Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ARM Trial liefhebbers !!!!!  (gelezen 5544 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
ARM Trial liefhebbers !!!!!
« Gepost op: 15-05-2009, 21:56 »
Wanneer en waar gaan de ARM trial liefhebbers hun kunsten weer vertonen  ???
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 376
Re: ARM Trial liefhebbers !!!!!
« Reactie #1 Gepost op: 16-05-2009, 09:01 »
ik zou eventueel wel een 2 of 3-daagdse nonstoptrial voor niet gevorderden kunnen organiseren in frankrijk in de buurt van ville-france ;)  daar is meer dan mogelijkheid genoeg om je klimcapaciteiten te tonen ;D
 
dit kan wel enkel met wettelijk ingeschreven en verzekerde trialmotorfietsen :-\
 
mogelijkheid om te verblijven op camping of gite.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: ARM Trial liefhebbers !!!!!
« Reactie #2 Gepost op: 16-05-2009, 09:08 »
Er is vandaag een trialwedstrijd in Nunspeet! Start om 12 uur!
Ik denk dat ik er bij ben, weet het nog niet zeker omdat ik ook met de Soes aant knooien ben! Maar wil wel graag een wedstrijdje doen... :)
Two stroke addict!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: ARM Trial liefhebbers !!!!!
« Reactie #3 Gepost op: 16-05-2009, 11:44 »
ik zou eventueel wel een 2 of 3-daagdse nonstoptrial voor niet gevorderden kunnen organiseren in frankrijk in de buurt van ville-france ;)  daar is meer dan mogelijkheid genoeg om je klimcapaciteiten te tonen ;D
 
dit kan wel enkel met wettelijk ingeschreven en verzekerde trialmotorfietsen :-\
 
mogelijkheid om te verblijven op camping of gite.

Johan , goed plan , dan heeft het kenteken op mijn Gas Gas toch zin
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: ARM Trial liefhebbers !!!!!
« Reactie #4 Gepost op: 16-05-2009, 11:52 »
Wanneer en waar gaan de ARM trial liefhebbers hun kunsten weer vertonen  ???

Ik wil elke keer zo graag maar steeds ontbreekt 't me aan tijd :'(
Als er gereden wordt is 't Nils die Marjolijn mijn trialleke dan laat rijden :)
(Inmiddels staat er één GG stil en onderdelen verkrijgen voor deze fietsjes is iig een goede reden om ze nooit meer te kopen.)

@Johan, helaas geen kentekens op onze fietsjes :-\

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: ARM Trial liefhebbers !!!!!
« Reactie #5 Gepost op: 16-05-2009, 12:04 »
Mijn Sherco (waar de onderdelen tot nu toe wel verkrijgbaar voor zijn) heeft ook geen kenteken.
 

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: ARM Trial liefhebbers !!!!!
« Reactie #6 Gepost op: 16-05-2009, 12:23 »
Ik zit op onderdelen te wachten via Snezzy maar krijg geen berichten meer terug. Geprobeerd via een ander maar ook die laat niks meer van zich horen. En de koppeling is naadje nu, moet echt wat aan gedaan worden

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: ARM Trial liefhebbers !!!!!
« Reactie #7 Gepost op: 16-05-2009, 14:29 »
Ik wil elke keer zo graag maar steeds ontbreekt 't me aan tijd :'(
Als er gereden wordt is 't Nils die Marjolijn mijn trialleke dan laat rijden :)
(Inmiddels staat er één GG stil en onderdelen verkrijgen voor deze fietsjes is iig een goede reden om ze nooit meer te kopen.)

@Johan, helaas geen kentekens op onze fietsjes :-\

Toon ,
Bel maar even met Oerlemans Gas Gas 0413 - 472132 , ze hebben bijna alles op voorraad en wat er niet is hebben ze binnen een paar dagen.
Jac
 
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: ARM Trial liefhebbers !!!!!
« Reactie #8 Gepost op: 16-05-2009, 15:19 »
We hebben ze gemaild en gebeld etc.etc. en dat vermoeiend vaak.......................... :-\
(dat verbaasd me zowieso in de motorbranche,ik ben mijn klanten altijd een stap voor door tijdig te informeren ;))
Aardige mensen hoor,daar niet van. Of het probleem in Spanje ligt of wat dan ook doet niets af aan de frustratie over de onderdelen voorziening van 't merk. >:(
Het zijn geen antieke exemplaren,gewoon 06 en 07,redelijk recent dus.
Jammer voor het merk want ik koop enkel "gebruikt" om wat uit te proberen,daarna altijd nieuw!
Maar vooruit,zal vandaag weer een poging wagen via de mail. :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: ARM Trial liefhebbers !!!!!
« Reactie #9 Gepost op: 16-05-2009, 15:27 »
We hebben ze gemaild en gebeld etc.etc. en dat vermoeiend vaak.......................... :-\
(dat verbaasd me zowieso in de motorbranche,ik ben mijn klanten altijd een stap voor door tijdig te informeren ;) )
Aardige mensen hoor,daar niet van. Of het probleem in Spanje ligt of wat dan ook doet niets af aan de frustratie over de onderdelen voorziening van 't merk. >:(
Het zijn geen antieke exemplaren,gewoon 06 en 07,redelijk recent dus.
Jammer voor het merk want ik koop enkel "gebruikt" om wat uit te proberen,daarna altijd nieuw!
Maar vooruit,zal vandaag weer een poging wagen via de mail. :)

Echt vreemd , ik ben nog nooit teleurgesteld door Oerlemans , altijd vlug  en correct.
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: ARM Trial liefhebbers !!!!!
« Reactie #10 Gepost op: 16-05-2009, 16:15 »
Mijn bestelling is van 2 februari 2009 :-X

Sorry voor topicvervuiling; terug naar "ARM Trial liefhebbers" :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 481
Re: ARM Trial liefhebbers !!!!!
« Reactie #11 Gepost op: 16-05-2009, 17:24 »
Ik heb ook goede ervaringen met Oerlemans. Aardige lui, altijd behulpzaam en veel op voorraad.

Ik het ook wat ervaringen met Gasgas Spanje en dat is het gewoon KUTT! Arrogant en absoluut niet geinteresseerd in de wensen van de individuele klant en iedere andere taal dan Spaans is een andere planeet, dus absoluut geen interesse in........




Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: ARM Trial liefhebbers !!!!!
« Reactie #12 Gepost op: 17-05-2009, 06:52 »
Blijf ff on topic mensen!!  :P
 
Vlgns mij weinig ARM-ers die trialfiets met kenteken hebben... Word een rustig evenementje lijkt me.
Het is natuurlijk wel leuk indien er weer iets komt op een afgesloten terrein (en een beetje dichterbij?)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 376
Re: ARM Trial liefhebbers !!!!!
« Reactie #13 Gepost op: 17-05-2009, 10:47 »
In eerste instantie misschien een dagje BILSTAIN 8)  (voor aangrenzende nederlanders is dit maar net over de grens) lijkt me ook wel eens leuk....
beetje kennismaken bij een lekkere BBQ. en wat rondtuffen op de trialfiets ;)     je kan er ook blijven overnachten of camperen. ik wil wel eens horen wanneer het domein open is.
 
 
 
wat frankrijk betreft....
met deze die er echt een 3daags reisje willen van maken .... kunnen we in BILSTAIN nog wel van gedachten wisselen :stupid: want zelf zie ik dat wel zitten.
btw; daar in frankrijk tuft meer dan de helft zonder kenteken rond :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: ARM Trial liefhebbers !!!!!
« Reactie #14 Gepost op: 17-05-2009, 11:54 »
Kijk dat wordt leuk, een ARM trial of offroad weekend.
Ik wil wel cursus geven aan de liefhebber zeg maar, niet dat ik goed ben, maar wat tips zijn altijd leuk toch?
BBQ en Trial, mooier kan je niet hebben
 
Johan prik een datum man