Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: O.R.K. Off Road Spektakel 16 oktober  (gelezen 2479 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
O.R.K. Off Road Spektakel 16 oktober
« Gepost op: 10-10-2005, 20:17 »
Post van Toine op ander forum


Citaat
Het ORK Off Road spektakel zal zich dit jaar toespitsen op de Off Road rit. Dit parcours zal mogelijk nog groter en spectaculairder zijn als voorheen. Gezien de zeer positieve reacties van de afgelopen jaren verwachten we dit jaar nog meer rijders.

Natuurlijk zal er weer een Off-Road parcours uitgezet zijn waar de Off-Road rijders zich naar hartelust uit kunnen leven. De uitzetters hebben weer ideeën in overvloed waardoor het parcours zeer afwisselend en spectaculair zal zijn. Er kan gereden worden op een parcours van circa 25 km over onverhard terrein door landerijen, bossen, maïslanden en natuurlijk over het crossterrein van MC Eersel en MC Hapert.

Off-Road parcours:                                                                                       

Natuurlijk zal er weer een Off-Road parcours uitgezet zijn waar de Off-Road rijders zich naar hartelust uit kunnen leven. De uitzetters hebben weer ideeën in overvloed waardoor het parcours zeer afwisselend en spectaculair zal zijn. Er kan gereden worden op een parcours van circa 25 km over onverhard terrein door landerijen, bossen, maïslanden en natuurlijk over het crossterrein van MC Eersel en MC Hapert.

Er kan onbeperkt gereden worden van 9:00 tot 17:00. Er is dus GEEN pauze. Om 16:30 kunnen de laatste rijders starten.

Inschrijven ?

De inschrijving begint om 8:30 in de tent op het startterrein van MC-Eersel. Je kunt je motor al direct mee naar de inschrijving nemen zodat je direct daana kunt starten.

Het inschrijfgeld bedraagt dit jaar € 25,00. Wanneer je geen M.O.N. verzekering hebt dan moet je een verplichte M.O.N.  dagverzekering van € 6,00 afsluiten. Het inschrijfgeld kan alleen op het evenement voldaan worden.


http://www.ork.nl/




Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: O.R.K. Off Road Spektakel 16 oktober
« Reactie #1 Gepost op: 11-10-2005, 09:02 »
Ik wil nu wel eens zo'n echte offroad rit proberen, geen idee of het een beetje lukt,
,of dat ik iedereen in de weg ga rijden  :-X.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: O.R.K. Off Road Spektakel 16 oktober
« Reactie #2 Gepost op: 11-10-2005, 11:24 »
Ben er zelf trouwens niet bij, ga met Erwin proefrijden in Valkenswaard op 2006 Husky modellen    8)  8)

errrrggg he
Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: O.R.K. Off Road Spektakel 16 oktober
« Reactie #3 Gepost op: 11-10-2005, 13:05 »
jaaaaa, lekker knallen op de crossbaan.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: O.R.K. Off Road Spektakel 16 oktober
« Reactie #4 Gepost op: 11-10-2005, 18:17 »
Hmmm. klinkt wel leuk... mar vrees dat ik wéér eens geen tijd vrij ga hebben.. damn... die rotboeren hier in de buurt ook...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: O.R.K. Off Road Spektakel 16 oktober
« Reactie #5 Gepost op: 24-10-2005, 17:19 »
En, hoe was het??
Plaatjes??

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: O.R.K. Off Road Spektakel 16 oktober
« Reactie #6 Gepost op: 24-10-2005, 18:29 »
Was errug tof :D

Meindert en Erwin hadden spijt toen ze na de Huskydag even bij ons kwamen kijken.....die offroad rit was toch echt leuker ;D

De grond was kurkdroog en er zaten maar liefst 3 asfalt oversteekjes in van 2meter ;)
Binnen no time was de grond zo omgeploegd, dat ik me toch echt eens over die angst van mul zand en diepe sporen moest zetten, nou dat lukte dat dagje toch wel en de haakse en U-bochten bochten waren ook niet te tellen, dus daar ook perfect op kunnen oefenen. Heb 3 rondes uitgereden en had nog wel een keer gewild als de benzine niet op was. Maar was wel 1 van de langzaamste die dag, werd aan alle kanten voorbijgestoven :-\

Hier staan wat foto's, die van Arthur en Peet moeten nog komen: http://roos.smugmug.com/gallery/887241

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: O.R.K. Off Road Spektakel 16 oktober
« Reactie #7 Gepost op: 24-10-2005, 19:50 »
lijkt veel op wat zij zaterdag hadden in veldhoven. Daarwas het alleen iets vochtiger, maar dan zijn de sporen des te dieper. Alleen die tankbaan zat er bij jullie niet in he  :P

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: O.R.K. Off Road Spektakel 16 oktober
« Reactie #8 Gepost op: 24-10-2005, 22:16 »
Altijd baas boven baas he?!   ;D
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: O.R.K. Off Road Spektakel 16 oktober
« Reactie #9 Gepost op: 24-10-2005, 22:23 »
ja, er waren ook bekenden die 2 rondjes 30km en 1 van 15 reden, en ook nog eens 10 jaar ouder zijn dan ik :-/.
Verder moest ik de vernedering ondergaan dat iemand anders moest helpen mijn fiets op te pakken, omdat ik zelf geen kracht meer had :'(
tochmaar eens naar de sportschool  ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: O.R.K. Off Road Spektakel 16 oktober
« Reactie #10 Gepost op: 25-10-2005, 10:01 »
Geen tankbaan, wel 2 geweldig mulle, veel heuvels en bochten tellende crossterreinen ;D

Mijn conditie stond er beter bij dan ik dacht, volgens een paar mannen die naast de bus van Arthur stonden, was dit zeker een errug pittig parcours, vanwege het diepe droge zand met de daarbijhorende stofwolken en het ontbreken van rechte stukken......
En ik heb toch geen spierpijn gehad  ::)

Dit kreeg je dus over je heen, als je ingehaald werd :-\

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: O.R.K. Off Road Spektakel 16 oktober
« Reactie #11 Gepost op: 25-10-2005, 10:49 »
Niet laten inhalen dus!   8)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: O.R.K. Off Road Spektakel 16 oktober
« Reactie #12 Gepost op: 25-10-2005, 10:58 »
Niet laten inhalen dus!   8)
Tegen de richting in rijden dus... ::) :o  :D
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: O.R.K. Off Road Spektakel 16 oktober
« Reactie #13 Gepost op: 25-10-2005, 11:04 »
 ;D ;D

(en nog veeeeel oefenen 8))

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: O.R.K. Off Road Spektakel 16 oktober
« Reactie #14 Gepost op: 25-10-2005, 11:15 »
ziet er leuk uit, ook erg zwaar denk ik.