
« Reactie #128 Gepost op: 09-04-2009, 20:35 »
jaja, Johan en Katrien
 
Dat zijn mooie verhalen en die fotoreportage spreekt voor zich! ::)
 
pfffffffffffff................'t zal er wel nooit van komen :(

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2923
Re: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?
« Reactie #129 Gepost op: 09-04-2009, 23:01 »

 
pfffffffffffff................'t zal er wel nooit van komen :(

Wie dat zegt, krijgt altijd gelijk....
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 75
Re: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?
« Reactie #130 Gepost op: 28-08-2009, 00:13 »
dag allemaal,
 
katrien en ik vonden het heel fijn jullie allemaal te hebben leren kennen! we hebben ons echt goed geamuseerd.
katrien heeft het heel erg geapprecieerd dat jullie zo begripvol waren voor haar iets lagere snelheden en vond het fijn dat jullie steeds met haar rekening hielden.
we zien het zeker zitten om nog eens met jullie allen op stap te gaan!
 
hieronder nog wat foto's van het ritje dat katrien en ik maakten zaterdagvoormiddag (hebben nog een paar leuke nieuwe wegen gevonden!) ;)
 
groetjes en tot binnenkort,
johan en katrien
 
Hoi Johan denkje dat het ook wel iets is voor een bmw HP2, ik hou wel van een uit daging, als je volgend jaar weer rond die tijd gaat heb ik er wel oren naar, als het wat is voor een hp2 dan gaan er misschien ook nog wel een paar meer mee.
 
Gr Roy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 376
Re: 3 dagen road-book villefranche (frankrijk) wie wil eens mee?
« Reactie #131 Gepost op: 05-09-2009, 20:34 »
dag allemaal,
 
katrien en ik vonden het heel fijn jullie allemaal te hebben leren kennen! we hebben ons echt goed geamuseerd.
katrien heeft het heel erg geapprecieerd dat jullie zo begripvol waren voor haar iets lagere snelheden en vond het fijn dat jullie steeds met haar rekening hielden.
we zien het zeker zitten om nog eens met jullie allen op stap te gaan!
 

 
Hoi Johan denkje dat het ook wel iets is voor een bmw HP2, ik hou wel van een uit daging, als je volgend jaar weer rond die tijd gaat heb ik er wel oren naar, als het wat is voor een hp2 dan gaan er misschien ook nog wel een paar meer mee.
 
Gr Roy

hey Roy,
 
alles hangt altijd een beetje af van je "kunnen" ;)
indien je uiteraard goed overweg kan met de HP2, dan zeg ik niet dat in de beaujolaisstreek rondrijden niet mogelijk is maar.... ik vrees dat we toch wel enkele paden zullen moeten achterwege laten.
 
natuurlijk kan ik mijn routes altijd wat aanpassen aan dit soort motoren.
indien enkele ARMers interesse tonen.... wil ik wel gidsen.
 
met de enduromotor gaan we zelfs nog eens voor het einde van de maand september en ook nog eens met een groep gevorderden rond half oktober (wanneer de rotsen lekker nat en glibberig liggen :) )