Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: wat is het waard  (gelezen 1112 keer)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
wat is het waard
« Gepost op: 05-06-2009, 09:05 »
Hallo Motorvrienden,

Via het forum van de BMWGSCLUB ben ik met mijn vraag doorverwezen naar dit forum.
 
Ik probeer voor mijn vriendin haar motor te verkopen! Ja, ze wil eindelijk een echte BMW! Mijn probleem is echter dat ik totaal geen idee heb van de waarde van de "semi- off the road" motor het is namelijk een Husqvarna Supermotard 500 TE/E (elctr.starter). Het fietsje is van 2000 en is naast de dagelijkse XT gebruikt als "reserve" motor. Er staan nog geen 10.000 km's op het klokkie! Natuurlijk ziet het ding uit als nieuw en is ook 100% in orde.

De Husky is uitsluitend op de verharde weg gebruikt (woon- werkverkeer)

Heeft iemand een idee wat een dergelijk motortje nog oplevert? Wie maakt mij wijzer???

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: wat is het waard
« Reactie #1 Gepost op: 06-06-2009, 07:41 »
Hier zitten de noppenridders. Probleem van die Husky SM achterbruggen is dat er vaak geen noppenband in past. Maar als er hier iemand een SM zoekt dan is het natuurlijk een fijne motor!

Ik zou het even op het www.suportmotardforum.nl proberen...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Re: wat is het waard
« Reactie #2 Gepost op: 06-06-2009, 09:32 »
kast---------------->muur

 :P

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: wat is het waard
« Reactie #3 Gepost op: 06-06-2009, 10:46 »
Gewoon foto's plaatsen en te koop zetten hier en bij prijs zet je 'n.o.t.k.', dan merk je vanzelf wat men ervoor wil geven...
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
Re: wat is het waard
« Reactie #4 Gepost op: 06-06-2009, 21:01 »
Hier zitten de noppenridders. Probleem van die Husky SM achterbruggen is dat er vaak geen noppenband in past. Maar als er hier iemand een SM zoekt dan is het natuurlijk een fijne motor!

Ik zou het even op het [url=http://www.suportmotardforum.nl]www.suportmotardforum.nl[/url] proberen...

Bedankt voor de doorverwijzing!   Bij deze Husk is zelfs nog een "losse" noppenband die zat er als eerste montage op!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 112
Re: wat is het waard
« Reactie #5 Gepost op: 12-06-2009, 16:41 »
gewoon ff op marktplaats kijken bij enduro motoren en dan kun je ongeveer een indicatie krijgen.
 
Dan zet je hem gewoon te koop voor een bepaalde prijs en dan merk je snel genoeg of het een redelijke prijs is.