Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 28 maart 2009 - Ginaf Rallypower & Dakarsport.com naar IJmuiden aan Zee  (gelezen 969 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3434
Op zaterdag 28 maart aanstaande organiseert Dakarsport.com samen met Ginaf Rallypower voor de 2e maal op het strand van IJmuiden het spectaculaire evenement voor de fans van de Dakar Rally: IJmuiden-Dakar. Op een speciaal aangelegd strandcircuit zullen de twee grootste Nederlandse teams, net terug van Dakar 2009, hun kunsten vertonen. Van de coureurs van Dakarsport.com zullen Tim & Tom Coronel, Bob ten Harkel, Jurgen van den Goorbergh en Alex Brusselers aanwezig zijn om demonstraties te verzorgen. Van Ginaf Rallypower zullen ook Marcel van Vliet, Anne Kies en Wuf en Edwin van Ginkel aanwezig zijn voor demonstraties, handtekeningen en foto’s. De teams zullen uiteraard worden bijgestaan door hun assistentie-teamleden en voertuigen. Het strand van Ijmuiden aan Zee zal zo gevuld worden met zo’n  10 Ginaf Trucks, 3 Bowlers Nemesis, meer dan 10 assistentie voertuigen, de quad en motoren.
 
http://www.dakarsport.com/index.php?pagina=1845578
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 65
Dank je voor de tip ;)
 
Straks een klusje in IJmuiden dus ik ga zeker even kijken...
 
Squid :P
bmw X-challenge  '07
bmw r 1100 gs    '94
www.opgevenisgeenoptie.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4275
Was leuk maar vooral ook erg rustig. Ving op dat ze op meer bezoekers gerekend hadden.
Nog even een live demonstratie zojuist gebroken bladveer vervangen op de Ginaf mee kunnen maken :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
'k stond weer voor de ingang van het bivak  :D  maar mocht ook dit jaar geen rondje rijden.  :'(
 
wel leuk om even over het strand te spelen  :-X

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Als afvaardiging van Rallymaniacs heb ik een rondje met de vrachtwagen mee mogen rijden. Daarnaast wat foto's lopen maken mede voor de prijsuitrijking van de Dakarprijsvraag. Daarna door naar de kuil, en toen nog even naar Wijk aan Zee, NK-offroad racing.

Weer een druk dagje geweest, gelukkig met weer wat boven verwachting was, kreeg thuis alweer commentaar dat ik bruin was geworden ::)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 65
 :P Een hoop auto's en vrachtwaggels daar op het strand ;D
Vanaf de opgang tot de baan konden we meerijden met een landcruiser, was een mooie binnenkomer voor de kinderen.
Voor het bivak had je een polsbandje nodig maar dankzij de aardige meneer aan de poort konden we toch naar binnen.
 
leuke dag gehad 8)
 
Ook nog een echte dakarheld de hand geschud, hij stond geparkeerd voor het bivak en mocht volgens eigen zeggen niet naar binnen ;)
 


Squid
 
 
(Jammer dat ik je iet heb zien vertrekken, Martijn. een fotootje was op zijn plaats geweest)
bmw X-challenge  '07
bmw r 1100 gs    '94
www.opgevenisgeenoptie.nl