Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Negatieve publicaties in de pers  (gelezen 143341 keer)

Offline member

• *
Re: Negatieve publicaties in de pers
« Reactie #1065 Gepost op: 10-12-2019, 20:38 »
https://www.hilvarenbeek.nl/over-bestuur/nieuwsberichten_3393/item/verscherpt-toezicht-in-het-buitengebied_24202.html

Mijn oog viel op dit berichtje. 26 wildcrossers tijdens 1 controle, dat is nogal!
Het rare en tegenstrijdige aan alle berichtgeving omtrent overlast offroaders/ wildcrossers vind ik: ik rij zelf elke week en kom vrijwel nooit andere rijders tegen. Aan de andere kant probeer ik wel zoveel als mogelijk op legale paden te blijven.
Maar ik mountainbike ook al een jaar of 10, nog nooit een offroadmotor in het bos tegengekomen. En daarnaast regelmatig met de hond in het bos: zelfde verhaal.
Zou het echt allemaal zo'n groot probleem zijn? Of zou het misschien allemaal een beetje worden opgeklopt?

Offline member

« Reactie #1066 Gepost op: 10-12-2019, 21:21 »
"illegaal stropen" en "ondermijnende criminaliteit" ? ;D
Ja, dan loopt het de spuigaten uit!

We hebben hier in het zuiden gelukkig zo veel legale paden dat we niet wild hoeven te gaan crossen. Helaas doen sommigen dat toch, maar de mate waarin dat gebeurt lijkt mij ook zwaar overdreven. De laatste jaren heb ik duizenden kilometers te voet afgelegd door Nederlandse natuurgebieden, en ik ben nog nooit een motor tegengekomen.
Matje
--------------------------------------------------------------
I hate cruise control

Offline member

• KTM 950S Adv, KTM 525 EXC rally
« Reactie #1067 Gepost op: 10-12-2019, 22:14 »
Tja, wat is overlast? Als je hier in Brabant op zondag ochtend de bossen ingaat zie altijd een hoop MTBs en motorren. Vaak in groepen van een man of 3-5. Ze zijn ook altijd snel weer weg, dus weinig last (voor mij dan). Maar als zo’n groep een MTB pad pakt is dat natuurlijk wel vervelend.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Offline member

• Kleiambassadeur
  • Well-trained reflexes are quicker than luck.
« Reactie #1068 Gepost op: 10-12-2019, 22:32 »
"illegaal stropen" en "ondermijnende criminaliteit" ? ;D
Ja, dan loopt het de spuigaten uit!

We hebben hier in het zuiden gelukkig zo veel legale paden dat we niet wild hoeven te gaan crossen. Helaas doen sommigen dat toch, maar de mate waarin dat gebeurt lijkt mij ook zwaar overdreven. De laatste jaren heb ik duizenden kilometers te voet afgelegd door Nederlandse natuurgebieden, en ik ben nog nooit een motor tegengekomen.

ZGN nepnieuws.. ;)
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

• In order to go faster - go slower

Offline member

• Modder'ator Yamaha TT600E Belgarda + Honda CR250R + GG TXT PRO 300
  • *
« Reactie #1070 Gepost op: 09-02-2020, 13:33 »
He bah. Sterkte aan nabestaanden en kennissen
ARM facebook HIER

Offline member

• 62 6c 61 63 6b 53 50
« Reactie #1071 Gepost op: 09-02-2020, 14:04 »
Idd, veel sterkte aan de familie en vrienden!
2020 KTM 790 Adventure R - 2017 KTM 500 EXC  - Gamo Grizzly 1250 Whisper IGT 5.5

Advertentie: