Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Ook de kaartjesadministratie op orde  (gelezen 1726 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Ook de kaartjesadministratie op orde
« Gepost op: 14-05-2009, 16:49 »
Ik trok vorig week een tas open, en kwam weer wat kaartjes tegen van vorig jaar. Iedereen leverde overal en aan iedereen zijn dagkaart in met als gevolg dat het een beetje onoverzichtelijk werd. Natuurlijk leer je daar van en is dit jaar het systeem dus aangepast.

Je kaartje lever je maar op twee plaatsen in: Bij de laatste CP van de dag, of bij aanmelding in het hotel bij de meldtafel. Op die tafel staat een collectebus, daar gaat je kaartje in.
Aan het einde van de dag, als alle data verwerkt is zitten alle kaartjes per dag goed bij elkaar weggestopt, dit in geval van disputen, die er natuurlijk niet gaan komen. Maar jouw kaartje is dan in ieder geval wel snel terug te vinden.



De achterkant van de kaartjes is beschikbaar voor de antwoorden; gebruik die hier dus ook voor!! Liefst geen losse briefjes, dat staat garant voor DSQ op de vragen ;D
Het opschrijven van de vragen vereist dus ook schrijfgerei. Regel dit zelf en op tijd!!
Als het goed is zijn eer zipp-zakjes beschikbaar voor de kaartjes, de overvloedige regenval van vorig jaar hebben we dit jaar natuurlijk niet meer, maar een droog kaartje is makkelijker te beschrijven, en weer te lezen  ;)

Als iedereen een beetje meewerkt met het tijdig inleveren van de kaartjes (ook de personen die niet voor de eerste plaats gaan) kunnen we hopelijk met de briefing 's avonds ook de daguitslag bekend maken.

Tot in Zakopane!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: Ook de kaartjesadministratie op orde
« Reactie #1 Gepost op: 14-05-2009, 16:55 »
En kan jij ook eens op tijd naar bed ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Ook de kaartjesadministratie op orde
« Reactie #2 Gepost op: 14-05-2009, 20:51 »
Het is 90/60 =1.5 keer meer werk dus dat vroeg naar bed zal wel mee gaan vallen ::)
Maar Ferd, bedoel je dat er zipp-zakjes beschikbaar worden gesteld door de organisatie? Of dat die beschikbaar zijn en dat het verstandig is om die te kopen? Ik zoek nml nog zoiets om ook mijn paspoort in te stoppen.
 
Waar kopen jullie zoiets?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
Re: Ook de kaartjesadministratie op orde
« Reactie #3 Gepost op: 14-05-2009, 21:13 »
@Ferd: ff helemaal offtopic maar had jij al beter kaartmateriaal van RoemeniĆ« gevonden?  :-*

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
Re: Ook de kaartjesadministratie op orde
« Reactie #4 Gepost op: 14-05-2009, 21:40 »
modus flauw aan
...Het opschrijven van de vragen .....

eeeeeeh en wat doen we met de antwoorden ???

modus flauw uit

 ::)
gr Hilbert

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 97
Re: Ook de kaartjesadministratie op orde
« Reactie #5 Gepost op: 14-05-2009, 21:58 »
Het is 90/60 =1.5 keer meer werk dus dat vroeg naar bed zal wel mee gaan vallen ::)
Maar Ferd, bedoel je dat er zipp-zakjes beschikbaar worden gesteld door de organisatie? Of dat die beschikbaar zijn en dat het verstandig is om die te kopen? Ik zoek nml nog zoiets om ook mijn paspoort in te stoppen.
 
Waar kopen jullie zoiets?

Volgens mij verkoopt de Xenos van die waterdichte zakjes voor weinig...
 
Was er gister helaas niet bij in Cuijk vanwege verplichtingen elders. Zijn daar nog bijzonderheden vertelt die je absoluut niet mag missen?
 
gr.
Mark

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
Re: Ook de kaartjesadministratie op orde
« Reactie #6 Gepost op: 14-05-2009, 22:08 »
was wel ff leuk gisteren, super mooie zaak trouwens dat JTX!!

wat is blijven hangen

water is goed te drinken over het algemeen, maar ook overal in flessen verkrijgbaar
neem je slaapzak mee
super klein op te vouwen alu deken is nooit weg om bij je te hebben voor noodgevallen
eerste pomp in Roemenie accepteert onze euros, heeft ie tenminste aan G en M beloofd
maandag volgt mailing met alle belangrijke adressen en coordinaten
pinnen kan bijna overal wel, maar een handje lossen euros in kleine coupures is wel makkelijk, kun je gepast betalen en loop je geen risico van je 50 euro biljet geen wisselgeld terug te krijgen
eerst tanken en dan gaan betalen, geeft verhoogde kans op euro acceptatie




Post Merge: 14-05-2009, 22:12

Volgens mij verkoopt de Xenos van die waterdichte zakjes voor weinig...
 

mini roltasjes kosten daar 2,50
2 flesjes desinfecterende (hand)gel voor weining
voor 1,50 zeep op een rolletje, stukje afscheuren en beetje water er bij en je kunt soppen, ontzettend handig

en nog veel meer.....
gr Hilbert

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Ook de kaartjesadministratie op orde
« Reactie #7 Gepost op: 15-05-2009, 08:22 »
@Ferd: ff helemaal offtopic maar had jij al beter kaartmateriaal van RoemeniĆ« gevonden?  :-*

Ik heb nu:
Garmin MapSource Romania RO.A.D 2008 v3.1
Date of map: 03.12.2008
(Torrent)
maar die is ook niet helemaal compleet, in vergelijking met Google Earth mis ik hier en daar wel een weggetje....Maar hij routeerd( ::)) en is een stuk completer dan CN2010.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Ook de kaartjesadministratie op orde
« Reactie #8 Gepost op: 15-05-2009, 09:56 »
Ik heb nu:
Garmin MapSource Romania RO.A.D 2008 v3.1
Date of map: 03.12.2008
(Torrent)
maar die is ook niet helemaal compleet, in vergelijking met Google Earth mis ik hier en daar wel een weggetje....Maar hij routeerd( ::) ) en is een stuk completer dan CN2010.


Hading handig handig!!
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
Re: Ook de kaartjesadministratie op orde
« Reactie #9 Gepost op: 16-05-2009, 11:01 »
laat de kast ook maar tijdje rammelen om dit binnen te halen, moet in 1 1/2 uur gedaan zijn zegt ie

Post Merge: 16-05-2009, 13:20
en hebbes, zonder problemen geinstalleerd :)

heb je ook zoiets van Slowakije en Hongarije?

Post Merge: 18-05-2009, 00:00
nouuuuuu zonder problemen.....niet helemaal

in mapsource werkt ut prima zo te zien, netjes de kaarten ontgrendeld en geinstalleerd en hij maakt mooie routes,
maar als ik vervolgens de kaarten naar mijn map60 wil sturen krijg ik een berichtje dat de kaarten niet zijn ontgrendeld voor dit apparaat

ehhhhh...en nu????, hellup!!!!!!
gr Hilbert

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Ook de kaartjesadministratie op orde
« Reactie #10 Gepost op: 18-05-2009, 09:07 »
laat de kast ook maar tijdje rammelen om dit binnen te halen, moet in 1 1/2 uur gedaan zijn zegt ie
Post Merge: 16-05-2009, 13:20[/color][/size]
en hebbes, zonder problemen geinstalleerd :)

heb je ook zoiets van Slowakije en Hongarije?
Post Merge: 18-05-2009, 00:00[/color][/size]
nouuuuuu zonder problemen.....niet helemaal

in mapsource werkt ut prima zo te zien, netjes de kaarten ontgrendeld en geinstalleerd en hij maakt mooie routes,
maar als ik vervolgens de kaarten naar mijn map60 wil sturen krijg ik een berichtje dat de kaarten niet zijn ontgrendeld voor dit apparaat

ehhhhh...en nu? ??? , hellup!!!!!!

Lang geleden dat ik dit heb gedaan maar volgens mij heb je de kaarten niet goed ontgrendeld. Zal even nazoeken voor je.
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Ook de kaartjesadministratie op orde
« Reactie #11 Gepost op: 18-05-2009, 09:26 »
Belangrijke info voor de deelnemers zojuist verstuurd. Wij zorgen voor een klein zipzakje voor je startkaart, maar deze zijn niet groot genoeg voor je paspoort of motorpapieren. In Delft zit een kantoorartikelen handel die ze in allerlei maten verkoopt, gebruik ze al jaren om kleding en spullen stofdicht in te verpakken voor de reizen en rally's die ik doe.  8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 493
Re: Ook de kaartjesadministratie op orde
« Reactie #12 Gepost op: 18-05-2009, 09:40 »
Ik heb nu:
Garmin MapSource Romania RO.A.D 2008 v3.1
Date of map: 03.12.2008
(Torrent)
maar die is ook niet helemaal compleet, in vergelijking met Google Earth mis ik hier en daar wel een weggetje....Maar hij routeerd( ::) ) en is een stuk completer dan CN2010.

Toevallig heb ik die combi van de week op de GPS gezet! (nadat ik het in de winkel had gekocht uiteraard :stupid: )
Niet dat je er iets aan hebt tijdens de proeven (bleek uiteindelijk alleen maar afleiding) maar het is wel prettig als je eens moet afhaken dat je nog redelijk direct naar het hotel kunt navigeren  ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
Re: Ook de kaartjesadministratie op orde
« Reactie #13 Gepost op: 18-05-2009, 23:32 »
netjes van je Nilzz!

was bij jou de 25 cijferige code voldoende voor ontgrendelen in mapsource en je gps?
gr Hilbert

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Ook de kaartjesadministratie op orde
« Reactie #14 Gepost op: 19-05-2009, 07:43 »
Voor je gps moet je wel zelf een code genereren.....of kopen :-*