Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Quads in de OER ?  (gelezen 1112 keer)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 1
Quads in de OER ?
« Gepost op: 27-09-2009, 23:53 »
Hallo ! Ik ben Wil Theuws, mede-eigenaar van quadwinkel QFF Funbikes te Eersel.
Met een aantal vrienden bedrijven wij zeer actief de quadsport, we zijn echte liefhebbers van het enduro-gebeuren.
We hebben het idee opgepakt om te overwegen deel te nemen aan de oer 2010. Weet iemand of het toegestaan is om met quads in te schrijven ? Zijn quads gewenst in dit gebeuren ?
 
Ben benieuwd naar jullie meningen !

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Quads in de OER ?
« Reactie #1 Gepost op: 27-09-2009, 23:57 »
Quads deden ook mee dit jaar, race en 4x4 versies!
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
Re: Quads in de OER ?
« Reactie #2 Gepost op: 28-09-2009, 08:17 »
Volgens mij zijn quads meer dan welkom. Informeer bij Gerjan (mail of bel). Zeker met natte omstandigheden zijn vier wieltjes op de grond soms heel handig!  ;)
 
Zie www.oosteuroparally.nl

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 6
Re: Quads in de OER ?
« Reactie #3 Gepost op: 28-09-2009, 11:20 »
misschien wil de dokter ook wel af en toe met een quad rijden, is best handig. ik zal het eens vragen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: Quads in de OER ?
« Reactie #4 Gepost op: 28-09-2009, 15:24 »
Als ze maar in het lichte klassement meedoen  :D :D

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Quads in de OER ?
« Reactie #5 Gepost op: 28-09-2009, 16:26 »
Als ze maar in het lichte klassement meedoen  :D :D

LOL! 2e plek huh?  ;D :D
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Quads in de OER ?
« Reactie #6 Gepost op: 28-09-2009, 20:32 »
Persoonlijk vind ik dat er nogal veel verschil tussen quads en quads is....

Een 4x4 quad zoals Dirk-Jan bij zich had is leuk. Maar vaak zie ik bij offroad ritten ook echte crossquads, die je om een of andere reden altijd asociaal met asociaal veel herrie voorbij komen, om in het volgende bosje weer vervelend langzaam voor je te zitten.

maw: Houdt er rekening mee dat de paden smal zijn, en dat de motorrijders het niet leuk vinden om daar klem gereden te worden door quads etc.

Dus het hangt er maar helemaal vanaf welk soort publiek er mee komt met die quads.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 17
Re: Quads in de OER ?
« Reactie #7 Gepost op: 30-09-2009, 12:42 »
Het is geen probleem om met een quad deel te nemen! Natuurlijk moeten deze wel voldoen aan de internationaal geldende verkeerseisen! (oa. GOED gedempte uitlaten etc.)
 
Dit jaar reden er 2 mee. Dit waren een 4x4 quad en een Enduro quad. (KTM) Op sommige stukken is het inderdaad zelfs wel eens makkelijk om met een 4-wieler te rijden.  ;)
 
Voor meer info kun je even contact met ons opnemen. Zie www.oosteuroparally.nl voor telefoonnummers.
 
Gr. Jeroen (Organisatie)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Re: Quads in de OER ?
« Reactie #8 Gepost op: 30-09-2009, 12:53 »
ik kan ook een paar menesn die willen mee rijden op quads zelf wil ik ook mee maar dan met een buggy gr r oud