Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Libya Rally  (gelezen 46139 keer)

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Libya Rally
« Reactie #315 Gepost op: 24-02-2011, 12:03 »
Net bericht van Cheaptickets.nl , ticket wordt omgeboekt en zal binnen 48 uur nieuw tickets krijgen.
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Libya Rally
« Reactie #316 Gepost op: 24-02-2011, 12:17 »
net bericht van cellhire, order blijft bestaan voor de huur van de sat.foon :) huur gaat pas in in mei :)

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Libya Rally
« Reactie #317 Gepost op: 02-03-2011, 16:39 »


Citaat
Beste race-fans,
Beste vrienden,
Anderhalve week is intussen voorbijgegaan en de gehoopte ommekeer in Libië, en de daarmee
gepaard gaande rust, is er niet gekomen. Mezelf, en velen onder jullie, hadden gerekend op een
vredevolle afloop zoals in Tunesië of Egypte, wat zou betekenen dat we snel een nieuwe datum
hadden kunnen kiezen, maar als we de berichtgeving mogen geloven, gaat het conflict nog effe
aanhouden.
Gezien die onzekerheid en omdat veiligheid absoluut prioriteit N° 1 is, zijn we genoodzaakt om een
nieuwe datum te kiezen die verder ligt in de tijd dan wijzelf en de meesten onder jullie zouden willen.
De nieuwe datum is maart 2012, één jaar uitstel dus. Eerst dachten we nog aan het najaar van 2011
(eind september/begin oktober), maar onze vrees is dat bijvoorbeeld Buitenlandse Zaken tegen dan
zijn reisadvies nog niet aangepast heeft, zelf al is alles rustig in het land, wat problemen kan
opleveren bij verzekering van transport of repatriëring als gevolg van een ongeluk. Met maart 2012
kiezen we voor zekerheid.
Mogelijkheden
We hebben contact opgenomen met de vereniging van tour-operatoren en reisagenten en andere
professionele organisaties om de mogelijkheden (en wettelijke verantwoordelijkheden) te kennen.
Dit zijn de twee opties die we kunnen en moeten aanbieden:
1) Het resterende geld wordt geblokkeerd op de rekening van Condor International en je rijdt
de rally in maart 2011, zonder betaling van extra kosten.
2) Het resterende geld (40% van je inschrijvingsgeld) wordt vóór 1 april terugbetaald op je
bankrekening. Wie voor deze optie kiest en betaalt echter volgend jaar het volledige
inschrijvingsgeld indien ie alsnog mee wil.
Ik besef ten volle dat geen van de twee oplossingen jullie blij zullen maken. Frustratie, ik ken er alles
van, maar da’s spijtig genoeg eigen aan overmacht. Toch hoop ik dat de meerderheid ons blijft
vertrouwen en de kans zal grijpen om volgend jaar de mooiste rally van de Sahara te rijden.
Heb je vragen of suggesties, aarzel dan niet om contact op te nemen: 0032/475/50.36.50
Met sportieve groeten
Gert & Hadi
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Libya Rally
« Reactie #318 Gepost op: 02-03-2011, 17:14 »
1) Het resterende geld wordt geblokkeerd op de rekening van Condor International en je rijdt
de rally in maart 2011, zonder betaling van extra kosten


2012 neem ik aan..


das wel erg zuur...............

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Libya Rally
« Reactie #319 Gepost op: 02-03-2011, 20:02 »
tja... en nu?
Volgend jaar zal het dan voor mij dan wel gaan worden :-\

Damn had zo graag een rally gereden dit jaar.

Ander voordeel kan nu mn WW-motor gaan vervangen :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Libya Rally
« Reactie #320 Gepost op: 02-03-2011, 22:33 »
en nog even sparen voor de motor van Jac Oossie

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4388
Re: Libya Rally
« Reactie #321 Gepost op: 03-03-2011, 07:53 »
Tuareg zijn nog een paar plaatsen  :-X

Maar goed balen dit.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Libya Rally
« Reactie #322 Gepost op: 03-03-2011, 09:34 »
Er zijn alleen maar verliezers in dit hele verhaal, een grote teleurstelling voor iedereen die alles klaar had staan. Tsja... Heb al wat aanvragen voor de TransAnatolia, er gaan sowieso een aantal mensen overstappen. Hard nodig, want de financiële schade voor Rallymaniacs is aanzienlijk.....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1572
Re: Libya Rally
« Reactie #323 Gepost op: 03-03-2011, 11:19 »
Da's balen. valt/viel dit niet te annuleringsverzekeren?

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Libya Rally
« Reactie #324 Gepost op: 03-03-2011, 11:48 »
Waarschijnlijk niet via de annuleringsverzekering, wel via een eventueel calamiteitenfonds:
En dan is de vraag natuurlijk: Is de organisatie bij een Belgisch calamiteitenfonds aangesloten? Is dat er uberhaubt?
Het is wel zo dat het volgens mij allemaal via www.Condor.com zie hieronder loopt, misschien hebben die ook wel een fondsje voor zoiets?

Citaat
Annuleringsverzekering Unigarant

Vraag: ik ben van plan om op vakantie te gaan naar Tunesië. Nu lees ik over de onlusten daar. Hierdoor ben ik van plan om mijn vakantie af te zeggen. Vallen deze kosten onder de dekking van mijn annuleringsverzekering?

Antwoord: dit is geen gedekte annuleringsreden conform de voorwaarden van je annuleringsverzekering. Wel heeft het Calamiteitenfonds vastgesteld dat er sprake is van een calamiteit voor het gebied ten noorden van de lijn tussen de plaatsen Fériana en Sfax in Tunesië, met ingang van 13 januari 2011. Indien je een reis hebt geboekt bij een deelnemende reisorganisator dan bestaat de mogelijkheid om kosteloos te annuleren. Voor aanvullende informatie verwijs Unigarant naar je reisorganisator en www.calamiteitenfonds.nl.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Libya Rally
« Reactie #326 Gepost op: 03-03-2011, 15:17 »
@erwin,
helaas dat zal hem niet gaan worden, heb hetzelfde probleem als Jac  :-\
als ik ze had de pleuries dan zou het geen probleem zijn en was Jac er lang vanaf denk ik. Maar dat zal voor meer mensen gelden.
 
hoe nu verder met de rally.... ik heb geen idee wat ik dit jaar ga doen. Sla dan toch de rest van de rallies maar over, en doe wat trainingen hier en daar en lekker fysiek door trainen. Of pak ik er toch een kleine rally bij als breslau of die andere in de.
 
ik weet het even niet meer, wat ik wel weet is dat dit hele verhaal erg zuur is  :confused:  voor wie dan ook, ook voor de mensen in Libië, die hadden er anders ook het nodige aan verdient.
 
Heb nu wel een jaar extra om te sparen voor een 450 enduro of rallymachine!

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Libya Rally
« Reactie #327 Gepost op: 03-03-2011, 16:05 »
Garantiefonds BE gaat pas van dienst zijn danwel werken bij faillietsement van Condor. Verwachting is dat Condor zichzelf ook tegen dit soort onvoorziene omstandigheden(situatie in Libie) heeft verzekerd.

Volgens de een persoon bekend in de 'reiswereld' geldt dat indien er een negatief reisadvies vanuit BuZa is er twee keuzen worden aangeboden;

100% restitutie danwel een alternatief.

There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: Libya Rally
« Reactie #328 Gepost op: 03-03-2011, 18:43 »
Ik ben bang dat Condor alleen als tussenstation door Gert is ingeschakeld , in Belgie kun je alleen maar reizen organiseren met tussenkomst van een officieel reis buro , als Condor een verzekering zou hebben of als Gert een verzekering zou hebben , dan zou het voorstel waarschijnlijk anders zijn als de nu aangeboden 40 % , ook Gert , Marcel , Hadi , Memo tours , FV en uiteraard de deelnemers zijn in dit geval allemaal de grote verliezers.
En ja , ik ben er ook goed ziek van !!!
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: Libya Rally
« Reactie #329 Gepost op: 03-03-2011, 19:01 »
En al die fondsen etc worden al zwaar belast , ook de vliegmaatschappijen zullen er alles aan doe om niet te hoeven betalen .
Eerst de as wolk , weken van niet vliegen etc , het een na andere noorafrikaanse land .
Denk dat de potjes aan het leeg raken zijn , en dus ook de wil om wat te doen .
Echt balen voor jullie allemaal , een mooie motor week naar de knoppen , en ook nog centjes kwijt .
 
Grt Olaf