Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: dinsdagavond ? kuilavond !  (gelezen 118766 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: dinsdagavond ? kuilavond !
« Reactie #690 Gepost op: 12-04-2012, 20:49 »
je gaat vooruit
goed gedaan

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 123
Re: dinsdagavond ? kuilavond !
« Reactie #691 Gepost op: 12-04-2012, 20:53 »
@Brts en Zwaailicht: helemaal top! Zondag mooie plaatjes schieten, maatje van me heeft er ook zin in!


Collega van me komt even langs om eens een stukje offroad rijden te proberen. Ook wel weer lachen!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 767
dinsdagavond ? kuilavond !
« Reactie #692 Gepost op: 12-04-2012, 21:50 »
@Brts en Zwaailicht: helemaal top! Zondag mooie plaatjes schieten, maatje van me heeft er ook zin in!


Collega van me komt even langs om eens een stukje offroad rijden te proberen. Ook wel weer lachen!!

Ja ik heb er ook zin in !!!! Heb een DR BIG bij me in de oorspronkelijke rood-witte kleuren. Daarnaast : voor mij de eerste keer in de Kuil. Dat wordt lachen :)
Greetz, Hans
BMW R1150RT

Offline member

  • *****
  • Berichten: 307
Re: dinsdagavond ? kuilavond !
« Reactie #693 Gepost op: 12-04-2012, 21:53 »
Op pagina 45 van dit draadje ben ik te zien op mijn gele Husaberg. Misschien gaat Nijssen nog mee, zal hem nog even bellen voor die tijd.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 767
dinsdagavond ? kuilavond !
« Reactie #694 Gepost op: 12-04-2012, 22:25 »
Op pagina 45 van dit draadje

Ik werk met tapatalk en de pagina's werken bij mij anders.
Greetz, Hans
BMW R1150RT

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 123
Re: dinsdagavond ? kuilavond !
« Reactie #695 Gepost op: 13-04-2012, 10:33 »
Helemaal top!!  :D

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 110
Re: dinsdagavond ? kuilavond !
« Reactie #696 Gepost op: 13-04-2012, 22:59 »
Op pagina 45 van dit draadje ben ik te zien op mijn gele Husaberg. Misschien gaat Nijssen nog mee, zal hem nog even bellen voor die tijd.




Brts/duckman,


zal er zondag bij zijn, morgen ff rommelen aan de fiets dat ie weer een beetje mul zand aan kan.


greetzz,
Nijssen 8)
waar een wil is, ben ik weg...

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 123
Re: dinsdagavond ? kuilavond !
« Reactie #697 Gepost op: 14-04-2012, 16:47 »
Geweldig! Gijs vond een mannetje of vier top, dan hebben we een mooi cluppie voor foto's!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 307
Re: dinsdagavond ? kuilavond !
« Reactie #698 Gepost op: 14-04-2012, 18:23 »
rond acht uur daar? Ik ben te herkennen aan mijn fel rode haar in mijn fel groene Peugeot 106, met een fel gele Husaberg erachter.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 767
dinsdagavond ? kuilavond !
« Reactie #699 Gepost op: 14-04-2012, 18:50 »
rond acht uur daar? Ik ben te herkennen aan mijn fel rode haar in mijn fel groene Peugeot 106, met een fel gele Husaberg erachter.

Nou brts, dan zijn mooi felle kleuren. Ik ben kleurenblind, maar dit gaat  goedkomen :)
Ik kom op een rood/witte BIG met als speciaal kenmerk floodlights en HD-camera op de fiets 8)



Even wat leuke beelden maken. Daarna eraf want ik verwacht wel dat de kans op onderuit gaan aanwezig is.

Greetz, Hans
BMW R1150RT

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 123
Re: dinsdagavond ? kuilavond !
« Reactie #700 Gepost op: 14-04-2012, 21:45 »
Ik heb idd rond 8u daar met Gijs afgesproken, ik rij om 7u weg uit Amsterdam. Rij binnendoor via Sloterdijk en doe er ongeveer een uurtje over volgens de routeplanner. Pak wel wat bermpjes mee onderweg denk ik  :D


Gijs komt denk ik met een Focus, ik op een husqvarna 510. Rood/wit, kleding ook met een zwart grijze jas met verheul reclame en een Duckman cartoon acterop..... Maar bedenk me net dat ik een rugtas om heb  :-X


Tot morgen!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 767
dinsdagavond ? kuilavond !
« Reactie #701 Gepost op: 14-04-2012, 22:01 »
Ik heb idd rond 8u daar met Gijs afgesproken, ik rij om 7u weg uit Amsterdam. Rij binnendoor via Sloterdijk en doe er ongeveer een uurtje over volgens de routeplanner. Pak wel wat bermpjes mee onderweg denk ik  :D


Gijs komt denk ik met een Focus, ik op een husqvarna 510. Rood/wit, kleding ook met een zwart grijze jas met verheul reclame en een Duckman cartoon acterop..... Maar bedenk me net dat ik een rugtas om heb  :-X


Tot morgen!

Ik rij iets eerder weg, maar zal dan ergens achter je zitten wNt ik kom uit hoorn.
Rood/witte BIG en zwart pak ......
Greetz, Hans
BMW R1150RT

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 123
Re: dinsdagavond ? kuilavond !
« Reactie #702 Gepost op: 15-04-2012, 12:40 »
Was top jongens, dank voor het komen en meewerken! Hopen dat Gijs de foto's snel klaar heeft! En Caspar snel een endurootje koopt  ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 307
Re: dinsdagavond ? kuilavond !
« Reactie #703 Gepost op: 15-04-2012, 13:00 »
Heeft hij jouw husky niet stiekem al in zn schuur gezet? :D

Maar idd, ben erg benieuwd naar de foto's!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 110
Re: dinsdagavond ? kuilavond !
« Reactie #704 Gepost op: 15-04-2012, 14:21 »



duckman,


ik vind dat je op moet gaan voor "ARM's-next top model" die poses, geweldig..en zo natuurlijk... ;D


zonder gekheid;
leuk initiatief, lekker gereden, mensen leren kennen. toppie




op een gegeven moment kwam de camera-man (gijs) op een husqy voorbij en stonden wij foto's te maken
mooi toch.


thanx, en ben benieuwd naar de foto's.


greetzz, Nijssen 8)

waar een wil is, ben ik weg...