Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Negatieve publicaties in de pers  (gelezen 137439 keer)

Offline member

• In order to go faster - go slower
Re: Negatieve publicaties in de pers
« Reactie #1035 Gepost op: 26-06-2019, 19:31 »
Ben benieuwd wat dan of meer de reden is. Vind het een mooie organisatie die vee doen voor natuurbehoud en beheer in Nederland, kunnen dus op mijn sympathie en steun rekenen.
Ik rij daarom (vrijwel) nooit in gebieden van Natuurmonumenten.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Als je lid bent dan mag je er toch juĂ­st rijden? Was een wildcard niet inbegrepen in het premium lidmaatschap?

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

Offline member

« Reactie #1036 Gepost op: 26-06-2019, 22:20 »
Waarom zou ik een organisatie sponsoren, die o.a. met collectegeld land opkoopt en verboden gebied maakt voor mijn hobby? Als ze dan ook nog BOA's in dienst heeft en een perverse prikkel geeft om mensen met motorvoertuigen die misschien verdwaald zijn te straffen... Dat lijkt me geen goed doel. Elke Euro die ik er in stop kost er meteen nog een en levert minder plezier op.

Ik heb er wel eens over gedacht om een onderzoeksinstelling op te richten, met als doelstelling het onderzoeken van schade van motorfietsen op de natuur. Als ik dan door het groen rijd, ben ik iig met een bestemming onderweg, en voor een goed doel onderzoek aan het doen.

Offline member

• KTM 950S Adv, KTM 525 EXC rally
« Reactie #1037 Gepost op: 26-06-2019, 23:44 »
Waarom zou ik een organisatie sponsoren, die o.a. met collectegeld land opkoopt en verboden gebied maakt voor mijn hobby?
Omdat er meer in de wereld is dan jij en je hobby misschien?

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

Offline member

« Reactie #1038 Gepost op: 27-06-2019, 08:41 »

Met alle respect: In de rangorde van organisaties met maatschappelijk, sociaal, medisch of ecologisch nut vind ik dat andere organisaties mijn steun toch meer verdienen. Voor mij zit Natuurmonumenten toch meer in de hobby-sfeer.

Waarom zou ik andermans hobby sponsoren, als mijn Euro's dan ook nog eens gebruikt wordt mijn eigen hobby te bemoeilijken? Er zijn voldoende betere doelen zonder dat nadeel. Da's mijn mening.

Hiermee wil ik niet zeggen dat ik driekwart van het werk van Natuurmonumenten niet waardeer...

Advertentie: