Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: saharaexperience - iemand ervaring mee?  (gelezen 1188 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
saharaexperience - iemand ervaring mee?
« Gepost op: 23-06-2009, 10:58 »
zit op de site te kijken, zier er wel leuk uit! iemand ervaring mee?  volgende trip is in oktober.

http://www.saharaexperience.nl/

wel even je beeldscherm met F11 groot maken anders zie je de navigatie niet op 1024.
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4275
Re: saharaexperience - iemand ervaring mee?
« Reactie #1 Gepost op: 23-06-2009, 11:29 »
Ik meende wat ik in frankrijk zij hoor :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: saharaexperience - iemand ervaring mee?
« Reactie #2 Gepost op: 23-06-2009, 11:32 »
Ik meende wat ik in frankrijk zij hoor :)
ja, das ook nog steeds een optie!!
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: saharaexperience - iemand ervaring mee?
« Reactie #3 Gepost op: 23-06-2009, 13:17 »
Ziet er netjes uit!!

Wie zit erachter?
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 376
Re: saharaexperience - iemand ervaring mee?
« Reactie #4 Gepost op: 23-06-2009, 23:50 »
Ziet er netjes uit!!

Wie zit erachter?

dit zijn een groepje vrienden die echt wel graag leute maken.
ik kwam ze vorig jaar in november tegen in ouarzazate.
 
jochem is volgens mij een beetje de organisator(aangename kerel) en laat zich bijstaan door marjolein,mowi,edwin, floris en sam.
 
sinds die tijd zijn ze... zo te zien alleen maar NOG PROFESSIONELER geworden 8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 499
Re: saharaexperience - iemand ervaring mee?
« Reactie #5 Gepost op: 25-06-2009, 00:19 »
mijn vriendin is hier meegeweest. was een erg mooie trip Echter de prijs is aan de hoge kant voor wat ze bieden.
1650 exclusief de vlucht.en exclusief evt kleding. al met al kom je snel op een 3000 euro uit.
 
voor dit bedrag kan je in namibie met een tenere de woestijn verkennen inclusief vlucht. check de yamaha website
 
Het zijn overigens wel erg vriendelijke mensen en enthausaiste mensen.
 
een goed alternatief is bijv de marokko raid van EAO; http://www.enduroadventure.eu/
 
voor 1800 euro hetzelfde inclusief vlucht!En met eigen motor.
 
de raid is geen wedstrijd
 
Ik heb dit zelf ook gedaan destijds als voorbereiding voor de dakar rally. prima te doen en Martin fontein die de groep leid is zeker geen onbekende maar juist een persoon met erg veel ervaring in dit gebied, hij kent de regels van het alnd en de mensen wat het erg makkelijk maakt als er ooit een situatie onstaat waarbij je hulp nodig hebt.
 
een echte aanrader
 
bryan
www.juniorridingexperience.com         bookings@juniorridingexperience.com
www.motox-travel.com           info@motox-travel.coml
www.motox.nl                         info@motox.nl

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: saharaexperience - iemand ervaring mee?
« Reactie #6 Gepost op: 25-06-2009, 00:31 »
ik zoek iets om wat meer ervaring op te doen, liefst met eigen motor  ;) dus ga eens met Martin bellen, thx!
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: saharaexperience - iemand ervaring mee?
« Reactie #7 Gepost op: 25-06-2009, 10:34 »
dank voor je input bryan!

3500 is een hoop geld, maar vergeet niet dat het rijden op een aandere motor een behoorlijk fuinancieel voordeel is.  Ik ga eens rustig kijken naar de alternatieven,

@stevenD : even een weekje op en neer naar marokko met de eigen auto is ook nog steeds een goed idee. oktober/november?

JW
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: saharaexperience - iemand ervaring mee?
« Reactie #8 Gepost op: 25-06-2009, 16:46 »
 
Citaat
een goed alternatief is bijv de marokko raid van EAO; [url=http://www.enduroadventure.eu/]http://www.enduroadventure.eu/[/url]
 
voor 1800 euro hetzelfde inclusief vlucht!En met eigen motor.
 
de raid is geen wedstrijd
 
Ik heb dit zelf ook gedaan destijds als voorbereiding voor de dakar rally. prima te doen en Martin fontein die de groep leid is zeker geen onbekende maar juist een persoon met erg veel ervaring in dit gebied, hij kent de regels van het alnd en de mensen wat het erg makkelijk maakt als er ooit een situatie onstaat waarbij je hulp nodig hebt.
 
een echte aanrader
 
bryan

Inderdaad , en vergeet ook Leo niet , de vaste laatste rijder van de Marokko raid groep , in 2008 reed ik op een pas in de Atlas een schaap dood , dankzij de hulp van Leo werd alles perfect opgelost , dus inderdaad met EAO ben je in goede en betaalbare handen.
Jac
 
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2923
Re: saharaexperience - iemand ervaring mee?
« Reactie #9 Gepost op: 27-06-2009, 11:32 »
Ik ken Jochem, sympathieke vent...hij is tijdens de LDC 2008 van z'n motor gestuiterd met gebroken ribben...
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: saharaexperience - iemand ervaring mee?
« Reactie #10 Gepost op: 28-06-2009, 09:42 »
3500 is een hoop geld, maar vergeet niet dat het rijden op een aandere motor een behoorlijk fuinancieel voordeel is.

Moet je alleen goed de voorwaarden nagaan, welke schade je aan je eigen motor gewoon accepteerd en niet zou vervangen, of je zou zelf voor 2e hands delen op ebay zoeken, moet bij dit soort organisaties wel de volle pond betaald worden... Ik weet dat een aantal mensen van de groep waarmee ik naar Zuid-Afrika ben geweest een hele leuke rekening hebben gekregen (nieuwe kuipdelen, nieuwe cilinder deksel (boxer) allemaal enkel vanwege krassen) Ik geloof dat onze fredventure ook zoiets heeft ervaren met joshimoto... Dus vraag dat vooraf goed na..

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4275
Re: saharaexperience - iemand ervaring mee?
« Reactie #11 Gepost op: 28-06-2009, 13:51 »
@stevenD : even een weekje op en neer naar marokko met de eigen auto is ook nog steeds een goed idee. oktober/november?

Gaat ergens December/oud op nieuw worden denk ik.  Marokko of anders zandduintjes van TunesiĆ«