Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Nacht trial Opdam 22 aug 2009  (gelezen 12397 keer)

Offline member

• Moderator
  • *
Re: Nacht trial Opdam 22 aug 2009
« Reactie #75 Gepost op: 21-08-2009, 16:27 »
Ben ik de enige die wit rijdt? De rest gaat voor blauw?

Offline member

« Reactie #76 Gepost op: 21-08-2009, 23:30 »
Nee hoor, d'r rijdt er ook eentje geel.
(nee, ik niet...  ;D )

Maar je kunt vast nog wisselen bij het inschrijven  :)

Offline member

• met Ie Ee
« Reactie #77 Gepost op: 22-08-2009, 02:20 »
Ik verwacht niet erbij te zijn, donderdagochtend is mijn vader overleden en ben dan ook druk bezig de familieleden uit elkaar te houden...

Kan wel een verzetje gebruiken maar dat zal later moeten komen...
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

« Reactie #78 Gepost op: 22-08-2009, 09:53 »
Knap Dutchie, dat je het hier meld, we hadden al een flesje whisky voor je besteld, dit om je een duwtje in de rug te geven zeg maar. Veel sterkte man de komende tijd, alles wat snel gaat is niet te begrijpen, inderdaad het slijt dmv je gedachten te verzetten. Mocht je vanavond zo rot voelen dat je ruzie hebt met jezelf, kom dan gewoon BBQ. Nogmaals sterkte man!

Offline member

« Reactie #79 Gepost op: 22-08-2009, 10:29 »
Knap Dutchie, dat je het hier meld, we hadden al een flesje whisky voor je besteld, dit om je een duwtje in de rug te geven zeg maar. Veel sterkte man de komende tijd, alles wat snel gaat is niet te begrijpen, inderdaad het slijt dmv je gedachten te verzetten. Mocht je vanavond zo rot voelen dat je ruzie hebt met jezelf, kom dan gewoon BBQ. Nogmaals sterkte man!
Mee eens...  :-[

Sterkte Antal!!
Two stroke addict!!

Offline member

« Reactie #80 Gepost op: 23-08-2009, 00:03 »
Was leuk in het Noord-Hollandse. Een paar sfeerplaatjes van Tikka, Paul, Waldbrowser en JacDesert:

Dat trial best spannend kan zijn bewijst Jac maar weer!  :P

Offline member

• Moderator
  • *
« Reactie #81 Gepost op: 23-08-2009, 10:06 »
Het was weer een mooie trial. Ik heb me prima vermaakt. 2 rondjes gereden maar de 3e lukte me niet meer. Erg moe en geen concentratie meer. Volgend jaar proberen alles vol te maken.

Offline member

« Reactie #82 Gepost op: 23-08-2009, 10:11 »
Heb je toch maar even 20 non-stops gedaan. Mooi toch!

Offline member

• Moderator
  • *
« Reactie #83 Gepost op: 23-08-2009, 15:47 »
jeeeeeej ik sta op foto's. Mooi gedaan Hamster. Dat was een leuke proef overigens.

Offline member

« Reactie #84 Gepost op: 23-08-2009, 18:11 »
He Hamster je moet fotograag worden man, erg goede foto,s . Ja ik weet het wiel gaat te hoog voor dat stammetje, nou en  :P . trouwens haar vuist blijft gesloten  ;)
Wat hebben we weer genoten en wat was het gezellig, erg jammer van Erwin zijn motor, helaas kaduuk. Bart en Andre laat ons nog even zien hou het echt moet. gaat Andre volgens de controleur fout langs het paaltje. 5 strafpunten. voor mij is dat normaal. maar voor hun ronduit kut. Erg leuk om te zien dat Andre blijft lachen en dat Bart dan inverweer komt. Wat concurentie niks concurentie!

IK heb verloren van Sanne  ???  Ik zeg het wordt een toppertje  :)  maar toch vindt ik je vriendin leuker  ;D 

Het ARM trial dames team ? wie weet

Offline member

• met Ie Ee
« Reactie #85 Gepost op: 23-08-2009, 18:43 »
He Hamster je moet fotograag worden man, erg goede foto,s . Ja ik weet het wiel gaat te hoog voor dat stammetje, nou en  :P . trouwens haar vuist blijft gesloten  ;)
Wat hebben we weer genoten en wat was het gezellig, erg jammer van Erwin zijn motor, helaas kaduuk. Bart en Andre laat ons nog even zien hou het echt moet. gaat Andre volgens de controleur fout langs het paaltje. 5 strafpunten. voor mij is dat normaal. maar voor hun ronduit kut. Erg leuk om te zien dat Andre blijft lachen en dat Bart dan inverweer komt. Wat concurentie niks concurentie!

IK heb verloren van Sanne  ???  Ik zeg het wordt een toppertje  :)  maar toch vindt ik je vriendin leuker  ;D 

Ik heb wat gemist!!  :D ;D
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

« Reactie #86 Gepost op: 23-08-2009, 20:58 »

Het was een meer dan geslaagde avond en middag alleen jammer dat Erwin zijn fiets ermee ophield! Het had nog spannend kunnen worden tussen ons beide!  8)
Ik ben al begonnen om het meisje ervoor warm te draaien. Zal nog wel even duren allemaal maar het begin is er  :) (ze vind het leuk)

Het was weer een gezellig ARM cluppie. En Jac bedankt voor het voorrijden !  ;)

Offline member

« Reactie #87 Gepost op: 23-08-2009, 21:21 »
De uitslagen:
wit:
10. Ron
blauw:
30. Erwin (van de 30 blauwe)
28. Paul
25. Jac
14. Gerjan
13. Sanne

Andre en Bart reden geel+ maar zijn in de uitslagen bij geel opgenomen en daar heb ik niet goed opgelet.

Te voet lukt het wel (niet alles trouwens)

Oef....

Niet iedereen heeft er moeite mee

wat gebeurt daar?

Later als ik groot ben...

Net voor de 9e proef was het voor mij over. Na een middagje puzzelen staat het blok inmiddels op de werkbank. Wel spannend of ik de omgekeerder volgorde nog weet straks.
In ieder geval: geen koelvloeistof meer in de radiateur, wel in de olie. Dat kan niet goed geweest zijn.

Ron volgend jaar ook blauw?

voor de die hard liefhebber, alle foto's op m`n fotoboekenplank

Offline member

« Reactie #88 Gepost op: 23-08-2009, 22:03 »
Tóch!  Ik dacht al dat ik dat ik deze snuit herkende (van de OER of zo) maar het was donker en hij was in no-time weer uit beeld.

Offline member

« Reactie #89 Gepost op: 23-08-2009, 23:04 »
Hardstikke leuke middag en avond gehad , organisatie bedankt , toch wel gevaarlijk
die trialsport , vanmiddag toen ik de trial motor aan het schoonmaken was ben ik gestruikeld over de tuinslang , met mijn
hoofd tegen de schuur gebonkt , precies op een scherpe rand , resultaat 2 uur in het ziekenhuis en 11 hechtingen vanaf mijn rechter wenkbrauw 10 cm omhoog , gelukkig mijn bril nog heel en de trail motor schoon.
Yamaha WR250F 2015