Ok; vanavond ben ik weer bij de motor...dan ga ik weer verder knutselen.
Hoewel ik het massa draad al aan het blok vast zag zitten zal ik hem eens loshalen en doormeten.
Post Merge: 05-08-2009, 22:53
Succes geboekt:
Ik heb het probleem(eigenlijk waren het er 3) vanavond kunnen oplossen:
- decompressie kastje verwisseld met die van go!... Start Motor ging direct weer rond, maar nog wel met vonken van de start motor vandaan. (nu dus op zoek naar een 2e hands decompressie kastje, iemand een idee of die van een 800 hetzelfde is als een 750?)
- eerst de start motor eruit getrokken, contact vlakken waar de boutjes van de start motor zitten met een koper borsteltje goed schoongemaakt. En terug gezet MET 2 boutjes, want er zat er nog maar één toen ik hem kreeg. Geen vonken meer te zien daarna...dus dat probleem was ook opgelost...helaas kwamen de vonken toen niet bij de bougies te voor schijn.
- toen wat bedrading doorgemeten en maar de cdi uitgewisseld van go!...daarmee wilde die zonder uitlaat al lopen. Voor de zekerheid de originele cdi weer teruggezet en daarmee deed die het ook weer! Dus waarschijnlijk wat oxidatie bij de contacten van de cdi stekkers.
Wel leuk die flammen uit de uitlaat poort zonder uitlaat