Mijn lijst, te lang als ik het nu zie:
- Een achterband na drie dagen. Kocht ik voor errug weinig een tweede hansje voor tijdens de rally. 10 of 20 euro, weet ik niet meer
- Een voorband na zeven dagen. 45 euro
- Een voorvelg, die kon bij inspectie thuis niet eens meer op de grond blijven staan. Bekend punt voor een adventure, klopt dus ook. 250 euro, zit er gelijk een veel betere op
- Een voorwiellager aan barrels. Joost mag het weten waarom, ik vermoed de hogedrukspuit in Targu Mures. 50 euro
- Een set keerringen van de voorvork door de drek. Tijdens de rally vervangen. Komen nu direct sokjes op. 32 euro
- Een afstandsbediening van de tripteller. Krijg ik gratis een nieuwe voor.
- Twee knipperlichten. 30 euro
- Een kentekenplaathouder. laat ik zo
- Drie sets remblokken achter. Zonder de remmen overigens. Remschijf slingert volgens mij ook. 45 euro
- Kuipdelen allemaal beschadigd, vond ik jammer in 1ste instantie, nu deert het me weinig eigenlijk.
485 euro dus...
Oliepijl is niet gewijzigd tijdens de rally. Geeft maar weer eens aan dat je de motor eigenlijk totaal niet belast.
Ach ja, al met al zal het de waarde van de motor wel beinvloedden, maar hij ziet er nu tenminste wel uit als een echte rally motor
En voor mezelf is ie nog steeds evenveel waard..
Onno