Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: MC Eersel off road rit 4 okober  (gelezen 812 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
MC Eersel off road rit 4 okober
« Gepost op: 04-10-2009, 18:24 »
Vandaag de rit in Eersel gereden , de crosbanen ( Hapert en Eersel)  lagen er prima bij , wederom door de mannen van mc Eersel een mooie route uitgezet , de eerste twee rondes uitstekend gereden , de twee volgende rondes werd het slechter , kruip door sluip door was al zwaar uitgesleten en de maaisvelden leken wel fez fez woestijnen , nog nooit z'on dun zand meegemaakt en alleen maar door te komen als je het gas vol open laat staan , het vijfde rondje niet meer afgemaakt , ik was gesloopt , zo slecht was het geworden , kan ook niet anders als er zo veel motoren overheen knallen.
Gewoon weer een prima dag , volgend jaar weer  ;D 
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 96
Re: MC Eersel off road rit 4 okober
« Reactie #1 Gepost op: 04-10-2009, 19:11 »
Vond de route toch beduidend minder dan vorig jaar.
Veel minder bos en singletrack.
Tja,waarschijnlijk toch moeilijker om vergunningen te krijgen ben ik bang voor. :-[
 

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Re: MC Eersel off road rit 4 okober
« Reactie #2 Gepost op: 04-10-2009, 20:29 »
Mijn maten hadden de route op Zaterdag al een keertje voorgereden en die wisten me te vertellen dat er geen bal aan was dit jaar.
Alleen maar de 2 crossbanen van Eersel en van Hapert en een piepklein kruipdoor sluipdoor stukje achter de crossbaan van Hapert.
Voor de rest alleen maar maisland met zeer veel lussen er op.
Ik denk niet dat er volgend jaar nog zoveel rijders zullen komen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: MC Eersel off road rit 4 okober
« Reactie #3 Gepost op: 04-10-2009, 21:52 »
route was idd minder fraai dan vorig jaar, maar het is toch altijd een mooie zand-oefening.

Door de droogte was het na mijn 3e rondje echt diepe bakken met poederfijn stofzand, waar je soms doorheen vloog, en soms in afgeremd werd.
Na effe rust nog een 4e rondje gedaan (en wel nagenoeg alle bochten gereden... wat niet van iedereen gezegd kan worden), en toen was het wel op.. maar goed, voor de eerste keer sinds tijden mag dat ook wel.

toch een goeie oefening idd... (en ik denk niet dat havelte spannender was)