Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Libya Rally  (gelezen 46215 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 718
Re: Libya Rally
« Reactie #120 Gepost op: 27-12-2010, 10:28 »
Heb even rond gebeld bij Afriqiyah en de verantwoordelijke persoon schijnt tot 7 januari op vakantie te zijn. Er werd mij wel verzekerd dat er voor maart nog genoeg tickets zijn. Duimen dus?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Libya Rally
« Reactie #121 Gepost op: 27-12-2010, 10:36 »
nou ja komt wel goed toch. of ben ik nu heel naïef ;D


Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Libya Rally
« Reactie #122 Gepost op: 27-12-2010, 10:47 »
't zal idd wel goed komen, maar het is wel jammer dat het zo last minute gaat: Als het via de organisatie afspraak niet lukt, dan zal je alsnog zelf last minute een boeking moeten doen, en dan wordt ie duur.

Persoonlijk vind ik eigenlijk dat juist dit soort risico's vermeden dienen te worden door via een organisatie in te schrijven: Via Memo of via de rally organisatie zelf.

Vroeger boekte ik altijd zelf.. daar ben ik vanaf gestapt omdat een reis-organisatie dat beter, zekerder en goedkoper kan. Voor 10 vluchten doet een vliegmatschappij nu eenmaal meer dan voor 1.

Anyway: 't zal wel goedkomen, laten we er wat van leren voor de volgende keer.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Libya Rally
« Reactie #123 Gepost op: 27-12-2010, 13:53 »
ik kweenie,  normaal heb ik ook altijd wel iets van dat komt wel goed.... maar de combinatie van moeilijk bereikbare  Belgen, afrikaanse niet-op-mail-antwoordende luchtvaartmaatschappij, 200 deelnemers en maar 100 beschikbare tickets en een steeds korter wordende hoeveelheid tijd... Ik heb geen zin om daar nog een paar weken onzekerheid over te hebben.

lang leve de KLM dus! ( zul je zie dat die straks vertraging hebben ;) )
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Libya Rally
« Reactie #124 Gepost op: 27-12-2010, 14:14 »
ik kweenie,  normaal heb ik ook altijd wel iets van dat komt wel goed.... maar de combinatie van moeilijk bereikbare  Belgen, afrikaanse niet-op-mail-antwoordende luchtvaartmaatschappij, 200 deelnemers en maar 100 beschikbare tickets en een steeds korter wordende hoeveelheid tijd... Ik heb geen zin om daar nog een paar weken onzekerheid over te hebben.

lang leve de KLM dus! ( zul je zie dat die straks vertraging hebben ;) )


Welke data vlieg jij dan?
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Libya Rally
« Reactie #125 Gepost op: 27-12-2010, 14:45 »
zelfde dagen, maar vanaf schiphol - KLM
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 718
Re: Libya Rally
« Reactie #126 Gepost op: 11-01-2011, 11:32 »
het lijkt erop dat mijn ticket geregeld is via Afriqaya: 485 pleuries ttc
weer een zorg minder, nu de machine nog..
voorvork keerring, blok onder handen nemen, banden, roadboek repareren of nieuw, ketting/tandwielen, accuutje
genoeg te doen...

4 feb rijders bijeenkomst, tot dan!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Libya Rally
« Reactie #127 Gepost op: 11-01-2011, 12:37 »
het lijkt erop dat mijn ticket geregeld is via Afriqaya: 485 pleuries ttc
weer een zorg minder, nu de machine nog..
voorvork keerring, blok onder handen nemen, banden, roadboek repareren of nieuw, ketting/tandwielen, accuutje
genoeg te doen...

4 feb rijders bijeenkomst, tot dan!

hm///waarom heb ik die info niet/// 4 feb waar?
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 718
Re: Libya Rally
« Reactie #128 Gepost op: 11-01-2011, 13:01 »
hm///waarom heb ik die info niet/// 4 feb waar?

meeltje van Cécile:

  Beste deelnemers aan de Libya Rally 2011,    
Nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en dat we maar een succesvolle Libya Rally tegemoet mogen gaan.  Gert Duson is momenteel onderweg naar Libië om de Roadbooks te controleren en de laatste puntjes op de ‘i’ te zetten.  Om je optimaal voor te bereiden op de Libya Rally volgt er een rijders meeting. Wees er bij, want daar krijg je alle informatie over transport, voorbereidingen, de rally, de reis etc. 

Deze rijders meeting zal centraal in het land plaatsvinden op vrijdagavond 4 februari a.s.  Houd deze datum dus vrij, de exacte tijd en locatie volgt binnenkort.   
Verder herinner ik jullie aan het TV programma[/u] waar we mee bezig zijn met RTL7. We horen graag of je interesse hebt in deelname aan dit programma. Het zal alleen mogelijk zijn om dit rond te krijgen en ons allemaal op TV te krijgen voor de achterban als we voldoende deelnemers bij elkaar krijgen. Ik heb al een paar deelnemers die interesse hebben getoond, dus laat je horen.  In bijlage nogmaals het hele verhaal, we hebben de prijzen een beetje aangepast dus kijk nog even. Heb je vragen dan hoor ik het graag.
 
Met vriendelijke groeten   
Cécile van Hattem 
Chief Press &  Communication 
00 31 6 23 11 04 27

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Libya Rally
« Reactie #129 Gepost op: 11-01-2011, 22:19 »
ja, helaas is 4 februari endruo-Condros, dus ik zal daar zeker niet bij zijn.

ik heb ook nog geen bericht van het tiocket, maar wel van Gert dat het echt allemaal geregeld wordt...  we wachten maar effe.

grts

Offline member

  • *****
  • Berichten: 718
Re: Libya Rally
« Reactie #130 Gepost op: 12-01-2011, 23:42 »
Meeltje van Gert van vanmiddag , het lijkt erop dat niet iedereen in zijn mailing lijst staat..
  Beste deelnemers aan de Libya Rally 2011,    Sinds enkele weken kan je op de website www.libya-rally.com (onder "competitor section" / "Nieuws") informatie vinden ivm de booking van je vliegtuigticket naar Tripoli (en terug) en dit aan een gereduceerd tarief.    Afriqiyah heeft ons net laten weten dat zij deze promo-actie binnenkort gaan beëindigen. Gelieve dus snel naar de website te kijken en Mevrouw Asma Chana een e-mail met de nodige informatie te sturen.    Sportieve groet uit de Libische woestijn Gert 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Libya Rally
« Reactie #131 Gepost op: 13-01-2011, 12:02 »
weet iemand zeker of je nu wel of geen visum nodig hebt, is nogal wisselde informatie over te vinden.
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Libya Rally
« Reactie #132 Gepost op: 13-01-2011, 12:19 »
Ik moet jullie nog steeds wat bekennen.....

Ik heb nog net voor 1 december (vanwege het grote kostenverschil) met m'n gebroken knie nog snel geannuleerd.

Inmiddels knapt m'n knie best wel op en af en toe vraag ik me af of ik er spijt van heb maar reëel gezien ben ik blij als ik in maart weer een beetje normaal een enduro van 1 dag uit rij.
En ik heb ook geen zin om voorzichtig aan te moeten doen in die zandduinen, dat is vragen om nieuwe blessures.

Dit jaar dus geen Libië (of Tuareg) rally voor mij.  :'(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 718
Re: Libya Rally
« Reactie #133 Gepost op: 13-01-2011, 12:24 »
Ik moet jullie nog steeds wat bekennen.....

Ik heb nog net voor 1 december (vanwege het grote kostenverschil) met m'n gebroken knie nog snel geannuleerd.

Inmiddels knapt m'n knie best wel op en af en toe vraag ik me af of ik er spijt van heb maar reëel gezien ben ik blij als ik in maart weer een beetje normaal een enduro van 1 dag uit rij.
En ik heb ook geen zin om voorzichtig aan te moeten doen in die zandduinen, dat is vragen om nieuwe blessures.

Dit jaar dus geen Libië (of Tuareg) rally voor mij.  :'(

Dat is hevig shit man! Sterkte met je knie.. Zal je missen als sporen zoeker.. :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Libya Rally
« Reactie #134 Gepost op: 13-01-2011, 12:31 »
:( het verbaasde me al dat het je ging lukken, jammer man! 

we zullen je zeker missen!  hoop dat je herstel wel een beetje gaat!

offroadmotorloos. even.