was totaal wat anders dan de vorige keer, erg leerzaam maar toch niet zo mijn kopje thee.
't eindigde voor mij wat minder
slechts 2 keer gevallen, waarvan de 1ste keer niet echt (moest alleen flink sjorren om mijn voorwiel weer uit die greppel te krijgen), 2de keer flink hard op mijn schouder.
'k weet niet wie het was, maar iemand heeft voor mij de DRZ weer opgeraapt, dat lukte me ff niet, nogmaals bedankt you probably know who you are.
vervolgens ben ik even gaan uithijgen bij het hek, schouder was toch wat gevoelig dus maar gestopt.
omkleden ging wat moeizaam, is wel vaker voorgekomen dus ff doorbijten. alleen de brommer weer op de aanhanger ging ook niet, dus daar ben ik ook geholpen (weer vergeten te vragen wie je bent
), bedankt nogmaals.
eenmaal in de auto weinig last, totdat de snelweg ophield en er geschakeld moest worden, blijkbaar was de adrenaline uitgewerkt, een flinke pijnscheut in mijn schouder.
thuis gelijk de dokter gebeld ...........(lang verhaal kort) ................. sleutelbeen (door) gebroken en schouderblad gescheurd/breuk
.
't is een mooie breuk volgend de dienstdoende arts, ik hoop de x-ray nog een keer te laten zien.
desalniettemin oliver, bedankt voor de organisatie