hm///waarom heb ik die info niet/// 4 feb waar?
meeltje van Cécile:
Beste deelnemers aan de Libya Rally 2011,
Nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en dat we maar een succesvolle Libya Rally tegemoet mogen gaan. Gert Duson is momenteel onderweg naar Libië om de Roadbooks te controleren en de laatste puntjes op de ‘i’ te zetten. Om je optimaal voor te bereiden op de Libya Rally volgt er een rijders meeting. Wees er bij, want daar krijg je alle informatie over transport, voorbereidingen, de rally, de reis etc.
Deze rijders meeting zal centraal in het land plaatsvinden op vrijdagavond 4 februari a.s. Houd deze datum dus vrij, de exacte tijd en locatie volgt binnenkort.
Verder herinner ik jullie aan het TV programma[/u] waar we mee bezig zijn met RTL7. We horen graag of je interesse hebt in deelname aan dit programma. Het zal alleen mogelijk zijn om dit rond te krijgen en ons allemaal op TV te krijgen voor de achterban als we voldoende deelnemers bij elkaar krijgen. Ik heb al een paar deelnemers die interesse hebben getoond, dus laat je horen. In bijlage nogmaals het hele verhaal, we hebben de prijzen een beetje aangepast dus kijk nog even. Heb je vragen dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groeten
Cécile van Hattem
Chief Press & Communication
00 31 6 23 11 04 27