Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: wie gaan er mee  (gelezen 2678 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: wie gaan er mee
« Reactie #15 Gepost op: 20-08-2009, 17:29 »
Citaat
Gegarandeerd mooi weer! Zorg ik persoonlijk voor! Enige voorwaarde die ik stel voor de mooi weer garantie is dat we dan niet een nachtje in die 'honden kennels' overnachten, maar ergens lekker warm  ;D Zonder bewegende vloer  :D

Watje..... haha. Ik heb er prima getukt, de bedden waren 2m50 ;) ;)  had je een ratten nest onder de vloer dan ?
 
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1079
Re: wie gaan er mee
« Reactie #16 Gepost op: 20-08-2009, 19:02 »
Ik moet zeggen dat het nog steeds erg vaak bij me opborrelt die OER. Het blijft een super ervaring, alleen al het het aanwezig zijn in Oost Europa, en met name Roemenie.
 
Net terug uit Slovenie (zonder motor), ook leuk en je kan volgens mij het hele land rond op onverhard. Wel heul veel gravel.
 
Weet nog nie of ik meega in 2010... heeeeeel misschien wel
 
Onno

 :stupid:

Ben al weer helemaal vergeten hoe glad die paadjes door het bos waren.  ;D

Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 821
Re: wie gaan er mee
« Reactie #17 Gepost op: 20-08-2009, 21:10 »
:stupid:

Ben al weer helemaal vergeten hoe glad die paadjes door het bos waren.  ;D


Waren die paadjes niet net zo glad als de geschoven baan in Rutten??   Of was het toch iets anders?
Grz,
Peter

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1079
Re: wie gaan er mee
« Reactie #18 Gepost op: 21-08-2009, 07:43 »
Deze paadjes liepen vaak omhoog en omlaag. Maar de echte uitdaging was dat als je van de route afweek pas echt in de problemen zat.

Ook de mogelijkheid om ff een warm bakje koffie te doen maakt van Rutten een hele andere beleving.  ;D
Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: wie gaan er mee
« Reactie #19 Gepost op: 21-08-2009, 09:56 »
Gegarandeerd mooi weer! Zorg ik persoonlijk voor! Enige voorwaarde die ik stel voor de mooi weer garantie is dat we dan niet een nachtje in die 'honden kennels' overnachten, maar ergens lekker warm  ;D Zonder bewegende vloer  :D

Helaas volgend jaar geen honden kennels  :(  alleen maar luxe overnachtingsplaatsen.
wel lekker maar je mist toch wat zeg maar. De OER wordt altijd de eerste week van juni gereden. dus dat wordt dan 29 mei tot 05 juni. Mocht je zaterdag ondanks alles toch bij de Nachtrial zijn, ben ik heel benieuwd naar je bewegende vloer!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 986
Re: wie gaan er mee
« Reactie #20 Gepost op: 21-08-2009, 10:45 »
Damn, valt dus weer op mijn verjaardag  :-\

Ach, misschien kan ik wel eens proberen zoveel mogelijk verschillende rally's te gaan rijden !!!!

Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan...
Honda '95 Africa Twin in Rally uitvoering. Beta 520 RR 2011

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: wie gaan er mee
« Reactie #21 Gepost op: 21-08-2009, 11:46 »
Citaat
Damn, valt dus weer op mijn verjaardag

Dan heb je geluk toch ? het bier is goedkoop in Oost Europa   ;)

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: wie gaan er mee
« Reactie #22 Gepost op: 22-08-2009, 11:53 »

Helaas volgend jaar geen honden kennels  :(  alleen maar luxe overnachtingsplaatsen.
wel lekker maar je mist toch wat zeg maar. De OER wordt altijd de eerste week van juni gereden. dus dat wordt dan 29 mei tot 05 juni. Mocht je zaterdag ondanks alles toch bij de Nachtrial zijn, ben ik heel benieuwd naar je bewegende vloer!!

Iedere keer als Joscha zich omdraaide bewoog het hutje, zelfde wanneer ik dat deed.  ;D Slapen in de hutjes was een hele leuke ervaring en hoort eigenlijk gewoon bij zo'n trip, mijn comment was dan ook niet negatief bedoeld.  :-X Het contrast met de andere lokaties was erg groot, wat het achteraf alleen maar leuker maakt  :D ;D . 's Morgens al die natte zooi weer aan was minder, maar dat het meer met mijn riding skills te maken (heb moeite iedere plas te ontwijken dus ik rij er dan maar door, iedere keer weer  ;D ;D )... :D

De omgeving was super, de berg klim leuk en ook 2 keer dat riviertje door was heerlijk, alleen niet te doen zonder een nat pak te halen  :D



Post Merge: 22-08-2009, 11:56
Oh, en nu weet ik wat ik kan verwachten voor 2010, zal dus alleen maar wat kettingspray meenemen, die 690 is zo goed als onbreekbaar. Rest van de kist te vullen met droge sokken  ;D
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 183
Re: wie gaan er mee
« Reactie #23 Gepost op: 24-10-2009, 15:18 »
Ik ga dus ook..lekker ff buitenspelen!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 204
Re: wie gaan er mee
« Reactie #24 Gepost op: 25-12-2009, 11:38 »
Wie gaat er mee? Ik dus weer, voor de vierde keer. Van Dakardeelnemers hoor je vaak dat ze verslaafd zijn geraakt aan de Dakar. Dan ben ik dat denk ik aan de OER. Twee keer met een KTM LC4 Adventure, één keer met een nieuwe Yamaha Ténéré en in 2010 ga ik het proberen met mijn ik geloof 13 of 14 jaar oude Honda XR400. Dat kan nu omdat je met Tripy kunt rijden en geen accu nodig hebt voor je roadbook. Ik weet nu al dat het weer een geweldig avontuur gaat worden. En dat er af en toe eens een bui valt, so what? De hele dag zon en stof is ook niet alles. En aangezien je iedere avond in een prima hotel overnacht wordt het nooit echt afzien.
Honda XR400 - KTM LC4 Adventure - Honda Dominator - Honda Africa Twin

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 6
Re: wie gaan er mee
« Reactie #25 Gepost op: 01-02-2010, 13:58 »
voor mij zit het er dit jaar niet in. prive veel te druk, en misschien is het niet ongezond om na mijn motorongeluk even wat rustig aan te doen.
het doet me wel zeer om af te zeggen want de OER is zo'n verschrikkelijk gaaf evenement.
met een beetje geluk ben ik er volgend jaar weer bij.
veel plezier allemaal.
Tjerk