Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 3 oktober Enduro Bergeijk  (gelezen 9485 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: 3 oktober Enduro Bergeijk
« Reactie #15 Gepost op: 13-09-2009, 19:30 »
Zullen we iets samen regelen met brandstof o.i.d.?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: 3 oktober Enduro Bergeijk
« Reactie #16 Gepost op: 13-09-2009, 20:17 »
Ok. Ik neem aan dat 1 ronde van 80 km op 1 tank te doen is, dus benzine na 1 ronde zou genoeg moeten zijn (?)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: 3 oktober Enduro Bergeijk
« Reactie #17 Gepost op: 13-09-2009, 20:58 »
Neem dan een grote jerrycan mee.Je moet 2 maal je tank vullen.
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 487
Re: 3 oktober Enduro Bergeijk
« Reactie #18 Gepost op: 13-09-2009, 21:55 »
Op noppenforum staat in het topic over Bergeijk ook een serviceteam voor daglicentiehouders. Ze doen dit nu voor de eerste keer en ik heb me (zeker met mijn tweetakt) al bij hen aangemeld. Kost een tientje en scheelt een hoop gedoe.
's Morgens je twee jerrycans bij ze inleveren en zij verzorgen de rest, inclusief je natje en je droogje.
Tjek het uit!
Grtz,
Dick.

Post Merge: 13-09-2009, 22:00
Neem dan een grote jerrycan mee.Je moet 2 maal je tank vullen.
 

Voor een viertakt moet één jerrycan op zich genoeg zijn. Daglicenties rijden twee ronden dus met één keer tanken aan het begin van de tweede ronde moet het lukken.
Grtz,
Herr DRénérZéele

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Re: 3 oktober Enduro Bergeijk
« Reactie #19 Gepost op: 13-09-2009, 23:02 »
Wedden dat je het met een 4-takt ook niet red op 1 tank benzine op 80km.
Met een 8 liter tank in ieder geval niet op een zware zand route en als je flink gas geeft op de proeven.
In Handel met de off road rit moet ik blij zijn als ik 40km kan rijden op een volle 8 liter tank  ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: 3 oktober Enduro Bergeijk
« Reactie #20 Gepost op: 13-09-2009, 23:05 »
Eén van de jongens van de ORA die meerijdt rijdt nog een standaard DRZ. Die doet misschien wel 2 rondjes op 1 tankje, we zullen 't zien ;D Ga dat van die daglicentieservice even uitzoeken...

Post Merge: 13-09-2009, 23:05
Neem dan een grote jerrycan mee.Je moet 2 maal je tank vullen.
 

Daglicentiehouders rijden toch maar 2 rondjes?? ??? ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 487
Re: 3 oktober Enduro Bergeijk
« Reactie #21 Gepost op: 13-09-2009, 23:50 »
Wedden dat je het met een 4-takt ook niet red op 1 tank benzine op 80km.
Met een 8 liter tank in ieder geval niet op een zware zand route en als je flink gas geeft op de proeven.
In Handel met de off road rit moet ik blij zijn als ik 40km kan rijden op een volle 8 liter tank  ::)

Beter mee verlegen dan om verlegen...... :-\

Post Merge: [time]zo 13 sep 2009 22:51:58 GMT-1[/time]
Eén van de jongens van de ORA die meerijdt rijdt nog een standaard DRZ. Die doet misschien wel 2 rondjes op 1 tankje, we zullen 't zien ;D Ga dat van die daglicentieservice even uitzoeken...

Post Merge: [time]zo 13 sep 2009 22:05:47 GMT-1[/time]
Daglicentiehouders rijden toch maar 2 rondjes?? ??? ::)

Yep, dagllicenties rijden "maar" twee rondjes.
Nog steeds genoeg om moe van te worden trouwens.... 8)

Service team:

"NIEUW !!! Twin air - JTX enduro service team

Om daglicentie rijders te ondersteunen hebben enthousiaste leden van de off road club ” Capella Stampers” het Twin air - JTX enduro service team opgestart.
Het najaar enduro seizoen staat voor de deur en op 3 oktober zien we weer vele rijders aan de start bij de prachtige enduro in Bergeijk.
Om mensen kennis te laten maken met de endurosport heeft de KNMV een aantal jaren geleden de mogelijkheid geboden om met een daglicentie of eenmalig met een off-road licentie, deel te nemen aan een enduro.

Dat vele motorliefhebbers hier gebruik van maken wordt al snel duidelijk door het grote aantal aanmeldingen bij de daglicentie’s in Bergeijk. Het maximale aantal van 100 deelnemers in deze klasse werd in korte tijd bereikt en er staan al mensen op de wachtlijst.

Om daglicentie rijders te ondersteunen hebben enthousiaste leden van de off road club ” Capella Stampers” het Twin air - JTX enduro service team opgestart.

Met ondersteuning van Twin air en JTX zorgen vrijwilligers van dit serviceteam voor de begeleiding van de rijders gedurende de enduro. Dit begint met het innemen van de benzinekannen voor de start, het opbouwen van de servicetenten bij de start en het tussenpunt waar milieumatten liggen, tijdklokken die er voor zorgen dat iedereen op tijd weer vertrekt, het verstrekken van frisdrank en fruit en het doorgeven van start en doorkomst tijden.

Voor € 10,00 per enduro krijgt u de ondersteuning van het Twin air - JTX enduroservice team

Inmiddels verzorgt het Twin air - JTX seviceteam in Bergeijk al voor 25 rijders de service. In verband met het verlenen van goede service wil men maximaal 40 deelnemers ondersteunen.

Diegene die interesse heeft om van deze service gebruik te maken kan contact opnemen met Theo Vialle : tel 06-5537 2511

bron http://www.enduro.nl/"

Doe er je voordeel mee,

Grtz,
Dick.
Grtz,
Herr DRénérZéele

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: 3 oktober Enduro Bergeijk
« Reactie #22 Gepost op: 14-09-2009, 07:17 »
Is het een idee om als 'team' in te schrijven? Team www.allroadmaniacs.nl, maken we ook gelijk wat reclame voor de site hier!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: 3 oktober Enduro Bergeijk
« Reactie #23 Gepost op: 14-09-2009, 22:38 »
@Noppy, maar we hebben toch al ingeschreven?
 
Is inderdaad lullig om voor t einde leeg te staan, maar ik heb laatst op Rutten 72 km gereden met één tank van 9,nogwat liter (Heb helaas een zuinige rijstijl :-[ ).
Kan natuurlijk ook mijn 14 l tank ff erop zetten en 11 litertjes meenemen voor 80 km.
Of Theo ff bellen...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 487
Re: 3 oktober Enduro Bergeijk
« Reactie #24 Gepost op: 14-09-2009, 22:44 »
Beter een keertje tanken onderweg bij de tijdcontrole. Hoef je niet de hele tijd die extra kilo's rond te rijden, (en op te tillen). 8)
Grtz,
Herr DRénérZéele

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: 3 oktober Enduro Bergeijk
« Reactie #25 Gepost op: 14-09-2009, 22:48 »
Het schijnt tot maximaal één uur voor de start toegestaan  losse mensen als één team in te schrijven. De inschrijving van het team geschiedt dan, terwijl de individuen ingeschreven blijven.

@Noppy, maar we hebben toch al ingeschreven?


Offline member

  • *****
  • Berichten: 487
Re: 3 oktober Enduro Bergeijk
« Reactie #26 Gepost op: 14-09-2009, 22:51 »
Wil best wel als team inschrijven, maar wat worden de clubkleuren....... :stupid:

Post Merge: 14-09-2009, 22:53
Ga niet in dat maffe wit rijden, dan zie je die modder zo goed.... ;D ;D ;D
Grtz,
Herr DRénérZéele

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: 3 oktober Enduro Bergeijk
« Reactie #27 Gepost op: 14-09-2009, 23:06 »
Vuilniszakgrijs? ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 487
Re: 3 oktober Enduro Bergeijk
« Reactie #28 Gepost op: 14-09-2009, 23:57 »
Vuilniszakgrijs? ;D

Past wel mooi bij m'n gezicht.... :confused:
Grtz,
Herr DRénérZéele

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: 3 oktober Enduro Bergeijk
« Reactie #29 Gepost op: 15-09-2009, 22:20 »
Bij mijn gezicht ook, maar daarom rij ik met helm 8)