Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Het rariteitenkabinet van de OER 2009  (gelezen 3047 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 97
Het rariteitenkabinet van de OER 2009
« Gepost op: 15-06-2009, 18:36 »
Enigszins bekomen van alle indrukken van 8 dagen oost europa leek het mij wel geinig een topic te starten met alle rariteiten die we onderweg zijn tegengekomen.
 
Zie hier: een verdwaalde deelnemer die een deeltraject van de rallye meereed....
 


Hij begon een heel verhaal in het Roemeens.....waarschijnlijk waar hij de 2e special van de dag kon vinden... :D
 
gr.
Mark

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
Re: Het rariteitenkabinet van de OER 2009
« Reactie #1 Gepost op: 15-06-2009, 19:04 »
Geweldig moment inderdaad. Hij bleef maar Roemeens tegen me aan ratelen. Na een minuutje of zo heb ik 'm maar in het Nederlands antwoord gegeven. Best een leuk gesprek zo.  :)
Die helm was nog wel het mooiste. Maatje 74 of zo.  ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
Re: Het rariteitenkabinet van de OER 2009
« Reactie #2 Gepost op: 15-06-2009, 20:19 »
en roken dat die bak van hem deed!

ergens in een dorpsbarretje
niet raar maar wel heel lief, met stomme verbazing keek ze mee toen ik Rob wat foto's van de dag liet zien
met gebaren taal vroeg ik of ze ook op een plaatje wilde, ze ging er echt voor staan en glunderde na afloop



gr Hilbert

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 97
Re: Het rariteitenkabinet van de OER 2009
« Reactie #3 Gepost op: 15-06-2009, 20:25 »
Bij het bekijken van je foto's werd mij al gevraagd of dit de burgemeester van het dorp was?  :confused:
Maar het was dus haar zus....de kroegbazin.. :D
 
gr.
Mark

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 6
Re: Het rariteitenkabinet van de OER 2009
« Reactie #4 Gepost op: 16-06-2009, 14:59 »
Gerjan had ons gewaarschuwd voor honden, maar vooral die met een plankje aan hun nek.
op een van die dagen dat ik niet op de motor zat, werden we belaagd door een zwerfhond. de foto van de aanval is helaas mislukt.
elke keer als we uit de Landcruiser stapten om foto's van motoren te maken, reed dat beest tegen onze benen. Toen Chauffeur/ fotograaf Ed uit pure nood de foto's vanuit de auto ging maken schudde de Toyota nog heen en weer. Het beest was de voorband aan het berijden.
Tot in Satu Mare heeft hij zijn grote nieuwe vriend achtervolgd.
Dus: pas voortaan op voor honden, vooral voor die types met plankjes om hun nek, en voor die mannetjes met die trouwe hondenogen.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 36
Re: Het rariteitenkabinet van de OER 2009
« Reactie #5 Gepost op: 17-06-2009, 09:52 »
Deze 2 makkers waren tutti lampioni. Er zit dan ook geen water in het flesje.
 
PS deze foto is gemaakt om 8.39 uur!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: Het rariteitenkabinet van de OER 2009
« Reactie #6 Gepost op: 18-06-2009, 12:53 »
Haha ;D ;D ;D
 
Die rechter heeft ook nog een half uur tegen mij aangezwamd.... tot alle schaapjes voorbij waren.
Beetje naief dat ik niet eens gemerkt heb dat ze lazarus waren....
 
Leuk he ?
Onno

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1079
Re: Het rariteitenkabinet van de OER 2009
« Reactie #7 Gepost op: 18-06-2009, 21:34 »
Haha, dat waren die schapenneukers.  ;D


Ze stonden maar te brabbelen en te doen. Vervolgens wees hij naar een schaap en maakte erg suggestieve bewegingen. Moet vast heel eenzaam zijn daar in de bergen.  :-X
Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2923
Re: Het rariteitenkabinet van de OER 2009
« Reactie #8 Gepost op: 18-06-2009, 21:53 »
Die linkse heeft zelfs een trechter op z'n hoofd... :D
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
Re: Het rariteitenkabinet van de OER 2009
« Reactie #9 Gepost op: 18-06-2009, 22:13 »
Schitterende foto!
 
Zo blauw als een.......nou ja, overhemd hè.

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2923
Re: Het rariteitenkabinet van de OER 2009
« Reactie #10 Gepost op: 18-06-2009, 23:01 »
Lallend ten onder..dat is toch ook geen wonder...lallend ten onder..hij kon er niet meer zonder....  ( vrijvertaald naar een text van De Boegies)...




Machtige foto man....moet je plaatsen in een forum "verzin een onderschrift".... :D


Kijken of er leuke reacties komen..

http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/12895123#12895123
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 41
Re: Het rariteitenkabinet van de OER 2009
« Reactie #11 Gepost op: 22-06-2009, 16:55 »
ik heb ook nog wel een leuk verhaaltje, heb er alleen helaas geen foto van, was ook niet verstandig om daar te stoppen, we kwamen door dat roma dorpje, waar we heel aardig begroet werden door de kinderen langs de weg en een paar bochten verder stond een wel heel grote kale roma :o langs de kant van de weg, met een enorme steen  :-\  in zijn handen die hij vanzelf naar ons toe wilde gooien, hij gooide natuurlijk mis ;D , ben benieuwd welke oer deelnemers deze roma ook hebben gezien, groot, kaal een ktm kleren aan,dat dan weer wel :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Het rariteitenkabinet van de OER 2009
« Reactie #12 Gepost op: 22-06-2009, 19:00 »
Heb ik niet gezien, :) wel een heel klein, kaal jochie met nauwelijks kleren ,(zelfs geen KTM pakkie) die nog nauwelijks kon lopen, maar wel al heel goed kon mikken. Vrees dat de grote zandkorrels die mijn helm raakten volgend jaar nog wel een stukje groter zullen zijn bij dit....... jochie.
 
Zijn vriendje liep al met een stok van een meter te zwaaien, maar ik reed gelukkig net ff voorop, dus die was voor mijn collega die achter mij reed...... ::)
 
@Waldbrowser: volgend jaar dit dorpje "op steenworp" afstand passeren?!!!
Zo weten we ook weer waar dat gezegde vandaan komt. :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: Het rariteitenkabinet van de OER 2009
« Reactie #13 Gepost op: 22-06-2009, 19:08 »
Citaat
ik heb ook nog wel een leuk verhaaltje, heb er alleen helaas geen foto van, was ook niet verstandig om daar te stoppen, we kwamen door dat roma dorpje, waar we heel aardig begroet werden door de kinderen langs de weg en een paar bochten verder stond een wel heel grote kale roma :o langs de kant van de weg, met een enorme steen  :-\  in zijn handen die hij vanzelf naar ons toe wilde gooien, hij gooide natuurlijk mis ;D , ben benieuwd welke oer deelnemers deze roma ook hebben gezien, groot, kaal een ktm kleren aan,dat dan weer wel :D

Volgens mij heb ik hem ook gezien. Een oranje KTM vlaggetje op zijn helm en een KTM cape op zijn rug. En een enorm blauw linker been, maar wel weer die smile op zijn gezicht. Ik stopte daar toevallig om een vraag te beantwoorden en inderdaad, zeer dreigende houding en de steen was grooooooot....  :D :D

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: Het rariteitenkabinet van de OER 2009
« Reactie #14 Gepost op: 22-06-2009, 21:53 »
Waldbrowser had tijdens de briefing al gewaarschuwd voor deze kids en verwijzend naar onze volle protectie, geadviseerd lachend aan ze langs te rijden.
 
Ja lache.. net boven mn scheenbeschermer juist onder mn knieschijf! :-\
 
Stokken in je wielen, die deden ze ook gooien.. ::)
Avonturier!