Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: KTM dag 18 oktober  (gelezen 4682 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
KTM dag 18 oktober
« Gepost op: 05-10-2009, 22:50 »
iemand vorig jaar op die KTM dag geweest, wat is dat nou precies voor dag?  leuk?  Hoe serieus (keuring) is die Enduro, of is de OTR van Geesteren dan net zo leuk..?
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 822
Re: KTM dag 18 oktober
« Reactie #1 Gepost op: 06-10-2009, 00:02 »
Keuring??? Nog nooit gezien daar Motor moet uit de KTM stal komen.

Best leuk ritje, alleen een beetje korte route. En veel KTM's daar ;D
450EXC, KLX250S EFI

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4383
Re: KTM dag 18 oktober
« Reactie #2 Gepost op: 06-10-2009, 08:01 »
Zit er ook aan te denken om er heen te gaan. Als het rondje zo kort is doe je hem toch vaker ;) .
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: KTM dag 18 oktober
« Reactie #3 Gepost op: 07-10-2009, 19:12 »
Ik vind het altijd een leuke rit. Is inderdaad niet erg lang, maar je komt dan ook niet 1 m op verharde weg. De keuring bestaat uit het controleren op het juiste merk, maar stille uitlaat is natuurlijk altijd wenselijk.
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4383
Re: KTM dag 18 oktober
« Reactie #4 Gepost op: 14-10-2009, 08:39 »
Op hun site staat nu 23 km. Programma alleen cross wedstrijden (begin 10 u) dus geen idee hoe laat die rit begint.
Hier inschrijf formulier
http://www.ktm-dag.nl/word/inschrijfformulieroffroadrit2009deel2pdf.pdf
En evt. MON verzekering:
http://www.ktm-dag.nl/word/Dagverzekeringen%20KTM%20off%20the%20road%20rit%20Veldhoven%2018-10-2009.pdf
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: KTM dag 18 oktober
« Reactie #5 Gepost op: 14-10-2009, 11:16 »
ik heb ff contact gehad, 9uur melden is ok, met kans op koffie. ik ga dus een beetje op tijd!
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: KTM dag 18 oktober
« Reactie #6 Gepost op: 14-10-2009, 15:03 »
Toch even de brutale vraag: Is er iemand met een plekje (formaat 690 enduro) over in de bus of aanhanger die vanuit Z-H (omg zoetermeer) naar de KTM-dag gaat? Ben te traag geweest met aanschaf eigen aanhanger en nu neemt mn vriendin ook nog eens het hele weekend de auto mee. Ik zelf zou met de bmw naar Eindhoven kunnen rijden, dus als alleen de motor mee kan is het al geweldig.
 
Ik zoek ondertussen hard door naar een aanhanger, als iemand een goeie tip heeft hou ik me aanbevolen. Zou toch moeten lukken onder de 500 eur? Ik heb alleen geen idee waar ik op moet letten bij zo'n ding. 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: KTM dag 18 oktober
« Reactie #7 Gepost op: 14-10-2009, 19:09 »
wil je nu een bmw gaan zetten op een plekje voor een KTM ??  ;) :D :D :D :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: KTM dag 18 oktober
« Reactie #8 Gepost op: 14-10-2009, 20:31 »
 :stupid: Yep, zo'n 690 past vast wel op een plekkie vaar veelal een BMW 450 staat. Maar die mag zondag niet mee, dus ...
Ik vertrek zondagmorgen rond 8.00 vanuit Moerkapelle.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: KTM dag 18 oktober
« Reactie #9 Gepost op: 14-10-2009, 20:39 »
 ::)  nee joh, KTM om te spelen en BMW als werkpaard. he er gaat een lichtje branden: Dr bean, dan was jij in sept ook in de groeve in Landgraaf?? Was weer geweldig zo'n grote speeltuin. Mijn groepje was een beetje mak, maar voor de rest super. Ga je daar nog eens training geven, dan hou ik me aanbevolen?

Post Merge: 14-10-2009, 20:41
@KTM 640: dat zou een hele mooie optie zijn. ik wordt nu bij de compu vandaan gerukt voor andere plichten. morgen even contact?
 
Robbert
 
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: KTM dag 18 oktober
« Reactie #10 Gepost op: 14-10-2009, 22:45 »
toch weer jammer dat een bmw niet welkom is op de ktm dag...het leven is hard.
 
Zolang de 25ste er maar plek is op de aanhangert voor de peelrijders rit.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4383
Re: KTM dag 18 oktober
« Reactie #11 Gepost op: 16-10-2009, 07:40 »
Ach Brommer, jij mag af en toe op Valkenswaard rijden.

De start van de off road rit is om 10 uur, om 14 uur wordt ie afgesloten.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1079
Re: KTM dag 18 oktober
« Reactie #12 Gepost op: 16-10-2009, 07:45 »
ik heb ff contact gehad, 9uur melden is ok, met kans op koffie. ik ga dus een beetje op tijd!

Ik ben er ook bij en ga de enduro doen op een niet KTM.  8)

Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4383
Re: KTM dag 18 oktober
« Reactie #13 Gepost op: 18-10-2009, 15:21 »
Helaas heb ik Veldhoven niet gehaald. Was vroeg vertrokken om off road richting Landsard te gaan totdat ik een erg glad bruggetje tegen kwam. Voor dat ik het wist lag ik op de grond. Viel in een mooie platte val op de grond, maar de klap was te groot voor m'n schouder. Schouder zat niet helemaal goed, sleutel been oke, AC gewricht oke, dus misschien uit de kom. Helaas schoot ie er niet weer "ff" in. Een paar MTB-ers hielpen me weer op weg. Was dichtbij de A50 dus rustig tokkelen naar huis. Begon toch wel erg vervelend te worden naarmate ik dichter bij huis kwam. Thuis in de auto naar het ziekenhuis, was slechte timing, erg druk en veel spoedgevallen. Op de foto bleek het duidelijk dat mijn vermoeden juist was, geen breuken alleen uit de kom.

Na weer lang wachten mocht ik weer naar een kamertje waar 3 leuke dames in het wit binnenkwamen: "wij gaan je schouder weer in de kom plaatsen". Kreeg een flinke injectie, moest op m'n buik gaan liggen en kreeg een gewicht aan m'n arm. Na een paar rondjes draaien floepte hij er weer in. Op de foto bleek ie idd weer mooi op z'n plekkie te zitten. Nu 2-3 weken rustig aan doen  >:( . Jammer van het ritje vanmiddag (al liet JW weten dat ik niks had gemist) en jammer van Handel die ik toch graag gereden zou hebben, maar gelukkig komt het allemaal weer goed.

Hoop dat de rest meer plezier hebben gehad.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2548
Re: KTM dag 18 oktober
« Reactie #14 Gepost op: 18-10-2009, 17:13 »
Goh niek wat vervelend voor je :-\
gelukkig niks gebroken ;D  dus 2 a 3 weken
is dan niet zo gek lang.
 
mvgr rene