Algemeen > Rommelmarkt

Gezocht crossstuur

(1/4) > >>

Leo:
Heeft iemand misschien nog een recht crossstuur op de plank liggen wat de breedte van 90 cm ongeveer bereikt en wat weg mag ?

LEO

Roos:
Moet ie helemaal precies recht zijn, of mag er een klein knikje aan de rechterkant zitten?
(originele stalen stuur van de DRZ, mag je zo hebben)

Dr_Bean:
wat bedoel je met 'recht': Een stuur zonder kromming, of een stuur wat niet krom is?

verder: Wat voor maat stuur ? 22mm of 28mm of nog anders?

Ik heb wel een oud renthal stuur liggen met dwarsbalkje wat ooit op mijn XR zat. Is wel een keertje recht gebogen, en dusook vast niet 100% zuiver.

Leo:

--- Citaat van: Dr_Bean op 13-10-2005, 18:16 ---wat bedoel je met 'recht': Een stuur zonder kromming, of een stuur wat niet krom is?

--- Einde van citaat ---

ik bedoel een stuur wat niet zo krom is (die 2e optie dus) dat ik het niet meer redelijk recht kan buigen.


--- Citaat van: Dr_Bean op 13-10-2005, 18:16 ---verder: Wat voor maat stuur ? 22mm of 28mm of nog anders?
--- Einde van citaat ---

22mm


--- Citaat van: Dr_Bean op 13-10-2005, 18:16 ---Ik heb wel een oud renthal stuur liggen met dwarsbalkje wat ooit op mijn XR zat. Is wel een keertje recht gebogen, en dusook vast niet 100% zuiver.

--- Einde van citaat ---

Goed genoeg voor mij dus.

Wat voor mij het belangrijkste is is dat het stuur zo breed mogelijk is.

Roos en Dr Bean hebben jullie allebei een stuur over wat 22 mm is en (veel) breder dan 74cm ?

LEO

Dr_Bean:
22 mm stuur, ouwe renthal, volgens mij is dat 80 a 85 cm breed. Ik zal straks effe in de schuur zoeken wara die is

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie