Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Libya Rally  (gelezen 46181 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Libya Rally
« Reactie #195 Gepost op: 06-02-2011, 15:49 »
Jullie hebben een geweldige groep bij elkaar zo, erg jammer dat het mij niet lukt erbij te zijn, ja ik ben een mietje. maar hebben jullie enig idee hoeveel motorrijders er in de wedstrijd zitten en waar ik dit kan volgen en houd er nog een typerdetyp meneer mevrouw updates bij voor dit mooie forum ?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Libya Rally
« Reactie #196 Gepost op: 06-02-2011, 16:03 »
In zin totaliteit zijn er 157 deelnemers daarvan zijn 97 Medelanders.

van de Nederlanders rijden er 26 op de motor! Niet erg veel.
op mijn eigen site oossie.nl houdt mn vriendin tijdens de rally eea bij voor zover zij de updates van me krijgt via mail,telefoon en/of sms.

Ik dacht dat JW ook het eea door brieft aan NL zelfs met een GPS locator, van de overige deelnemers weet ik het zo niet. Marcel Vermeij is mee dus Rallymaniacs is er bij ;) verder houdt marathonrally ook het eea bij.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Libya Rally
« Reactie #197 Gepost op: 06-02-2011, 16:39 »
Mooi hoor, niets mooier als info van het front, ik ga je volgen Andre teminste als je voor de wedstrijd gaat natuurlijk!  ;)  maar hoeveel doen er nu aan de wedstrijd mee en kunnen we de uitslagen volgen of alleen na afloop ?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Libya Rally
« Reactie #198 Gepost op: 06-02-2011, 17:57 »
geen idee Gerjan.
ik doe iig mee aan de wedstrijd dacht JW ook, dan Gerben natuurlijk. Van Antal weet ik het niet.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Libya Rally
« Reactie #199 Gepost op: 06-02-2011, 18:06 »
Mooi hoor, niets mooier als info van het front, ik ga je volgen Andre teminste als je voor de wedstrijd gaat natuurlijk!  ;)  maar hoeveel doen er nu aan de wedstrijd mee en kunnen we de uitslagen volgen of alleen na afloop ?

Veel updates vanuit het Bivouac van oa Rallymaniacs en dit jaar ook MarathonRally.

Zal proberen via mail mijn site dagelijks te updaten over onze perikelen :)

Aangezien Raid en Rallye hetzelfde parcour volgen doe ik natuurlijk aan het wedstrijdje mee, niet voor de dagoverwinning natuurlijk :)

Top 157 is mijn ambitie!  :)
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 751
Re: Libya Rally
« Reactie #200 Gepost op: 06-02-2011, 19:34 »
Jullie zouden je gewoon met het motorrijden en de rally zelf bezig moeten houden. De mooie verhalen komen altijd toch veel later zodra men met elkaar aan de toog staan.
Geniet ervan!  :D


Veel updates vanuit het Bivouac van oa Rallymaniacs en dit jaar ook MarathonRally.

Zal proberen via mail mijn site dagelijks te updaten over onze perikelen :)

Aangezien Raid en Rallye hetzelfde parcour volgen doe ik natuurlijk aan het wedstrijdje mee, niet voor de dagoverwinning natuurlijk :)

Top 157 is mijn ambitie!  :)

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Libya Rally
« Reactie #201 Gepost op: 09-02-2011, 11:39 »
An update on the situation.
Libya – Comment and Analysis from Control Risk
Residents of the capital Tripoli and the cities of Benghazi (Benghazi province), Misratah (Misratah province), Al Bayda (Al Jabal al Akhdar province), Darnah (Darnah province) and Tubruq (Tubruq province) have been called upon to gather at mosques following afternoon prayers on 17 February, as well as on the following day, after Friday prayers, and then carry out rallies. In Tripoli, protesters will march from the mosques to Green Square.
The upcoming demonstrations have primarily been organized via the internet and the authorities have reportedly blocked several internet pages that publicize them; this could result in a modest turnout. The security forces are expected to quickly disperse any rallies that take place. However, foreign business personnel will face a limited incidental risk of exposure to violence during any scuffles between security personnel and protesters. An increased security deployment in eastern cities such as Benghazi, Al Bayda, Darnah and Tubruq and at government buildings could cause travel disruption; security checkpoints have been erected around eastern cities.
In Libya, the government has taken pre-emptive steps in response to the disturbances in neighboring countries: it has announced an abolition of taxes and duties on food products to curb an inflationary trend in food prices, imposed a state of emergency, issued orders for the security forces to disperse gatherings, increased the security presence in eastern cities – where opposition to the government is greater – and at government buildings, cancelled football matches to prevent boisterous gatherings, and carried out arrests. Although protests nevertheless remain possible, the security forces are believed to be capable of efficiently disrupting them. As a result, demonstrations are not expected to be at such a large scale as to threaten the regime.
Travel Advice
• Avoid demonstrations as a precaution; do not stop to watch or photograph them. There is a low, but credible risk of clashes between protesters and the security forces, or encountering xenophobic hostility.
• Avoid sensitive topics of discussion; these include democratization and human rights.
• Allow extra time for road travel on 17-18 February, especially in eastern areas of the country.
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 718
Re: Libya Rally
« Reactie #202 Gepost op: 13-02-2011, 23:02 »
Zojuist zijn de race nummers uitgedeeld, ik mag nummertje 108 opplakken!

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Libya Rally
« Reactie #203 Gepost op: 13-02-2011, 23:04 »
Oosie op een Quad???  ;D
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Libya Rally
« Reactie #204 Gepost op: 13-02-2011, 23:23 »
waar staat da?
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Libya Rally
« Reactie #205 Gepost op: 13-02-2011, 23:36 »
email... net geforward naar je.

There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Libya Rally
« Reactie #206 Gepost op: 13-02-2011, 23:47 »
hmm ik sta in de academy ingedeeld... klopt nie
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Libya Rally
« Reactie #207 Gepost op: 13-02-2011, 23:51 »
hmm ik sta in de academy ingedeeld... klopt nie

Je kunt alleen je naam of team naam veranderen...sorry  ;D :D
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Libya Rally
« Reactie #208 Gepost op: 13-02-2011, 23:55 »
ok, heet ik toch gewoon verschuren ;)
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Libya Rally
« Reactie #209 Gepost op: 13-02-2011, 23:59 »
ok, heet ik toch gewoon verschuren ;)

Daar is er al 1tje van...

Wat dacht je van 'Oost'?

Ik zie alleen een Quad rijder met die naam, geen motorrijder, dus die naam is vrij!!  ;D
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog