Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Libya Rally  (gelezen 46165 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Libya Rally
« Reactie #255 Gepost op: 21-02-2011, 12:42 »
Inderdaad de orga heeft het er maar zwaar mee, die zullen straks de verantwoordelijkheid moeten nemen. Het is voor hun ook absoluut niet leuk om weer te moeten uitwijken of wellicht te cancelen..... dat laatste zal wel echt een worse case scenario zijn.
 
Ik denk dat het wijs is om de orga niet teveel lastig te vallen met vragen, Gert zal alle energie nodig hebben om de rallykoers uit te zetten.
Ik wacht iig af, en laat me niet teveel leiden door de media, die berichten toch bij de minste of geringste scheet van wie dan ook omdat er niet veel nieuws in de wereld is.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1597
Re: Libya Rally
« Reactie #256 Gepost op: 21-02-2011, 12:45 »
Tja.. Lybie is meer dan 1000 bij 1000 km met vfeel stukken woestijn.  Dus bijna zo groot als europa zelf. Als er in Roemenie onrust is dat merken we er hier weinig van denk ik.

Dat is eerder zo groot als Spanje.
Marcel

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Libya Rally
« Reactie #257 Gepost op: 21-02-2011, 13:00 »
mmm

Lybia: 1759540 kmĀ²
Spain: 504750 sq km

mmja.. bijna, en idd Sanje is een van de grotere Europese landen, qua opppervlak. 

Het ging mij niet om de getallen, maar om de 'mobiliteit'  verus afstanden. En ja.. probleem is dat we er ook moeten binnen komen, door douane, vrachtauto met spullen etcetc. 

Ik denk dat IK er niet veel zinnigs van kan zeggen: Daarom zeg ik: ik vertrouw op de orga, die hebben binnenlandse contacten etcetc.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Libya Rally
« Reactie #258 Gepost op: 21-02-2011, 13:01 »
Vervelend nieuws allemaal mannen, terwijl jullie zo verlangen naar de mooie zandduinen daar.

Maar zie het ook positief; Noord-Afrika reinigt zichzelf van alle 'onreinheid' en laten we hopen dat straks na verloop van enige tijd de Dakar ook weer gewoon door kan gaan in Afrika!

Sterkte met jullie besluit!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 718
Re: Libya Rally
« Reactie #259 Gepost op: 21-02-2011, 13:15 »
Als minbuza besluit om er een 6-je aan te hangen dan is het niet meer te verzekeren..als het nu al het geval is..

Ik vraag me trouwens af hoe de opinie en media zich gaan roeren als ze er lucht van krijgen als dit hele circus naar Libie afreist.. Let wel, de ogen van de hele wereld staan op Libie gericht...

Afwachten maar, mijn oranje beest staat er klaar voor.. (op dat water draag probleempje na dan..).


Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2348
Re: Libya Rally
« Reactie #260 Gepost op: 21-02-2011, 13:26 »
Maar zie het ook positief; Noord-Afrika reinigt zichzelf van alle 'onreinheid' en laten we hopen dat straks na verloop van enige tijd de Dakar ook weer gewoon door kan gaan in Afrika!
Voor dit soort rally's is een stabiele dictatuur veel prettiger dan een stammenstrijd/burgeroorlog/failed state.
 
'better the devil you know than the devil you don't'

Offline member

  • *****
  • Berichten: 718
Re: Libya Rally
« Reactie #261 Gepost op: 21-02-2011, 13:27 »
Khadaffi schijnt in Sebha te zitten en stammen willen die stad ook overnemen. Beginnen we daar de rally niet.? ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: Libya Rally
« Reactie #262 Gepost op: 21-02-2011, 13:29 »
misschien verstandig dat de mensen die gaan eerst even hun verzekeringen checken op uitsluitingsclausules?  :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Libya Rally
« Reactie #263 Gepost op: 21-02-2011, 13:32 »
Dat hoef je niet te checken, want het is een voldongen feit. Geen enkele verzekeraar verzekert fase 6.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: Libya Rally
« Reactie #264 Gepost op: 21-02-2011, 13:35 »
Dat hoef je niet te checken, want het is een voldongen feit. Geen enkele verzekeraar verzekert fase 6.
en fase 5?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Libya Rally
« Reactie #265 Gepost op: 21-02-2011, 13:35 »
Als minbuza besluit om er een 6-je aan te hangen dan is het niet meer te verzekeren..als het nu al het geval is..

Ik vraag me trouwens af hoe de opinie en media zich gaan roeren als ze er lucht van krijgen als dit hele circus naar Libie afreist.. Let wel, de ogen van de hele wereld staan op Libie gericht...

Afwachten maar, mijn oranje beest staat er klaar voor.. (op dat water draag probleempje na dan..).



ben al gebeld door NOS..radio 1
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Libya Rally
« Reactie #266 Gepost op: 21-02-2011, 13:36 »
En, wanneer wordt het uitgezonden?

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Libya Rally
« Reactie #267 Gepost op: 21-02-2011, 13:36 »

ben al gebeld door NOS..radio 1


Lezen die ook de Telegraaf dan?
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: Libya Rally
« Reactie #268 Gepost op: 21-02-2011, 13:37 »
Goed nieuws / slecht nieuws ,
 
Gezien de situatie in Libya is het nu te onveilig om daar een rally te gaan rijden , Gert heeft de laatste dagen en uren constant contact met Libya en de situatie is zorgelijk en zal vermoedelijk nog wel meer gaan escaleren , morgen zal de beslissing gaan of niet gaan door Gert naar buiten gebracht worden aan al de deelnemers.
Het goede nieuws zal zijn dat we in ieder geval wel naar Libya gaan , maar dan over  pakweg 6 to 8 weken indien dan de situatie in Libya weer volledig veilig is om een rally te rijden , dus deelnemers hou de mailbox in de gaten , zodra er meer nieuws is zal ik het hier melden.
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Libya Rally
« Reactie #269 Gepost op: 21-02-2011, 13:39 »
Lezen die ook de Telegraaf dan?

kennelijk ;)
offroadmotorloos. even.