Die van Fr@ is 28/28 mm en die van JW denk ik ook (als het op een ktm past). Blijven er 2 opties:
- die van offtheroad.de bestellen (119 euro als 22/28 mm + 6 euro verzend, 3 dagen levertijd)
- Rox uit US bestellen via ellen den otter:
[font='arial','sans-serif']Kosten voor producten [/font] [font='arial','sans-serif']$84.75 [/font]
[font='arial','sans-serif']Shipping kosten binnen de USA [/font] [font='arial','sans-serif']$9.01 [/font]
[font='arial','sans-serif']Geschatte verzendkosten naar Nederland [/font] [font='arial','sans-serif']$34.00 [/font]
[font='arial','sans-serif']Currency toeslag (5% over bovenstaande) * [/font] [font='arial','sans-serif']$6.39 [/font]
[font='arial','sans-serif']Subtotaal [/font] [font='arial','sans-serif']$134.14[/font]
[font='arial','sans-serif'] [/font]
[font='arial','sans-serif']Omgerekend euro's [/font] [font='arial','sans-serif']€ 103.27 [/font]
[font='arial','sans-serif']Handling fee [/font] [font='arial','sans-serif']€ 25.00 [/font]
[font='arial','sans-serif']Totaal [/font] [font='arial','sans-serif']€ 128.27 [/font]
[font='arial','sans-serif'] [/font]
[font='arial','sans-serif']De “kosten voor product” zijn inclusief 6% sales tax. [/font]
[font='calibri','sans-serif']Niet inbegrepen zijn de invoerrechten en[/font] [font='calibri','sans-serif']19%[/font] [font='calibri','sans-serif']BTW die in rekening kunnen worden gebracht bij invoer. [/font]
[/i][/size]
Ik kan nog even met Rox bellen of ze willen shippen naar NL, iemand ervaring mee?
Moet ik er dan nog meer bestellen? Wie oh wie?
Grtz,
Remco
Post Merge: 25-06-2009, 07:55
Jakkes lelijk:
Die van Fr@ is 28/28 mm en die van JW denk ik ook (als het op een ktm past). Blijven er 2 opties:
- die van offtheroad.de bestellen (119 euro als 22/28 mm + 6 euro verzend, 3 dagen levertijd)
- Rox uit US bestellen via ellen den otter:
Kosten voor producten $84.75
Shipping kosten binnen de USA $9.01
Geschatte verzendkosten naar Nederland $34.00
Currency toeslag (5% over bovenstaande) * $6.39
Subtotaal $134.14
Omgerekend euro's € 103.27
Handling fee € 25.00
Totaal € 128.27
De “kosten voor product” zijn inclusief 6% sales tax.
Niet inbegrepen zijn de invoerrechten en 19% BTW die in rekening kunnen worden gebracht bij invoer.
Ik kan nog even met Rox bellen of ze willen shippen naar NL, iemand ervaring mee?
Moet ik er dan nog meer bestellen? Wie oh wie?
Grtz,
Remco