Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: knakknak auwauw  (gelezen 7376 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 144
Re: knakknak auwauw
« Reactie #45 Gepost op: 01-06-2009, 23:32 »
Mss wel interesse, waar slaapt je motor en hoe zien je banden er nog uit?

De banden zijn amper gesleten. Ik was gewend dat vooral bij mijn voorband de nok helemaal schuin afsleet. Dat is van deze michelin banden absoluut niet van toepassing.
In het zand gaat iedereen voor je aan de kant.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: knakknak auwauw
« Reactie #46 Gepost op: 02-06-2009, 00:29 »
Zijn dan idd best harde noppen ::)
Vreet van de K760 achter 12/14mm van de 18m hoge noppen en de v-band is dan idd best al gecupt ook al gebruik ik de v-rem niet hard op de weg..
 
Edit; in 2000km
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 144
Re: knakknak auwauw
« Reactie #47 Gepost op: 02-06-2009, 21:31 »
Foto van mijn voorband


Post Merge: 02-06-2009, 20:32
En de Achterband


Post Merge: 02-06-2009, 21:36
Mss wel interesse, waar slaapt je motor en hoe zien je banden er nog uit?

Beste gezwinde,
 
Je hebt 2x een PM van me gehad. Zijn deze bij je aangekomen ?
 
Suske
In het zand gaat iedereen voor je aan de kant.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: knakknak auwauw
« Reactie #48 Gepost op: 02-06-2009, 22:27 »
FIM gekeurde band heeft max nop hoogte van 13mm, deze banden zijn of hard of je rijd wel erg rustig ;)
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4388
Re: knakknak auwauw
« Reactie #49 Gepost op: 03-06-2009, 08:04 »
Jip, PM gehad email onderweg.

Hoe gaat het met je herstel trouwens?
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 144
Re: knakknak auwauw
« Reactie #50 Gepost op: 03-06-2009, 22:40 »
Hierbij een update tav mijn herstel.
Een ding valt me zwaar tegen: Alweer 6 weken niet kunnen raggen. Ik merk zelfs in mijn armspieren dat die het in bedwang houden van mijn stalen ros missen. De boel begint slapper te worden.
 
Wat betreft mijn beenbreuken gaat het met de dag beter. Ik loop met krukken en kan mijn been met 50 Kg belasten (weegschaal)
Over 2 weken worden er weer röndgenfoto's gemaakt, en zal bekeken worden of ik weer mag autorijden.
Pijn heb ik niet meer en ben hard aan het werken om mijn spieren weer te trainen. Veel oefening doen en regelmatig op de hometrainer helpen daar bij.
Groeten,
Suske Teflon :)
In het zand gaat iedereen voor je aan de kant.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4388
Re: knakknak auwauw
« Reactie #51 Gepost op: 04-06-2009, 07:46 »
Armen kan je ook bijhouden he, kleine gewichtjes en let op dat je geen rare krachten zet op je been. Gepast bewegen is volgens mij de beste genezing. Zelf laatst in 3 weken genezen van een AC luxatie door na een week al voorzichtig te gaan bewegen dat itt de 1e keer waar ik pas na 3 weken met oefeningen begon. Luister goed naar je lichaam, als je de dag erna pijn voelt heb je te veel gedaan.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1597
Re: knakknak auwauw
« Reactie #52 Gepost op: 04-06-2009, 08:30 »
Ik val even in dit draadje. Ten eerste blij dat het beter met je gaat.
Maar als ik lees, nieuwe motorfiets, geen bescherming en raggen ipv rijden zou ik geen nieuwe banden kopen maar even over het leven nadenken. Vindt je familie waarschijnlijk ook een goed idee.
Succes met je herstel.


Marcel

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: knakknak auwauw
« Reactie #53 Gepost op: 04-06-2009, 08:48 »
 :stupid:
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 144
Re: knakknak auwauw
« Reactie #54 Gepost op: 04-06-2009, 22:53 »
Jullie hebben gelijk. Ik besef me heel goed dat ik blij mag zijn met alleen een gebroken been.
Jullie tips zal ik zeker behartigen. Voorlopig zal ik nog wel geen kracht genoeg in mijn been hebben, om weer op de motor te stappen. Hierdoor heb ik alle tijd om rond te kijken naar goede beschermingsmiddelen.
Mijn laarzen en leren broek hebben ze in het ziekenhuis open gesneden, dus iets nieuws zal ik moeten hebben.
Een ding staat vast, zonder goede bescherming stapt deze knaap niet meer op de crosser.
In het zand gaat iedereen voor je aan de kant.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1597
Re: knakknak auwauw
« Reactie #55 Gepost op: 04-06-2009, 23:36 »
Zonder cynisme: dat stelt ons gerust. Succes verder, ook al is dat slecht voor mijn handel. Ik ben nl fysiotherapeut ;-)
Marcel

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 144
Re: knakknak auwauw
« Reactie #56 Gepost op: 17-06-2009, 23:32 »
Gisteren zijn er in het ziekenhuis weer fotos gemaakt van mijn been breuken. Hieruit blijkt dat door de belasting die ik op het gebroken been moest zetten, het bot aan 1 kant netjes op elkaar is gezakt.
Helaas ziet het er aan de binnenkant van mijn been minder mooi uit. Daar is het bot niet in elkaar geschoven, maar is het bovenste deel door het onderste deel naar buiten gedrukt. Hierdoor heb ik nu een scheur in het bot van 15 cm lang en heeft een flinke opening tav de titanium pen. Nu ben ik terug bij af en mag het been maar met 10 kg belasten.
 
Het herstel duurt dus voor langer dan verwacht, en kan dit jaar niet meer motorrijden. Om deze reden heb ik besloten om mijn geweldige Husky maar te verkopen. Met pijn in mijn hart staat die op marktplaats.
Ik hoop jullie over een tijdje, een beter bericht te mogen brengen tav mijn herstel.
In het zand gaat iedereen voor je aan de kant.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1984
Re: knakknak auwauw
« Reactie #57 Gepost op: 18-06-2009, 09:54 »
sterkte

Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
Re: knakknak auwauw
« Reactie #58 Gepost op: 18-06-2009, 11:43 »
Ai. Slecht nieuws. Veel succes met verder herstel.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3434
Re: knakknak auwauw
« Reactie #59 Gepost op: 18-06-2009, 15:49 »
Klote man, sterkte met herstellen
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R