Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Libya Rally  (gelezen 46219 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 718
Re: Libya Rally
« Reactie #105 Gepost op: 22-12-2010, 22:13 »
Let op! Meeltje van Monique vandaag
Ik heb al gereserveerd

Hallo rijders,
Zojuist hebben we de informatie van de organisatie ontvangen
Mocht je hiervan gebruik willen maken dan adviseren wij jullie om deze per ommegaande te boeken. Er zijn slechts een beperkt aantal tickets beschikbaar tegen het gereduceerde tarief van 450,- euro. (het normale tarief is 650,- euro!)
Mocht je besluiten om naar andere vliegtickets uit te kijken, zorg er dan wel voor dat je op de dag van aankomst uiterlijk 17:00 uur aanwezig bent, anders mis je de aansluitende vlucht!!
Met vriendelijke groet,
MEMO TOURS
Monique
22 dec 2010: Transport naar Zuid-Libië (& terug)

VOOR WIE NAAR LIBIË VLIEGT: wie vliegt naar Libië kan via Afriqiyah Airways, onze prefered carrier, tickets kopen (380€ + taxes = ongeveer 450€) voor een heen-en-terug naar Tripoli en dit vanuit Dusseldorf, Brussel, Parijs,  Londen en Lyon. Alle vluchten vertrekken in Europa rond de middag en komen      rond 17.00u aan in Tripoli. Daar wordt je opgevangen door onze Libische      partner. Die zorgt voor transfers en inlandse vlucht. Deze laatste wordt      sowieso geregeld indien je met het vliegtuig naar Libië komt. De -niet      inbegrepen- kosten voor die binnenlandse vlucht betaal je ook cash ter      plaatse (vlucht heen & terug = 120€). Bijna iedereen zal op dezelfde      vlucht zitten.
     
 Om je ticket te kopen stuur je een e-mail naar Mevrouw Asma Chana achana@afriqiyah.aero (in het      Engels of het Frans) met daarin de vermelding "Libya Rally      2011", de naam van de personen die vliegen, hun geboortedatum, adres,      telefoonnummer en paspoortnummer. Geen afkortingen of roepnamen gebruiken;      naam dus weergeven zoals die in je paspoort staat). Het telefoonnummer van      Afriqiyah Brussels Office is 0032/(0)2/753.20.28. Indien een factuur op de      firma gewenst is, gelieve dit dan duidelijk in je mail te vermelden.
     
 Het verkregen tarief      is gebaseerd op een groepsticket en is slechts geldig voor 100 plaatsen en      enkel op datum van 5/3/2011 en terugkeer op 14/3/2011. Ook je visum voor Libya zal slechts voor deze periode      geldig zijn. Eerder invliegen is dus geen optie. Deelnemers uit Nederland      vliegen best uit Düsseldorf gezien er op 5/3/2011 geen vluchten vanuit      Schiphol zijn met Afriqiyah. Je kan ook vliegen met Alitalia, British      Airways en Lufthansa uit Amsterdam op 5 maart, maar die vluchten zijn duurder.                 

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Libya Rally
« Reactie #106 Gepost op: 22-12-2010, 23:04 »
Thx! Zal even checken wat ik doe!
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Libya Rally
« Reactie #107 Gepost op: 23-12-2010, 09:51 »
Ik heb ook meteen eenmail gestuurd... maar voorlopig kreeg ik een melding dat ie nog niet afgeleverd was. Mailadres wel juist?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 718
Re: Libya Rally
« Reactie #108 Gepost op: 23-12-2010, 10:22 »
achana@afriqiyah.aero zou moeten werken, tenminste... ik krijg hem niet terug... of het is in een zwart internet gat gevallen... Let wel op het linkje in het bericht klopt niet. Er staat http:// voor ipv mailto: dat zou het probleem wel kunnen zijn.. Ik zal het aanpassen grz, m

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2923
Re: Libya Rally
« Reactie #109 Gepost op: 23-12-2010, 10:55 »
Gewoon Gert ff rechtstreeks mailen, dan zet ie je wel op de lijst.
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Libya Rally
« Reactie #110 Gepost op: 23-12-2010, 11:09 »
dat had ik al gezien ja. Ikkreeg alleen een delayed delivery, nog geen failed delivery.

Visum wordt overigens door de Orga gedaan begreep ik, dus daar hoef je je niet druk om te maken.

Wij rijden vanaf hier naar Dusseldorf en terug, evt kunnen er nog wel een paar mensen mee vanaf hier (omg. Gennep). PBtje als je interesse hebt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Libya Rally
« Reactie #111 Gepost op: 23-12-2010, 12:05 »
mail gestuurd, Dusseldorf of Brussel maakte mij niet zoveel uit. Eerste optie heb ik Dusseldorf vermeld.

Goed ik ga dus nu 100% mee. (ja ik even getwijfeld om nog mee te gaan, maar goed once in a lifetime experience mag geld kosten)

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Libya Rally
« Reactie #112 Gepost op: 24-12-2010, 11:45 »
Staat nu ook eea verborgen onder 'nieuws' op de website;

http://www.touareg-trail.be/LR/pages/nl/competitors_nieuws.htm


VOOR WIE NAAR LIBIË VLIEGT: wie vliegt naar Libië kan via Afriqiyah Airways, onze prefered carrier, tickets kopen (380€ + taxes = ongeveer 450€) voor een heen-en-terug naar Tripoli en dit vanuit Dusseldorf, Brussel, Parijs, Londen en Lyon. Alle vluchten vertrekken in Europa rond de middag en komen rond 17.00u aan in Tripoli. Daar wordt je opgevangen door onze Libische partner. Die zorgt voor transfers en inlandse vlucht. Deze laatste wordt sowieso geregeld indien je met het vliegtuig naar Libië komt. De -niet inbegrepen- kosten voor die binnenlandse vlucht betaal je ook cash ter plaatse (vlucht heen & terug = 120€). Bijna iedereen zal op dezelfde vlucht zitten.

Om je ticket te kopen stuur je een e-mail naar Mevrouw Asma Chana achana@afriqiyah.aero (in het Engels of het Frans) met daarin de vermelding "Libya Rally 2011", de naam van de personen die vliegen, hun geboortedatum, adres, telefoonnummer en paspoortnummer. Geen afkortingen of roepnamen gebruiken; naam dus weergeven zoals die in je paspoort staat). Het telefoonnummer van Afriqiyah Brussels Office is 0032/(0)2/753.20.28. Indien een factuur op de firma gewenst is, gelieve dit dan duidelijk in je mail te vermelden.

Het verkregen tarief is gebaseerd op een groepsticket en is slechts geldig voor 100 plaatsen en enkel op datum van 5/3/2011 en terugkeer op 14/3/2011. Ook je visum voor Libya zal slechts voor deze periode geldig zijn. Eerder invliegen is dus geen optie. Deelnemers uit Nederland vliegen best uit Düsseldorf gezien er op 5/3/2011 geen vluchten vanuit Schiphol zijn met Afriqiyah. Je kan ook vliegen met Alitalia, British Airways en Lufthansa uit Amsterdam op 5 maart, maar die vluchten zijn duurder.
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Libya Rally
« Reactie #113 Gepost op: 25-12-2010, 12:09 »


Citaat
Beste deelnemers aan de Libya Rally,
 
De Libya Rally groeit uit tot een serieuze rally met in 2011 maar liefst een streven van 200 deelnemers.
Van de 180 deelnemers die tot op heden hebben ingeschreven is maar liefst 50% afkomstig uit Nederland.
Tijd dus voor aandacht op Nationale TV. Hiervoor hebben we samenwerking gezocht met een productieteam en er is gekozen voor 2 afleveringen en 2 herhalingen op de auto en motor zender van Nederland; RTL 7. Rondom de GP uitzendingen in maart/april 2011.

There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Libya Rally
« Reactie #114 Gepost op: 25-12-2010, 13:17 »
ik vinnut nogal vaag allemaal, die afrikaanse vlucht is sinds vanochtend opeens van het web verdwenen, was gisteren nog gewoon rechtstreeks toe boeken. Ik heb maar eieren voor mijn geld gekozen en de KLM vlucht vanaf schiphol geboekt. slaapt ook wel zo lekker dat dat in ieder geval geregeld is.
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Libya Rally
« Reactie #115 Gepost op: 25-12-2010, 13:23 »
zou de vlucht dan niet vol zitten?

overigens leuk mail van Cecille, pffff nu nog een sponsor vinden die mijn kop met zijn bedrijf op TV wil zetten...

Hoewel heb misschien al 1 sponsor binnen :)

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2923
Re: Libya Rally
« Reactie #116 Gepost op: 25-12-2010, 13:30 »



Ah, Allard Kalf heeft eindelijk tijd?.. :D

Post Merge: 25-12-2010, 13:31
ik vinnut nogal vaag allemaal, die afrikaanse vlucht is sinds vanochtend opeens van het web verdwenen, was gisteren nog gewoon rechtstreeks toe boeken. Ik heb maar eieren voor mijn geld gekozen en de KLM vlucht vanaf schiphol geboekt. slaapt ook wel zo lekker dat dat in ieder geval geregeld is.

Hoeft niet hoor, als je Gert ff belt is het zo geregeld dat je meevliegt.
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Libya Rally
« Reactie #117 Gepost op: 25-12-2010, 13:51 »
ik heb een mail gestuurd met lees en ontvangst bevestiging. in de mail gert als cc opgegeven.
De lees en ontvangst bevestiging kwamen goed terug, dus ik ga ervan uit dat het goed komt.

Jemig zeg de Dakar begint al snel, dat kriebelt en de Libya is ook niet meer ver weg. hmmm k heb er zin an

Offline member

  • *****
  • Berichten: 718
Re: Libya Rally
« Reactie #118 Gepost op: 25-12-2010, 22:42 »
ik heb een mail gestuurd met lees en ontvangst bevestiging. in de mail gert als cc opgegeven.
De lees en ontvangst bevestiging kwamen goed terug, dus ik ga ervan uit dat het goed komt.

Jemig zeg de Dakar begint al snel, dat kriebelt en de Libya is ook niet meer ver weg. hmmm k heb er zin an

Ik had vanmiddag hetzelfde gedaan en ook ontvangst en lees bevestiging gekregen van Memo en van Afriqiya Airways. Ik ga ervan uit dat ze aan de kerst dis zitten en dus geen zin hebben om nu te antwoorden.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: Libya Rally
« Reactie #119 Gepost op: 26-12-2010, 00:27 »
Gert zal nu denk ik niet reageren , is in het buitenland tot 22 januari.
( hij is in Libya om tracks na te rijden en te checken )
 
Yamaha WR250F 2015