Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: grrr.. remschijf beetje krom, en ik moet maandag met FV aan de bak, HELLUP  (gelezen 2316 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
ben met de laatste loodjes van de DR bezig, alles ververst wat niet lekker meer ging, balhoofd- en wiellagers en tandwielen en ketting en remblokkies en transmissiedempers, was hoognodig na de OER  :D

maar.... mijn achterremschijf blijkt ook niet helemaal meer in het lood te staan, loopt niet meer helemaal vrij door de remblokken
nieuwe besteld en die kwam vanmiddag aan bij De Doelen, sjips ze hebben de verkeerde gekregen  :o

EN HET ERGSTE IS DAT IK MAANDAG MET FRANS VERHOEVEN AAN DE BAK MOET

nog rap hier en daar bij een zaak langs geweest, Roukama en Axel, maar no way dat een nieuwe gaat lukken op deze korte termijn


is er iemand hier in de buurt die me morgen nog aan een schijf + boutjes voor een DR650 uit 96 kan helpen???

of een andere oplossing weet

gr Hilbert

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
ben met de laatste loodjes van de DR bezig, alles ververst wat niet lekker meer ging, balhoofd- en wiellagers en tandwielen en ketting en remblokkies en transmissiedempers, was hoognodig na de OER  :D

maar.... mijn achterremschijf blijkt ook niet helemaal meer in het lood te staan, loopt niet meer helemaal vrij door de remblokken
nieuwe besteld en die kwam vanmiddag aan bij De Doelen, sjips ze hebben de verkeerde gekregen  :o

EN HET ERGSTE IS DAT IK MAANDAG MET FRANS VERHOEVEN AAN DE BAK MOET

nog rap hier en daar bij een zaak langs geweest, Roukama en Axel, maar no way dat een nieuwe gaat lukken op deze korte termijn


is er iemand hier in de buurt die me morgen nog aan een schijf + boutjes voor een DR650 uit 96 kan helpen???

of een andere oplossing weet



Helaas... kan je niet helpen, maar hoop je zeker maandag te zien!!!
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Baco sleutel erop en wat richten  ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1572
Ik ben met AD. Doe ik met de MTB ook regelmatig, gaat prima.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1984
houten steel van een hamer op de bolle kant, en een flinke dreun met een vuistje. Komt niet zo precies bij FV; je rijdt niet met 100+ door het bos.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
suggestie van jullie is wel lekker om je agressie/frustratie mee kwijt te raken, ik ga me zo eens uitleven ;)

gr Hilbert

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Kweetniet HOE krom die schijf precies is, maar als je het wiel nog gewoon rond kunt draaien zonder dat het al te erg aanloopt: gewoon mee gaan rijden. Het remmen is dan een beetje vreemd (de hendel gaat heen en weer), maar dat went snel genoeg.
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
gelukt hip?  hebbie al nagedacht hoe jij naar t zuiden gaat, zeg maar rond de spits langs eindhoven morgen....  samen rijden?
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
schijf op z'n donder gegeven, redelijk recht maar loopt niet helemaal vrij

alles zit er weer op, flink zitten pielen met ketting op maat maken, maar is gelukt

als ik de wielsteekas vastgezet heb, nog niet eens op moment, loopt het wiel niet meer zo soepeltjes als voorheen
zitten 3 nieuwe lagers achter in, zou je denken dat ie juist super soepel zou moeten gaan, wat kan dat zijn?

en ja hoor, ding weer eens starten, duurt net te lang voor de accu  :-[ dus die maar aan de lader vannacht, morgen maar weer zien hoe ie dan rijdt

@JW, ik rij wel rechtstreeks naar het zuiden, zie ik je daar, langs Apeldoorn is naar verhouding wel erg om deze keer
gr Hilbert

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
ok, ik dacht dat je wellicht uit emelo kwam, succes met dereparaties
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
jippie  :D alles weer kits hier

vastzittende achterremklauw bleek de boosdoener van het stroef lopen, had gelukkig nog een reserve liggen uit de 'neem alles maar mee doos' van MaxKool
wel een remschijfboutkopje dol gedraaid (zucht) overmaat torx er in geramd zodat ie toch nog redelijk vast zit

op tijd in het mandje en morgenochtend veuls te vroeg op pad

tot morgen mannuh, ik heb er zin in :)
gr Hilbert

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
mooizo, tot morgen!
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
jippie  :D alles weer kits hier

vastzittende achterremklauw bleek de boosdoener van het stroef lopen, had gelukkig nog een reserve liggen uit de 'neem alles maar mee doos' van MaxKool
wel een remschijfboutkopje dol gedraaid (zucht) overmaat torx er in geramd zodat ie toch nog redelijk vast zit

op tijd in het mandje en morgenochtend veuls te vroeg op pad

tot morgen mannuh, ik heb er zin in :)

Hmm.. haastige spoed is nooit goed.. hoop dat je dat bitje er uit kan trekken.. en laat dan wat op de dolle bout lassen om hem uit te draaien..
Tenzij je heel goed kan boren NIET proberen uit te boren!
 
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
tiet veur 'n nieuwe brommert?  :-X
 
 :D